سالن آرایشی و زیبایی در بوشهر

در بوشهر ، بوشهر

معرفی سالن آرایشی و زیبایی در بوشهر

🔴 سالن زیبایی درنا وادی

🔹 سالن زیبایی درنا وادی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام کلیه خدمات زیبایی به صورت کاملا تخصصی در بوشهر میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سالن زیبایی درنا وادی :

✅ کراتین تراپی.درمان تراپی مو

✅ رنگ مو.اکستنشن مو

✅ اکستنشن مژه

✅ لاین تخصصی پوست .ناخن. بافت مو

و….

 

🔸 شماره تماس 09360196981

🔸آدرس بوشهر خ امام رضا نبش کوچه امام رضا ۵ سالن زیبایی درنا وادی

کراتین تراپی مو چیست ؟

بافت موها در اثر استفاده بی‌رویه از رنگ مو و دکلره، استفاده از وسایل حرارتی نظیر سشوار و اتوی مو، تغذیه نامناسب و تغییرات آب و هوایی آسیب می‌بیند. با توجه به میزان آسیب می‌توان اقدامات درمانی متنوعی انجام داد. با استفاده از کراتین تراپی مو می‌توان کراتین از دست رفته موها را جبران کرد.

از آنجایی که در ایران میزان استفاده از رنگ مو و دکلره نامرغوب برای رنگ کردن موها زیاد است و این مواد حاوی مقدار زیادی آمونیاک هستند، موها آسیب می‌بینند. اگر موهایتان وز و کدر شده و دیدن آنها ناراحتتان می‌کند، به کراتین تراپی فکر کنید. انجام کراتین مو البته توسط یک آرایشگر حرفه‌ای تاثیر بسیاری در صاف شدن موها و از بین رفتن حالت وز، زیبایی و درخشان کردن موها دارد.
درباره کراتین تراپی

کراتین پروتئین اصلی مو، دندان و ناخن است که صافی و درخشندگی موها را به دنبال دارد. در صورت از از بین رفتن کراتین موها وز و کدر شده و زیبایی خود را از دست می‌دهند. کراتین تراپی روشی است که به کمک آن موهای آسیب‌دیده، موهای فر و موج‌دار را به موهایی صاف و نرم تبدیل می‌کنند. نکته مهم این است مواد کراتین مو با موی آسیب‌دیده سازگار باشد.

در این روش کراتین گیاهی به بافت تخریب‌شده موها نفوذ کرده و حلقه‌های تخریب‌شده کراتین طبیعی مو را ترمیم می‌کند. در واقع کراتین جدید جایگزین کراتین از دست رفته موها شده و به موها نرمی و درخشش می‌بخشد. در نتیجه موها جلوه موهایی سالم را پیدا می‌کنند.
روش‌های کراتین تراپی

کراتین تراپی روش‌های مختلفی دارد. ماده‌ای که برای کراتینه کردن مو مورد استفاده قرار می‌گیرد و باعث صافی موها می‌شود، دارای فرمالدئید است. استفاده بیش از حد از این ماده شیمیایی برای بدن مضر است و ممکن است باعث سرطان شود.

روش اول: ابتدا موها به وسیله یک شامپوی مخصوص ملایم کاملا شسته و آبکشی می‌شود. با این کار PH مو تغییر کرده و آماده انجام مراحل کراتینه مو می‌شود. سپس آرایشگر موها را با استفاده از یک برس چوبی و سشوار خشک می‌کند و تنها اجازه می‌دهد کمی نمناک باشد. پس از آن موها را به صورت لایه لایه تقسیم‌بندی کرده و به مواد کراتین آغشته می‌کند.

حالا باید مواد کراتین به طور کامل و با دقت به تمام ساقه موها برسد. آرایشگر با استفاده از برس چوبی موهای آغشته‌شده به کراتین را شانه می‌کند و هم‌زمان از سشوار استفاده می‌کند تا مواد کاملا جذب موها شود. در این مرحله نوبت به اتو کشیدن موها می‌شود. موها به صورت لایه‌های نازک جدا می‌شوند و به وسیله اتوی سرامیکی با دمای ۴۵۰ درجه فارنهایت اتو کشیده می‌شوند.

روش دوم: در این روش هم مانند روش اول موها برای تغییر PH با شامپوی مخصوص شسته می‌شوند. پس از آن موها به وسیله سشوار تا حدی که کمی مرطوب باشند، خشک می‌شوند. آرایشگر در ظرفی مقداری ماسک مرطو‌ب‌کننده را با کمی مواد کراتین مخلوط کرده و پس از اینکه تمام ساقه مو را به این مواد آغشته کرد، به آرامی موها را ماساژ می‌دهد. استفاده از دستکش برای کار با این مواد ضروری است.

حالا موها را با کلاه پلاستیکی می‌پوشاند و به مدت ۳۰ تا ۴۰ دقیقه با باد گرم سشوار موها را به طور کامل گرم می‌کند. در نهایت موها را با آب ولرم آّبکشی کرده و خشک می‌کند.

پس از انجام کراتین تراپی موها نباید تا چهار یا پنج روز شسته شوند یا با هیچ گیره، گل‌سر یا کش بسته شوند. همچنین به مدت ۲ روز پس از انجام کراتینه نباید موها را رنگ یا دکلره کرد. از شامپوها و نرم‌‌کننده‌های بدون سولفات و بدون کلراید سدیم باید استفاده شود. اگر تمایل به استفاده از استخر دارید حتما به استخری مراجعه کنید که تصفیه آن با اوزون باشد نه با کلر، زیرا کلر به موها آسیب می‌رساند.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران