گچ کاری ساختمان در اراک

در مرکزی ، اراک

معرفی گچ کاری ساختمان در اراک

🔴 محمدمرادی

🔹 محمدمرادی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه گچ کاری ساختمان در اراک می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمدمرادی :

✅ انجام کلیه خدمات گچ کاری صفر تا صد

✅ گچ و خاک سفید،نور پردازی،ابزار،لکه گیری

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  اراک

 

گچ کاری ساختمان چیست؟

موقع ساختمان سازی دیوارها با آجر یا مصالح دیگر چیده می شوند. آجرچینی دیوار و یا تکمیل سقف و … پایان کار نیست. برای اینکه ساختمان قابل سکونت باشد لازم است تا روی دیوارها و سقف را با گچ اندود کرد. این کار با ابزار مخصوص ساده ای انجام می شود. برخی از ابزارهای رایج در عملیات گچ کاری عبارتند از:

گچ به صورت پودر خشک
اسفنج ، قلمو سیمی، سنباده
سطل بزرگ و چوب برای هم زدن گچ و آب
Trowl برای انتقال گچ به روی دیوار
هاوک برای نگهداشتن گچ پس از اعمال روی دیوار
چاقو متحرک برای گچکاری حاشیه ها
نردبان دو طرفه

چگونه دیوارها را گچکاری کنیم؟

گچکاری از کارهایی است که کل ساختمان را درگیر می کند. اگر ساختمان نوساز باشد که مشکلی نیست ولی موقع بازسازی و تعیمرات داخلی، گچ کاری کلی بریز و بپاش به راه می اندازد. اغلب پس از رفع نم دیوار برای گچ کاری اقدام می شود. در این موارد لازم است تا فرش و موکت کامل برداشته شود زیرا حتما موقع کار با گچ، کف ساختمان هم کثیف می شود. اگر می توانید لوازم را از اتاق خارج کنید ولی با پوشاندن لوازم بزرگتر نیز می توان از کثیف شدن آنها جلوگیری کرد. هر چیزی که در نزدیکی دیوار مورد نظر قرار دارد را به محل دیگری انتقال دهید و روی همه وسایل را بپوشانید. برای جلوگیری از ایجاد خط و خراشیدگی روی کفپوش های لمینت و … حتما از محافظ های پلاستیکی استفاده کنید.

گچگاری دیوارهای داخلی و خارجی

به طور معمول چند لایه گچ و رندر روی سطوح اعمال می شود تا دیوار به حالت ایده آل در آید. نحوه کار روی دیوارهای داخل و خارج از بنا یکی است اما نوع گچ به کار رفته در ملات تفاوت دارد. گچ دیوارهای داخلی اصلا مناسب پوشش دیوارهای بیرونی نیست. این گچ در اثر تغییرات دمایی ترک می خورد. ترکیباتی از شن، ماسه، سیمان و گچ برای پوشش سطوح استفاده می شود. ضخامت هر لایه و غلظت مخلوط گچ استاندارد مشخصی دارد. نادیده گرفتن این موارد علاوه بر اینکه برای گچکار مشکل ایجاد می کند در نتیجه نهایی گچکاری نیز تاثیر دارد. پس از خشک شدن هر لایه می توان لایه های بعدی را اجرا کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران