ارائه خدمات جوشکاری سیار در تهران

در تهران ، شمشک

ارائه خدمات جوشکاری سیار در تهران

🔴 حسین امیدی زاده

🔹 حسین امیدی زاده یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات جوشکاری سیار در تهران میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حسین امیدی زاده :

✅ کلیه کارهای اهنگری درب و پنجره درب ریلی

✅ فرم .چهار چوب.نرده حفاظ.نبشی کشی وال پست

✅ راویز کاری نما داخلی . راپله فلزی

✅ سازه نگهبان اسکلت ساختمان.نیشی اسانسور

✅ فلاشینگ، شیروانی

✅ کلیه خرده کاری ها

✅ در تمام نقاط تهران پذیرفته میشود.

و….

 

🔸 شماره تماس 09193313069

🔸 شماره تماس 09336481606

🔸آدرس شهریار باغستان محله سعید آباد

سازه نگهبان چیست؟

سازه نگهبان چیست؟

«سازه نگهبان» (Retaining Structure یا Excavation Support)، مجموعه‌ای از المان‌های دائم و یا موقتی است که به منظور پایدارسازی خاک یا سنگ اطراف گودبرداری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در بسیاری از موارد، سازه نگهبان با عنوان «دیوار حایل» (Retaining Wall) نیز شناخته می‌شود. با این وجود، دیوار حائل، فقط یکی از سازه‌های نگهبان مورد استفاده برای نگهداری خاک و مقابله با فشار جانبی اعمال شده بر روی آن است. اجرای سازه‌های نگهبان، از فعالیت‌های بسیار مهم در ساخت انواع ساختمان (مسکونی، تجاری، عمومی)، سد، پل، راه (خاکریز)، کانال، تونل و غیره به شمار می‌رود.

اهمیت سازه نگهبان در چیست؟

وجود سازه‌های نگهبان، از خطرات احتمالی ناشی از ریزش خاک یا نشست آن جلوگیری می‌کند. در صورت عدم اجرای سازه نگهبان یا اجرای نامناسب آن، احتمال آسیب‌دیدگی افراد، تخریب ساختمان‌های مجاور، آسیب به لوله‌کشی‌ها و غیره افزایش می‌یابد. این مسئله می‌تواند هزینه‌های مالی و جانی زیادی را در پی داشته باشد. در خاکریز جاده‌ها، اهمیت سازه نگهبان در جلوگیری از ریزش خاک به درون جاده و رانش جاده به سطوح پایین‌تر است. در گودبرداری و اجرای فونداسیون‌ها، این سازه‌ها برای جلوگیری از ریزش، نشست خاک و تخریب سازه‌های اطراف اهمیت پیدا می‌کنند. در هر صورت، اجرای سازه‌های نگهبان، بخش جدایی‌ناپذیر عملیات‌های گودبرداری است.

انواع سازه نگهبان چه هستند؟

سازه‌های نگهبان معمولا به دو صورت دائمی و غیر دائمی اجرا می‌شوند. از سیستم‌های اجرای سازه‌های نگهبان می‌توان به روش دیوار حائل، سپرگونه، مهاربندی، خرپا، خاک مسلح، دیوار زیرزمین اشاره کرد.

سازه نگهبان خرپایی چیست؟

استفاده از «سازه خرپایی» (Truss Construction)، یکی از متداول‌ترین روش‌های اجرای سازه نگهبان غیر دائمی در مناطق شهری است. در این روش، از المان‌های فولادی به صورت افقی و عمودی برای تقویت دیواره‌های گود استفاده می‌شود.

سازه نگهبان سپر گونه چیست؟

سازه‌های نگهبان سپرگونه، مجموعه‌ای از سپرها، شمع‌های ردیفی و غیره هستند که به دو صورت مهاری و غیر مهاری برای پایداری گود یا خاکریز استفاده می‌شوند. اجرای مهارهای سازه نگهبان سپرگونه در پشت یا جلوی دیوار صورت می‌گیرد. میزان پایداری خاک در این نوع سازه نگهبان به عمق مدفون، مقاومت خمشی و وجود/عدم وجود المان‌های مهاری بستگی دارد. از روش‌های اجرای سازه‌های نگهبان سپرگونه می‌توان به شمع‌کوبی، سپرکوبی و مهار متقابل اشاره کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران