اجرای بتن ریزی در سراسر ایران

در خراسان رضوی ، نیشابور

معرفی اجرای بتن ریزی در سراسر ایران

🔴 محمود حصاری

🔹 محمود حصاری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجرای بتن ریزی در سراسر ایران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمود حصاری :

✅ بتن ریزی با ماله پروانه ای ، ماله متری.

✅ مجری کفپوشهای سخت صنعتی.

✅ اجرای بتن ریزی با ماله پروانه ای به صورت صیقلی ومسطح

✅ اجرای بتن ریزی کف

✅ کار خانجات پارکینگ ها .محوطه و…..

🔴 موارد اجرا

✅ بتن ریزی به صورت لیسه ای

✅ بتن ریزی به صورت ارملاتی

✅ بتن ریزی به صورت رنگی

✅ ترازبندی شیب بندی با دوربین

✅ اجرای درز انبساط بتن با کاتر

✅ کادر مجرب عالی سابقه کاری بالا

✅ اجرای بتن در سر تا سر ایران

و….

 

🔸 شماره تماس 09368683263

🔸 شماره تماس 09153514015

🔸آدرس خراسان رضوی، نیشابور

خواص و اهمیت بتن چیست ؟

امروزه بتن به عنوان پرمصرف ترین مصالح ساختمانی و به حق ماده ساختمانی قرن شناخته شده است .استفاده از بتن در ساختن پل ها ، ساختمانها ، راه ها ، سد ها و سازه های خاص دیگر روز به روز گسترش یافته است.لذا نیاز به دانش تکنولوژی بتن هم برای طراح آن و هم برای پیمانکار کارهای بتنی امری ضروری هست . بتن و فولاد در حال حاضر متداولترین مواد در صنعت ساختمان می باشند. این دو ماده گاه کنار هم و گاه در رقابت با یکدیگر در ساختمانهای مشابه بکار میروند . امروز نیاز به ارائه بیشتر مباحث مربوط به دانشگاه ها و مدارس فنی احساس می شود . در عمل و در کارگاه ها نیاز به آشنایی با بتن در مقایسه با فولاد بیشتر است . ذیلا دلایل و فلسفه این مورد مورد بررسی قرار می گیرد.

فولاد عموما تحت کنترل دقیق و با وسایل مدرن و پیچیده ساخته می شود .خواص انواع فولاد دقیقا در آزمایشگاه ها تعیین مکی شود و در مدارک سازنده آن منعکس می گردد .بنابراین ، طراح تنها فولادی را که با یکی از استانداردها هماهنگ است انتخاب می کند و پیمانکار دقت می کند نوع خواسته شده را بکار ببرد ودر اتصالات اعضای فولادی در ساختمان ، دقت نماید .اما در یک کارگاه بتن ریزی ، شرایط کاملا متفاوت است . در واقع اگر چه کیفیت سیمان نیز نظیر فولاد توسط سازنده تضمین می شود و با انتخاب سیمانی مناسب می توان اطمینان داشت که هرگز در اثر کیفیت سیمان ، هیچ گونه نقص و خرابی در بتن پیش نخواهد آمد ، اما مسئلع این است که سیمان در واقع به تنهایی یک ماده ساختمانی نیست ، بلکه بتن است که این خاصیت را دارا می باشد . در واقع نقش سیمان در بتن مانند نقش آرد در کیک است ، زیرا کیفیت کیک به خوب پختن آرد و کیفیت سایر مواد آن بستگی دارد .

این امکان نیز وجود دارد که بتنی با کیفیت استاندارد از تولید کننده گان بتن آماده تهیه می شود ، لیکن باید توجه داشت که در این حالتتنها مواد خام، کنترل شده است در حالی که مسائل حمل و نقل ، ریختن تراکم و عمل آوری بتن نیز در کیفیت محجصول نهایی نقش عمده دارند . علاوه بر این ممکن است تعداد زیادی طرح مخلوط برای انتخاب ، وجود داشته باشد که انتخاب مخلوط مناسب بدون آگاهی کامل از خواص و رفتار بتن میسر نیست . بنابر این لازم است بین طراح و تدوین کننده استاندارد و بین پیمانکار و کارخانه سازنده بتن همهنگی کاملی وجود داشته باشد که در حقیقت کیفیت بتن را در ساختمان کنترل کند .البته این در صورتی است که همگی از خواص بتن و مسائل اجرایی آن کاملا آگاه باشند .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران