کابینت و درب ضد سرقت اربابی – بهترین مرکز تولید و فروش درب ضد سرقت ، کابینت ، تخت ، دراور و جاکفشی در گرگان

در گلستان ، گرگان

معرفی کابینت و درب ضد سرقت اربابی – بهترین مرکز تولید و فروش درب ضد سرقت ، کابینت ، تخت ، دراور و جاکفشی در گرگان

🔴 مجموعه کابینت و درب ضد سرقت اربابی

🔹 مجموعه کابینت و درب ضد سرقت اربابی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش درب ضد سرقت ، کابینت ، تخت ، دراور و جاکفشی در گرگان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه کابینت و درب ضد سرقت اربابی :

✅ ساخت انواع کابینت

✅ کمد

✅ دراور‌.جاکفشی.تختخواب.میز.نصب پارتیشین.وغیره

✅ ساخت درب ضد سرقت با بروز ترین طرحهای روز دنیا

✅ با نازلترین قیمت بازار

✅ نقد و اقساط

و…

 

🔸 با مدیریت  اربابی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

مزایای درب ضد سرقت چیست؟

جنس چهارچوب و ضخامت درب ضد سرقت
بهترین آلیاژ موجود در بازار باشد که کیفیت بالاتری داشته باشیم و درباره ضخامت بهترین حالت این است که بیشتر از 1.5 میلی متر باشد.

لولا های درب ضد سرقت
نوع لولاهایی که به کار رفته است برای باز و بسته شدن راحت درب به کیفیت لولا بستگی دارد، بهترین لولا در بازار بلبرینگ دار است و تعداد باید 3 لولا باشد.

جنس لایه های به کار رفته در درب ضد سرقت
باید گفت که جنس های متنوع وجود دارد که این به ذوق و سلیقه فرد مربوط است. جنس های موجود که در حال حاضر وجود دارد ام دی اف می باشد.

مارک کلیدها و قفل های درب ضد سرقت
در مورد مارک کلیدها و قفلها اطمینان پیدا کنید که تعداد زیادی دارد که هرکدام از آن یک مقدار امنیت را نشان می دهد و می توان گفت مهمترین و اصلیترین رکن در این دربها قفل آنها می باشد و بهترین مارک کاله و داف ترکیه است. امکان نصب قفل دیجیتال درب ضد سرقت، یکی از مهم ترین ویژگی های آن ها محسوب می شود.

وزن درب ضد سرقت
وزن درب باید کمتر از 80 کیلوگرم نباشد.

درب ضد سرقت نشکن است.
اکثر انواع این درب ها بسیار سخت هستند. هرکس که اجازه باز کردن درب را نداشته باشد، نمی تواند با شکستن یا باز کردن قفل آن را باز کند. از آنجایی که این درب ها به دلایل امنیتی خاص ساخته شده اند، تولیدکنندگان این اطمینان را می دهند که هیچ کس نمی تواند با آسیب رساندن یا اعمال زور درب را باز کند. علاوه بر این، به دلیل دوام درب ضد سرقت ، طول عمر طولانی نیز خواهند داشت.

سیستم قفل خودکار
اکثر این درب های ضد سرقت دارای سیستم قفل خودکار هستند. به محض بستن درب، به صورت خودکار قفل می شود. این، عامل مهمی است زیرا اگر فرد به محض ترک محل؛ فراموش کند که درب را قفل کند، با قفل خودکار درب، هیچ گونه مشکل امنیتی پیش نخواهد آمد. به همین دلیل فرد نباید برای قفل بودن درب یا باز ماندن آن نگران باشد. سیستم قفل خودکار، حتی در زمان فراموشی قفل کردن درب و ترک خانه، موجب فراهم کردن امنیت در محل می شود.

نیاز همیشگی به کلید اصلی درب ضد سرقت
از آنجا که همه درب های ضد سرقت برای جلوگیری از سرقت ساخته شده اند،هیچ شانسی برای باز کردن درب بدون کلید اصلی وجود ندارد. اگر فردی بخواهد درب را با کلید کپی گرفته از کلید اصلی باز کند، باز کردن درب مشکل خواهد شد. درواقع، بازکردن درب بدون کلید اصلی غیرممکن است.

تسهیلات دوربین در درب ضد سرقت
امروزه با پیشرفت تکنولوژی، ویژگی های درب ضد سرقت نیز توسعه یافته است. یکی از بهترین پیشرفت ها، نصب دوربین است. دوربین ها بر روی درب نصب شده اند از این رو افراد داخل ساختمان می توانند هر فردی را که بیرون درب ایستاده ببینند. حتی اگر شما در خانه یا اداره نباشید، می توانید با اتصال دوربین از طریق اینترنت به تلفن همراهتان مکان را نظارت کنید. با این امکانات، می توانید مکانتان را ایمن تر سازید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران