چادر سایبان قدس – بهترین مرکز تولید و فروش چادر کامیون ، خیمه ،وانت ، سواری، سایبان مغازه و آفتابگیر در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی چادر سایبان قدس – بهترین مرکز تولید و فروش چادر کامیون ، خیمه ،وانت ، سواری، سایبان مغازه و آفتابگیر در مشهد

🔴 مجموعه چادر سایبان قدس

🔹 مجموعه چادر سایبان قدس یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش چادر کامیون ، خیمه ،وانت ، سواری، سایبان مغازه و آفتابگیر در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه چادر سایبان قدس :

✅ تولید کننده انواع چادرهای کامیون ، خیمه،وانت، سواری، سایبانهای مغازه و آفتابگیر، آلاچیق، چتر و روکش دستگاه های کولر و تعمیر وتعویض انواع روکش‌ها و چادرها

✅ با تخفیف وقیمت مناسب

و…

 

🔸 با مدیریت   مقدم

🔸 شماره تماس  09155088562

🔸 آدرس  مشهد – بلوار وحدت بعد از وحدت 1/3 مدیریت مقدم

 

مزایای سایبان مغازه چیست؟

مزایای سایبان مغازه (Benefits of Shop Sheds) را می توان به مراقبت و محافظت فضای داخلی مغازه در برابر تابش مستقیم نور خورشید و جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به داخل اشاره کرد.از مهم ترین مزایای سایبان مغازه می توان به خنک کردن فضای داخلی مغازه نیز اشاره کنیم.

سایبان برقی در مغازه ها،پارکینگ ها و بالکن ها و..استفاده می شود. سایبان مغازه به منظور جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید و بارش برف و باران موثر می باشد. به طور مثال سایبان برقی پارکینگ معمولا فلزی بوده و پوشش این مدل سایبان برقی به گونه ایست که از خودرو در برابر عوامل طبیعی و غیر طبیعی محافظت می کند.

اجرا و نصب سایبان مغازه،هم سبب می شود که محصولات در برابر عوامل جوی محافظت شوند و هم می توان از سایبان مغازه به عنوان تبلیغ کار و محصولات استفاده نمود. با نصب و راه اندازی سایبان مغازه،ویترین مغازه و محصولات داخل آن از آسیب ناشی از شرایط آب و هوا در امان می ماند هم چنین با نصب سایبان برقی در بالکن ساختمان نیز می توان با ایجاد سایه در قسمتی از بالکن یا حیاط خود از هوای دلچسب لذت ببرید.

سایبان مغازه و کاربردهای آن
سایبان مغازه وسیله ای است که برای جلوگیری از تابش مستقیم خورشید به داخل مغازه و خنک شدن فضای داخلی در روزهای گرم تابستان استفاده می شود.از مزایای سایبان مغازه می توان به این موضوع اشاره کرد که از این سایبان می توان به عنوان سایبان تبلیغاتی استفاده کرد.سایبان اتوماتیک تبلیغاتی یکی از بهترین و پرفروش ترین انواع سایبان اتوماتیک می باشد که طرفداران بسیاری برای خود دارد.

سایبان تبلیغاتی به آن دسته از سایبان هایی گفته می شود که با درج و چاپ لوگو و برند کسب و کار بر روی سایبان می توان برای مدت طولانی و با صرف هزینه کمتر نسبت به تبلیغات در سطح شهر بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی و غیره داشته باشیم.

مزایای نصب سایبان مغازه
طراحی زیبا و شیک ، تنوع در طرح و رنگ و مدل، قیمت مناسب، نصب و راه اندازی راحت و بدون مشکل، مقاومت و استقامت بالا در برابر شرایط جوی ناپایدار، اشغال فضای کم در زمان باز و بسته شدن سایبان، محافظت در برابر تابش مستقیم خورشید، خنک کردن فضای داخل مغازه درروزهای گرم و آفتابی، کنترل از راه دور و قابل تنظیم با ریموت کنترل،از مهم ترین مزایای سایبان مغازه می توان به این مورد اشاره کرد که می توان از آن به عنوان سایبان تبلیغاتی استفاده کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران