لوله بازکنی و تشخیص ترکیدگی در کرج

در البرز ، کرج

معرفی لوله بازکنی و تشخیص ترکیدگی در کرج

🔴 داود خرقانی

🔹 داود خرقانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه لوله بازکنی و تشخیص ترکیدگی در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات داود خرقانی :

✅ لوله بازکنی با دستگاه ژنراتور باز و تراکم هوا

✅ تشخیص ترکیدگی با دستگاه کامپیوتری

✅ ترمیم لوله

✅ رفع نم و بو

✅ تخریب سرویس بهداشتی و حمام

✅ لوله کشی سرد و گرم

✅ رسوب گیری انواع لوله با دستگاه سه نظام

✅ نصب شیر الات توالت فرنگی

✅ تخله چاه با ماشین لجن کش و کف کش

✅ کلیه خدمات با ارائه فاکتور و به نرخ دولتی و شش ماه ضمانت انجام میشود

✅ سرویس در همه جای کرج در کمترین زمان و با رعایت پروتکلهای بهداشتی و کادر مجرب و کار بلد

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس کرج

 

مهمترین علت ترکیدگی لوله فاضلاب چیست ؟

ترکیدن لوله آب ربطی به ساختمان نوساز یا قدیمی ندارد و اینجاست که خیلی ها می پرسند چرا حتی لوله های پلاستیکی هم در ساختمان نوساز دچار ترکیدگی لوله آب می شوند؟

از مهمترین دلایل ترکیدگی لوله های آب جنس لوله آب است که از مهمترین فاکتورهاست. برای لوله کشی آب از لوله های مختلف با جنس های متفاوت استفاده می شود که هر کدام مزایا و معایبی دارند.

3 دلیل ترکیدگی لوله فاضلاب

ترکیدگی لوله آب در ساختمان چه ساختمان ویلایی چه مجتمع مسکونی یا تجاری می تواند به دلایل زیر اتفاق بیفتد:

سرمای زیاد و یخ زدگی لوله ها

کاری که سرمای زیاد زمستان با لوله آب می کند غیر قابل انکار است. دمای بسیار سرد لوله و آّ و در نهایت یخ زدگی لوله ها اگر مورد رسیدگی مالک یا مدیر ساختمان قرار نگیرد باعث می شود لوله بشکند و نشت آب را شاهد باشیم.

ساده اش را بگویم چگالی یخ بیشتر از آب است و وقتی آب درون لوله سرد شود و یخ بزند طبق خاصیت یخ، فضای بیشتری را اشغال می کند. وقتی هم که از درون به لوله فشار وارد شود باعث شکسته شدن لوله می شود.

علت دیگری هم برای این شکستگی وجود دارد و آن هم این که بعد از یخ زدگی بخشی از لوله، آبی که در حالت جریان هست برای عبور راهی ندارد. وقتی هم به تدریج به حجم آن اضافه شود بر فشار داخلی اضافه می شود و در نتیجه باعث نشت آب به بیرون یا ترکیدگی لوله می شود.

زنگ زدگی و خوردگی لوله

این مورد بیشتر در ساختمان های قدیمی دیده می شود. چون اغلب لوله های فلزی بعد از گذشت سالها شروع به زنگ زدن می کنند. از جمله عواملی هم که باعث تشدید و سرعت زنگ زدگی و پوسیدگی می شود نفوذ آب و رطوبت در نزدیکی لوله هاست. برای جلوگیری این اتفاق می توان از ضد زنگ استفاده کرد.

پوسیدگی و ترکیدگی لوله در اثر فشار آب

شاید عجیب باشد اما دلیل شایع شکسته شدن لوله ها و نشت آب، فشار زیاد آب است. معمولا فشار آب معمولی در درون لوله ها منناسب است اما در درازمدت می تواند باعث شکسته شدن یا پوسیده شیدن تدریجی لوله شود. گاهی که با سرعت زیاد آب را باز و بسته می کنید سرعت این فرایند بیشتر می شود.

مخصوصا مکانی که به طور میانگین فشار آب زیاد هست حتی احتمال شکستهشدن ناگهانی لوله هم وجود دارد. پس از علائم ترکیدگی لوله، میتواند همین فشار زیادی باشد که لوله های اصلی و شیرفلکه های اصلی معمولا با آن روبه رو هستند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران