لوله باز کنی و تخلیه چاه شبانه روزی در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی لوله باز کنی و تخلیه چاه شبانه روزی در سراسر تهران

🔴 علی ولی پور

🔹 علی ولی پور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه لوله باز کنی و تخلیه چاه شبانه روزی در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی ولی پور :

✅ انواع خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه

✅ حفر چاه نو و کهنه

✅ به صورت شبانه روزی و در اسرع وقت

✅ انجام خدمات با ارزانترین قیمت

✅ بازدید رایگان از محل

و…

 

🔸 شماره تماس  09191356847

🔸 شماره تماس  09128180289

🔸 شماره تماس  09336060548

🔸 آدرس  تهران

 

علت گرفتگی لوله فاضلاب چیست؟

1. گرفتگی فاضلاب پس از تعمیر ساختمان

گاه بنایی یا تعمیر ساختمان در محدود لوله های فاضلاب باعث می شود که نخاله های بنایی و تکه های خورد شده سیمان و… به درون چاه افتاده و علت گرفتگی لوله فاضلاب و درنهایت بسته شدن چاه شوند. یادتان باشد قبل از شروع عملیات تعمیر و بنایی در ساختمان، چاه فاضلاب را با در پوش ببندید تا دیگر دچار گرفتگی لوله با سیمان نشوید.

2. گرفتگی لوله فاضلاب دستشویی با دستمال توالت

بسیاری بعد از استفاده از سرویس بهداشتی از دستمال توالت استفاده می کنند و در بعضی موارد این دستمال ها در چاه انداخته می شوند. همین مسئله پس از مدتی باعث جمع شدن دستمال توالت شده و به مرور با سفت شدن آن مانعی در برابر عبور فاضلاب می شود. این خود یکی از علائم گرفتگی لوله فاضلاب است که بسیار مهم است.
در این حالت باید از اسید لوله بازکنی یا فنر چاه بازکن برای رفع آن استفاه کنید. البته اگر این دستمال ها در ابتدای لوله جمع شده باشد با یک چوب قابل باز شدن است.

3. انسداد لوله فاضلاب با اشیاء

گاهی ممکن است وسایلی که در جیبمان داریم از قبیل کیف، موبایل و… در چاه بیفتند و این مسئله پس از گیر کردن فضولات به آن، خود علت گرفتگی لوله فاضلاب می شود که در نهایت باید برای رفع این مسئله با لوله بازکنی در نزدیکی منزلتان تماس بگیرید.

4.نفوذ ریشه درخت در چاه توالت

گاهی لوله فاضلاب که در زیر حیاط منزل یا ساختمان واقع شده در اثر رخنه کردن ریشه درخت در چاه، مسدود می شود.
در این حالت به هیچ وجه استفاه از اسید یا پمپ لوله باز کن، گرفتگی لوله فاضلاب یا توالت را دوا نمی کند. در این هنگام بایست از فنرهای مخصوص و قوی به همراه سر فنر استفاده کرد که معمولا این کار را لوله بازکن های ماهر و کاربلد سایت برچسب به سادگی انجام می دهند.

نفوذ ریشه درخت در لوله فاضلاب که خود علت گرفتگی لوله فاضلاب است را، گاها هنگام تراشیدن چاه فاضلاب از بین می برند. ولی برطرف کردن آن کار شاید آسانی به نظر نرسد ولی لوله بازکنی های ماهر لوله بازکنی برچسب آن را انجام می دهند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران