(تاسیسات مهر) اجرای لوله کشی آب فاضلاب شوفاژ پکیج نصب و سرویس شیر آلات پمپ رادیاتور کولر آبی لوله کشی قطره ای باغ ویلا نشتی نم ضمانتی در سبزوار

در خراسان رضوی ، سبزوار

معرفی (تاسیسات مهر) اجرای لوله کشی آب فاضلاب شوفاژ پکیج نصب و سرویس شیر آلات پمپ رادیاتور کولر آبی لوله کشی قطره ای باغ ویلا نشتی نم ضمانتی در سبزوار

🔴 تاسیسات مهر

🔹 تاسیسات مهر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجرای لوله کشی آب فاضلاب شوفاژ پکیج نصب و سرویس شیر آلات پمپ رادیاتور کولر آبی لوله کشی قطره ای باغ ویلا نشتی نم ضمانتی در سبزوار می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تاسیسات مهر :

✅ ارائه انواع خدمات لوله کشی آب و فاضلاب

✅ با کمترین قیمت و بهترین کیفیت

✅ نصب و سرویس شیرآلات با بهرمندی از بالاترین کیفیت

و…

 

🔸 با مدیریت  محمود سعیدی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

انواع روش های لوله کشی آب ساختمان چیست؟

به طور کلی لوله کشی آب، چه آب سرد و چه آب گرم ساختمان و همچنین لوله کشی فاضلاب نقش شریان های حیاتی ساختمان را دارند و در طراحی و پیاده سازی آن ها باید دقت ویژه ای داشت، چرا که بعد از اتمام ساخت دیگر تغییر در آن ها کار راحت و آسوده ای نخواهد بود و هرگونه تعمیرات سبک و سنگین در این زمینه نیازمند صرف هزینه و زمان است و میزان آن به درجه خرابی سیستم لوله کشی آب سرد و گرم بستگی دارد.

آب آشامیدنی چه خصوصیاتی دارد؟

از نظر بهداشتی آب آشامیدنی باید تا حدی از هرگونه مواد خارجی و آلودگی پاک باشد که موجب بیماری یا اثر زیان آور بیولوژیکی در بدن انسان نشود. فاکتورهایی مانند مزه و رنگ غیر طبیعی، بو و همچنین زلال بودن « تیرگی » هنگام آنالیز آب آشامیدنی بررسی می شوند.

آب سالم رنگ و بوی غیرطبیعی ندارد و تیرگی آب به میزان ppm گل ولای آب بر می گردد و میزان مناسبش برای آب آشامیدنی معمولاً ۵ ppm ( پنج واحد در میلیون ) است.

اما چک کردن این موارد دلیلی بر قطعی بودن سلامت آب نیست و فاکتورهایی مانند میزان سختی، درجه اسیدی بودن (pH) و میزان وجود عناصر ریز از خصوصیات شیمیایی آب آشامیدنی به حساب می آیند و باید بررسی شوند.

اگر آب آشامیدنی در منزل شما سالم نباشد، ایراد کار یا از منبع آب است، یا از لوله کشی آب.

لوله کشی آب قدیمی یا سنتی
لوله کشی آب قدیمی یا سنتی از قدیم الایام در اکثر ساختمان سازی ها به کار رفته و به احتمال زیاد خانه فعلی شما هم از این قضیه مستثنی نیست. در پیاده سازی این سیستم لوله کشی سرد و گرم از لوله های آهنی استفاده می‌شد که مزایای خاص خودشان را داشتند.

این لوله‌کشی با ۲ روش روکار و توکار انجام می‌شد که بسته به نیاز یکی از آنها استفاده می‌شد.

اما فرایند لوله کشی آب با گذر زمان پیشرفت کرد و متریال نیز آپدیت شدند. اینجا بود که سازندگان هنگام مقایسه لوله آهنی با لوله های جدید متوجه مواردی مانند اجرت بالای نصب توسط نیروی کار، سختی پیاده سازی پروژه، استهلاک و پوسیدگی لوله ها در دراز مدت و همچنین سنگین بودن و متعاقباً سخت بودن جابجایی این لوله ها شدند.

همین موارد باعث شدند تا ساختمان سازها در مورد استفاده از این لوله ها برای لوله کش آب دچار تردید شوند و کار به جایی رسید که امروزه از گزینه های دیگری برای لوله کشی آب استفاده می‌شود.

سیستم لوله کشی انشعابی
لوله کشی انشعابی از سیستم ها مدرن لوله کشی آب برای ساختمان است. برای لوله کشی آب به صورت انشعابی، لوله آب در تمام ساختمان از رایزر اصلی منشعب می شود و نکته جالب توجه این است که تفاوتی نیز در نحوه لوله کشی آب سرد و گرم نیز در این روش وجود ندارد. در این روش بعد از ورود لوله اصلی از داخل خیابان به داخل ساختمان و بعد از نصب کنتور به صورت مستقیم در داخل ساختمان استفاده می‌شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران