دکتر اسدالله پور – بهترین مرکز عمل زیبایی بینی رینوپلاستی در قائم شهر

در مازندران ، قائم شهر

معرفی دکتر اسدالله پور – بهترین مرکز عمل زیبایی بینی رینوپلاستی در قائم شهر

🔴 دکترامیر اسدالله پور

🔹 دکترامیر اسدالله پور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام عمل زیبایی بینی رینوپلاستی در قائم شهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات دکترامیر اسدالله پور :

✅ عمل زیبایی بینی با تخفیف ویژه کوتاهترین زمان ممکن عمل بینی گوشتی استخونی نیمه_فانتزی طبیعی

✅ مردانه

✅ فانتزی

✅ عروسکی

✅ ترمیم

✅ انحرافی

✅ پلیپ

✅ مشاوره ویزیت رایگان

✅ انجام مشاوره و اقدامات بعد از عمل در تمامی شهر های تهران گرگان سمنان مشهد گنبد کاووس قائمشهر

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۶۴۳۱۵۴۰۵

 

رینوپلاستی (جراحی زیبایی بینی) چیست؟

رینوپلاستی اساساً یک عمل جراحی برای تغییر ساختاری بینی است، که می‌تواند برای بهبود عملکرد یا زیبایی بینی انجام شود. رینوپلاستی برای بهبود عملکرد بینی که به آن ترمیم مجرای بینی هم گفته می‌شود، عبارت است از صاف کردن غضروف و استخوان تقسیم کننده داخل بینی (تیغه) جهت بهبود تنفس و رفع گرفتگی بینی و همچنین صاف کردن دیواره‌های کناری بینی. رینوپلاستی زیبایی هم عبارت است از تغییر ساختمان بیرونی بینی برای بهبود تعادل و ظاهر چهره.

در مواردی که یک بیمار برای اولین بار از عمل جراحی برای تغییر ساختار بینی‌ اش استفاده می‌کند (رینوپلاستی اولیه) احتمال موفقیت‌آمیز بودن عمل بیشتر است. زمانی می‌توان از یک رینوپلاستی ثانویه استفاده کرد که برای اصلاح ظاهر بینی یا بهبود بیشتر تنفس به یک عمل جراحی اضافی نیاز باشد.

چرا به رینوپلاستی نیاز دارید؟

چند دلیل برای انتخاب رینوپلاستی توسط یک فرد وجود دارد. آلرژی‌ها، آسیب‌دیدگی بینی یا بدشکلی مادرزادی تیغه بینی می‌توانند باعث گرفتگی راه تنفس بینی شوند. افراد، انجام رینوپلاستی زیبایی را به دلیل آسیب‌دیدگی یا نارضایتی از شکل بینی‌شان انتخاب می‌کنند.

برای افرادی که دچار گرفتگی و مشکل تنفس از بینی هستند، با استفاده رینوپلاستی غضروف و استخوان تقسیم کننده داخل بینی (تیغه) و همچنین دیواره‌های کناری بینی صاف می‌شود، که با این کار هم تنفس و کیفیت زندگی این افراد بهبود می‌یابد. رینوپلاستی زیبایی می‌تواند هم تعادل چهره مراجعین و هم اعتماد به نفسشان را بهبود دهد. گاهی اوقات نیز مراجعین خواستار انجام همزمان هر دو عمل جراحی می‌شوند.
رینوپلاستی برای درمان
جراح با کمک شما تعیین می‌کند که انجام رینوپلاستی به چه روشی برایتان مناسب است.

رینوپلاستی برای بهبود عملکرد
جراحان برای صاف کردن و تغییر شکل غضروف تیغه بینی و افزایش جریان هوا جهت بهتر شدن تنفس از شیوه اندوونازال (درون بینی) یا شیوه متعارف رینوپلاستی باز استفاده می‌کنند. رینوپلاستی برای بهبود عملکرد را می‌توانید مانند یک نوار داخل بینی برای تصحیح تنفس تصور کنید که متناسب با بینی شما ساخته شده است. این نوع جراحی می‌تواند بدون تأثیر گذاشتن بر شکل یا ظاهر بینی‌تان نحوه تنفس شما را به طور کامل تغییر دهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران