قالیشویی و مبل شویی آداس در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی قالیشویی و مبل شویی آداس در مشهد

🔴 قالیشویی و مبل شویی آداس

🔹 قالیشویی و مبل شویی آداس یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات تخصصی قالیشویی و مبل شویی در سراسر مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات قالیشویی و مبل شویی آداس :

✅شستشوی انواع فرش های:
✔️ابریشم
✔️دستباف
✔️گلیم
✔️کرک
✅مجوزرسمی ازوزارت صنعت ،معدن
✅شستشو بادستگاه مکانیزه
✅شستشو بابهترین کیفیت ودرکمترین زمان ممکن
💯کانون تخصصی فرش آداس این تعهدرابه شما میدهدکه ضامن فرش شما باشد💯
🔷۱۰ درصد تخفیف با سفارش آنلاین درواتساپ مدیریت🔷

 

🔸 با مدیریت غیاثی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۵۸۹۳۵۹۴۱

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۰۳۰۱۴۲۰۵

🔸 شماره تماس  ۰۹۹۴۵۶۷۶۴۷۲

🔸 شماره تماس  ۰۹۹۱۹۰۷۲۱۶۰

🔸 آدرس  مشهذ

 

دلایل زود کثیف شدن فرش چیست؟

شستشوی فرش‌ها مراحل بسیار زیادی دارد که طی کردن هر مرحله با دقت کافی اهمیت زیادی پیدا می‌کند.گاهی اوقات فرش‌ها پس از اینکه مورد شستشو قرار می‌گیرند با سرعت بیشتر کثیف می‌شوند. دلایل زیادی برای این مسئله می‌توان ذکر کرد.پروسه شستشوی فرش‌ها پیچیده نیست. در صورت رعایت برخی از نکات می‌توان تا مدت‌های طولانی‌تر از تمیز ماندن فرش‌ها لذت برد.

در اینجا به ذکر چند دلیل مهم علت کثیف شدن فرش پس از شستشو می‌پردازیم:

پاکسازی نکردن تار و پود فرش

قبل از شستشو لازم است، تا فرش‌ها مورد غبار روبی قرار بگیرند. در صورتی که این مرحله به طور دقیق صورت بگیرد. گرد و غبار در بین تار و پود فرش باقی می‌ماند. در هنگام شستشو نیز به خوبی نمی‌توان گرد و غبار را خارج کرد.

آشنا نبودن با جنس الیاف فرش

معمولاً فرش‌ها به دو دسته ماشینی و دستباف تقسیم بندی می‌شوند. هر کدام از آن‌ها الیافی با جنس‌های مختلف مانند: ابریشم مصنوعی، آکرولیک و مواد پلاستیکی، پشم و کرک می‌باشد.

تکنیک‌های خاصی برای شستشوی فرش با هرکدام از الیاف تهیه شده وجود دارد. در صورت رعایت نکردن، پروسه شستشو به طور کامل صورت نمی‌گیرد.

آشنا نبودن با مواد شستشوی مناسب

برای شستشوی فرش‌ها مواد مختلفی مانند پودر، مایع و همچنین مواد نانو هست. متناسب با شرایط، میزان آلودگی و نوع الیاف باید این مواد انتخاب گردد.

شستشوی نادرست

برای فرش‌ها گاهی اوقات لکه‌ها و آلودگی‌های خاص قرار می‌گیرد. در صورت شستشوی نادرست به شکل کامل از بین نمی‌رود و با سرعت محل لک و آلودگی دوباره کثیف می‌شود.

خشک کردن نامناسب

خشک کردن فرش‌ها پس از شستشو اهمیت زیادی دارد. در صورتی که این کار به شکل غیر حرفه‌ای صورت بپذیرد. فرش‌ها در برابر آلودگی و گرد و غبار قرار گرفته و نفوذ گرد و غبار در بین الیاف فرش موجب شده تا کثیفی‌ها زودتر نمایان گردد.

معرفی انواع شیوه‌های شست و شوی فرش

انتخاب شیوه درست و اصولی برای شستشوی فرش، تاثیر زیادی در حفظ تمیزی فرش در طولانی مدت و کیفیت آن دارد.

در اینجا به معرفی انواع شیوه‌های شستشوی فرش در مراکز قالیشویی می‌پردازیم:

شستشوی معمولی

در این شیوه فرش یک بار و با استفاده از مواد شوینده معمولی مورد شستشو قرار می‌گیرد.

اعلاشویی

در این شیوه تعداد دفعات شستن فرش با توجه به میزان آلودگی و درخواست مشتری در چندین مرحله انجام می‌شود. همچنین مواد شوینده با کیفیت بالاتر که حاوی نرم کننده مخصوص فرش هستند به کار می‌برند.

سفید شویی

این شیوه بیشتر مناسب فرش‌های روشن که دچار آلودگی‌های زیادی هستند می‌باشد. در روند شستشو از مواد مخصوص برای سفید کردن سطح فرش استفاده می‌کنند.

نانو شویی

پس از پایان مراحل شستشوی اعلاشویی در صورت نیاز و درخواست مواد خاصی به فرش‌ها اضافه می‌شود. موجب براق کردن سطح فرش و از بین بردن هرگونه آلودگی و میکروب و باکتری در لابلای الیاف آن می‌گردد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران