بهترین مرکز مشاوره ، طراحی دکوراسیون داخلی و نما در شیراز و سراسر کشور

در فارس ، شیراز

معرفی بهترین مرکز مشاوره ، طراحی دکوراسیون داخلی و نما در شیراز و سراسر کشور

🔴 حسین فلاح

🔹 حسین فلاح یکی از بنام ترین فعالان در زمینه مشاوره ، طراحی دکوراسیون داخلی و نما در شیراز و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حسین فلاح :

〽️ قبل از اینکه بخواید شروع به ساخت یا بازسازی منزل یا دفتر خود کنید،
با سفارش دادن به ما میتونید قبل از اینکه هزینه زیادی متقبل بشید،فضایی که قراره تغییر کنه رو ببینید و راحت تر و با آرامش خاطر بیشتری بازسازی یا ساخت رو انجام بدید.

〽️ مشاوره و طراحی انواع پروژه های شما

〽️اصلاح پلان

〽️ طراحی انواع کابینت / کتابخانه / دیوار TV / جا کفشی/ کمد دیواری با انواع متریال به انتخاب شما

〽️ طراحی بر اساس انواع سبک های دکوراسیون مناسب با سلیقه شما

〽️ طراحی 3d و رندر با کیفیت

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

نقش دکوراسیون داخلی در زندگی انسان چیست؟

هنر دکوراسیون داخلی، چیست و چگونه تعریف می شود
دکوراسیون داخلی و هنر دیزاین فضای معماری ،‌ هنر خلق و آفرینش فضایی ست که انسان در آن زیست می کند، اما در حالت کلی برای اینکه بدانید مفهوم این واژه چیست لازمست بدانید که این هنر، به لحاظ آنکه با زندگی روزمره انسان سروکار بسیار دارد و تاثیرات مستقیم بر سلامت روانی و عملکرد افراد دارد،‌ بایستی به لحاظ کاملا علمی و اصولی آموخته شود.

فضایی که به اصطلاح “دکور شده” نامیده می شود، اگرچه با عملکردهای تعریف شده انسان سازگار است، اما صرفا کارآم بودن و کاربردی بودن مبلمان و چیدمان نیست که در آن لحاظ شده ، بلکه زیبایی ، نظم و تعلق خاطر نیز بدان معنا میدهد.

یک نکته مهم در طراحی و دکوراسیون داخلی ،‌توجه به هویت مخاطب و درخواست های اوست و این هنر دکوراتور است که بتواند طوری به سلیقه مخاطب توجه کند که اصول زیباشناسی و شاید بتوان گفت جنبه های معنوی و روانی ، تامین شوند و در عین حال، ‌عملکردها به شیوه ای صحیح شکل گیرند.

نقش دکوراسیون داخلی در زندگی انسان
نکته ی بسیار اساسی دیگر که در مقالات و مباحث آینده به مرور بدان خواهیم پرداخت، این است که جزئیات دکوراسیون داخلی نقش بسیار کلیدی و موثری در سلامت روانی انسان ها و میزان کارآیی فضا ایفا می کند.

در موارد متعدد و قابل تامل، دکوراسیون غیر اصولی و غلط، نه تنها می تواند به سلامت روانی انسان آسیب های متعددی برساند، ‌بلکه با زایل کردن عملکرد و کاربری فضا می تواند مخل آسایش و تخریب کاربری شود. از نمونه های بارز این موضوعات میتوان نحوه دکوراسیون اتاق ها و دفاتر کاری ، اتاق کودک ،‌ اتاق خواب و دکوارسیون آشپزخانه را نام برد که به مرور و در سایر مقالات به معرفی آنها می پردازم.

و درست بر همین مبنا، یک دکوراسیون اصولی و مناسب، می تواند راه حلی عالی در بهبود وضعیت زندگی و افزایش راندمان کاری ما باشد.

پارامترهای موثر در دکوراسیون داخلی
هنر دکوراسیون داخلی تنها چیدمان اشیا و اثاثیه نیست و عوامل و پارامترهای بسیاری در آن ایفای نقش می کنند. در طراحی دکوراسیون داخلی ،‌علاوه بر جزئیات مبلمان ها،‌ نور، رنگ،‌ سلیقه و روحیه ی ساکنین و نیازهای آنان بایستی به دقت بررسی شود و بهترین گزینه ی ممکن ارائه شود.

در طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای مسکونی علی الخصوص خانه، به جهت زمان زیادی که انسان ها در آن سپری می سازند،‌ توجه به مسائل روانشناختی و اصول علمی دکوراسیون داخلی اهمیت ویژه ای می یابد. در مقالات و مباحث متعدد به مقوله ی تاثیرات رنگ، ‌نحوه ی چیدمان و تاثیرات روانی نورپردازی بر انسان و کیفیت عملکردهای وی می پردازیم.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران