کارگاه صنایع چوبی – طراحی ساخت و اجرای دکوراسیون چوبی در کرج

در البرز ، کرج

معرفی کارگاه صنایع چوبی – طراحی ساخت و اجرای دکوراسیون چوبی در کرج

🔴 مجموعه کارگاه کارچوب

🔹 مجموعه کارگاه کارچوب یکی از بنام ترین فعالان در زمینه کارگاه صنایع چوبی – طراحی ساخت و اجرای دکوراسیون چوبی در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه کارگاه کارچوب :

✅ طراحی ساخت و اجرای انواع دکوراسیون چوبی

✅ ساخت سفارشی میز و صندلی ، نیمکت ، جای گلدان شلف و استند ، رگال لباس و شلف های دیواری ، میز تحریر ، کتابخانه

✅ اجرا و ساخت هرگونه دکوراسیون و وسیله چوبی

✅ ساخت در اسرع وقت و به بهترین کیفیت

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

مزایای چوب در دکوراسیون داخلی چیست؟

1- تاثیر بر سلامتی و بهداشت

چوب به عنوان یک متریال گرم با تمام تجهیزات داخلی ساختمان می تواند به راحتی هم زیستی پیدا کند و شما به راحتی می توانید در معماری داخلی از آن بهره ببرید ؛ رنگ طبیعی چوب با اکثر رنگ ها و دکوراسیون ها ست می شود . علاوه بر این چوب می تواند بر میزان سلامتی و بهداشت خانه و افراد داخل خانه تاثیر گذار باشد.

بر اساس تحقیقاتی که تحت عنوان طراحی بیوفیلیک که بر مبنای آب , نور , چوب و گیاهان در معماری صورت گرفته است نشان می دهد که خانه سالم مانند غذا و ورزش می تواند بر سلامتی انسان تاثیر بگذارد و از آنجایی که چوب عنصری است که مستقیما از طبیعت سبز گرفته شده است انرژی گرم طبیعت را به همراه دارد .چنانچه خانه ای بر اساس اداوت چوب ساخته و تزیین شده باشد می تواند احساس سلامتی و آرامش در طبیعت بودن را به ساکنین خود هدیه دهد. از این رو طراحان و معماران داخلی علاقمند هستند تا در دکوراسیون داخلی از متریال چوب به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.در نمونه ی زیر تصویر روشویی رودخانه ای را میبینید که بر روی چوب های مرغوب گردو و به اصطلاح اسلب گردو سوار شده اند .

2- عایق حرارتی و برودتی

بر اساس تحقیقات و آزمایشات انجام شده از جمله قابلیت ها و ویژگی های برجسته ای که موجب تاثیر چوب در دکوراسیون داخلی شده است ، قابلیت عایق پذیری آن است .چوب به دلیل دارا بودن منافذ هوا در درونش این قابلیت را پیدا کرده که نوسانات کمتری داشته باشد و از همین رو به عنوان یک متریال عالی در کف ساختمان به عنوان کف پوش و همچنین در دیوارها به عنوان عایق حرارتی مورد استفاده طراحان داخلی قرار گرفته است.استفاده از چوب ، جزء معماری سبز بوده که هیچ ضرری برای محیط زیست ندارد . و در علم فنگ شویی بسیار مورد توجه می باشد .

3- مقاوم بودن در برابر حریق

علی رغم تصور عموم چوب در مقابل حرارت مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد .به محض اینکه در مقابل گرمای حریق قرار گیرد خشک و مستحکم تر می شود و این در حالی است که سایر مصالح مانند فولاد و آهن اگرچه در مقابل حریق دچار اشتعال نمی شوند اما حریق مقاومت آنها را سست می کنند و باعث می شود سازه فرو بریزد. بنابراین ازاین جهت چوب مصالح بهتری به شمار می رود.به همین دلیل است که در گلولام از الوارهای چوب استفاده می شود .

4- صرفه چویی در مصرف انرژی گرمایشی و سرمایشی

از آنجایی که چوب در مقابل حرارت مقاومت بیشتری نسبت به فولاد دارد و از عایق حرارتی نیز می باشد سازه هایی که با چوب ساخته شده اند به نسبت سازه هایی که با فولاد ساخته شده اند اتلاف انرژی و حرارت کمتری دارند و از این رو در مصرف انرژی صرفه جویی می شود و مقرون به صرفه هستند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران