مرکز تعمیر کاتالیزور خودرو در غرب تهران

در تهران ، تهران

معرفی مرکز تعمیر کاتالیزور خودرو در غرب تهران

🔴 سورنا کاتالیست

🔹 سورنا کاتالیست یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات تعمیر کاتالیزور خودرو در غرب تهران میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سورنا کاتالیست :

✅ تعمیر و شستشو کاتالیزور خودروهای وارداتی با ضمانت نامه معتبر

✅ انجام خدمات به شرط خاموش شدن چراغ چک معاینه فنی و رفع بوی بد داخل کابین

و….

 

🔸 با مدیریت حسین غفوری

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس تهران

معرفی کاتالیزور اگزوز چیست؟

کاتالیزور یا کاتالیست بخشی از سیستم خروجی گازهای اتومبیل بحساب می‌آید، که کارکرد آن تاثیر مستقیم در میزان آلایندگی گازهای خروجی خودرو دارد.

مبدل کاتالیزوری مورد استفاده در اگزوز خودروها، کاربرد جدیدی از کاتالیزور سطحی است. کربن منوکسید و هیدرو کربن های حاصل از سوخت های نسوخته موجود در دود خودرو، از آلاینده‌های خطرناک هوا هستند. گازهای خارج شده از اگزوز خودرو همراه با مقداری هوا از روی کاتالیزور که دربرگیرنده فلز اکسیدهاست عبور داده می‌شود. گاز CO و هیدروکربن ها به CO2 و H2O تبدیل می‌شوند که نسبتا بی خطرند و در هوا رها می‌شوند. کاتالیزور بخش مهمی از سیستم کنترل آلایندگی اتومبیل شماست. ولی گاهی اوقات عملکرد آنها مختل می‌شود.

کربن منوکسید، هیدرو کربن و اکسیدهای نیتروژناز آلاینده‌های خطرناک موجود در دود اگزوزخودرو هستند . واکنش‌های شیمیایی و تجزیه گازها توسط کاتالیزور انجام میشود و میزان این آلاینده‌های خطرناک مجود در دود خودرو را به حداقل می‌رساند. همچنین کاتالیزور، اکسیت ازت که ماده‌ای سمی است را به گاز ازت که یک گاز بی‌خطر محسوب می‌شود، تبدیل می‌کند.
در بسیاری از کشورها در آوردن کاتالیزور و رانندگی بدون آن تخلف سنگینی محسوب می‌شود و خلاف قانون است. زیرا به محیط زیست صدمه جدی وارد می‌شود. بنابراین در صورتی خرابی کاتالیزور به فکر حذف آن نباشید.
کاتالیست در ایران

در ایران نیز شرکت‌های خودروسازی از سال ۱۳۸۲ نصب کاتالیست را در خودروهای داخلی شروع کردند و پیش از این تاریخ اتومبیل‌ها فاقد استاندارد بوده‌اند و به همین جهت آلایندگی این خودروها ۳۰ برابر بیشتر از سایر خودروها است و طرحی بر این اساس خروج خودروهای مدل ۱۳۸۲ به پایین در سازمان حفاظت از محیط زیست ارائه شده‌است. احتمال می‌رود در تعدادی از خودروهای تولیدی سه ماهه آخر سال ۱۳۸۶ نیز قطعه کاتالیست نصب نشده باشد.

تا سال ۹۱، وجود یا عدم وجود کنیستر و کاتالیست‌ها در مراکز معاینه فنی داخل کشور سنجیده نمی‌شد.به موجب طرح جامع کاهش آلودگی هوا «آزمون صحت کاتالیست کانورتور و کربن کنیستر در معاینات فنی خودروها به منظور صدور برگه و برچسب معاینه فنی از ابتدای سال ۹۱ اجباری است».

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران