بهترین مرکز پاک کردن تاتو در یک جلسه در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی بهترین مرکز پاک کردن تاتو در یک جلسه در مشهد

🔴 تكتم علوي

🔹 تكتم علوي یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پاک کردن تاتو در یک جلسه در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تكتم علوي :

✅ پاك كردن تاتو صورت با جديدترين متد امريكا براي اولين بار در مشهد بدون كوچكترين آسيب به پوست و مو ابرو به صورت تضميني

✅ آموزش صفر تا صد با پشتيباني يك ساله

و…

 

🔸 شماره تماس  ٠٩١٥١٢٤٣١٦٣

🔸 آدرس  مشهد بلوار خيام جنوبي بلوار ارشاد ارشاد ٤ مالك اشتر ٨

 

چه مدت بعد از تاتو کردن می توان آن را پاک کرد؟

اغلب پزشکان توصیه می کنند حداقل ۶ هفته صبر کنید. پوست شما برای بهبود نیاز به زمان دارد و و اگر زود اقدام به پاک کردن آن کنید احتمال تاول و زخم بیشتر می شود.

با روش های مختلف می توانید از تاتوهای خود راحت شوید یا حداقل به طور قابل توجهی آن ها را محو کنید. تاتو را اغلب با لیزر از بین می برند، که به طور خاص جوهر را هدف قرار داده و بدون آسیب رساندن به بافت اطراف آن را پاک می کند.

لیزر انرژی زیادی را برای نفوذ به اپیدرم (لایه بیرونی پوست) و تجزیه رنگدانه به ذرات کوچکتر منتقل می کند. لیزرها و تکنیک های جدید، این فرآیند و نتایج آن را بهبود بخشیده اند.

مزایا پاک کردن تاتو

شما می توانید از تاتوی زشت و ناخوشایند خلاص شوید.
نیازی به استراحت نیست. شما فقط کمی قرمزی، ورم و تاول خواهید داشت.
برای به حداقل رساندن درد می توانید از بی حسی استفاده کنید.

پاک کردن تاتو چگونه انجام می شود؟
راه های زیادی برای پاک کردن وجود دارد، از جمله لایه برداری شیمیایی، درم ابریژن، دیاترمی یا پنهان کردن آن با تاتوی دیگر. با این حال، پزشکانی که در زمینه پاک کردن تاتو تخصص دارند عقیده دارند که لیزر ایمن ترین و موثرترین روش است.

اگر شما لیزر را انتخاب کنید، پزشک ابتدا ناحیه درمان را تمیز کرده و سپس از تاتوی شما عکس می گیرد تا پیشرفت درمان را ثبت کند. ممکن است ۳۰ دقیقه قبل از درمان از کرم بی حسی استفاده کند؛ یا اگر تاتو خیلی بزرگ نباشد به ناحیه درمان لیدوکائین تزریق می کند. همچنین ممکن است از یخ یا دستگاه خنک کننده برای بی حس کردن استفاده کند.

پزشک شما ممکن است از پچ PFD، پچ سیلیکونی که پوست شما را در برابر آسیب گرما محافظت می کند استفاده کند. با این کار می توان در یک جلسه لیزر بیشتری استفاده کرده و در نتیجه تعداد جلسات مراجعه برای درمان کمتر می شود.

برخی پزشکان از لیزر کیوسوییچ برای پاک کردن تاتو استفاده می کنند که این امکان را فراهم می کند در یک مراجعه بیش از یک جلسه درمان داشته باشید. با درمان اولیه و سپس ۲۰ دقیقه استراحت، می توانید در همان روز دومین جلسه درمانی خود را داشته باشید و دیگر نیازی نیست تا برای جلسه بعدی ۸ هفته صبر کنید. این روش روند درمان را سرعت می بخشد.

هر تکنیکی که استفاده شود، ابتدا به شما عینک محافظ داده می شود. همانطور که پزشک نور لیزر را به پوست شما اعمال می کند، جوهر انرژی لیزر را جذب کرده و گرم می شود و به ذرات کوچک تری تبدیل می شود.

بدن شما طی چند هفته بعدی ذرات جوهر را از بین برده و تاتو به آرامی کمرنگ می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران