قالیشویی پاسارگاد در اراک

در مرکزی ، اراک

معرفی قالیشویی پاسارگاد در اراک

🔴 قالیشویی پاسارگاد

🔹 قالیشویی پاسارگاد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه قالیشویی در اراک می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات قالیشویی پاسارگاد :

✅  فرشها با خیال راحت راحت به ما بسپارید.

✅  بزرگترین وبهترین قالیشویی اراک می باشد.

✅  شستشوی فرش ها وقالی های شما از بهترین وباکیفیت ترین مواد شوینده استفاده میشود.

✅  ماتلاش میکنیم فرش های شما به بهترین صورت ممکن شستشوی شود و درسریع ترین زمان ممکن تحویل دهیم.

✅  مواد شوینده با فرمولاسیون پیشرفته وگیاهی

✅  انجام تمامی خدمات رفوگری،ریشه بافی،شیرازه

✅  گارانتی خدمات قالیشویی وترمیم فرش

✅  قیمت منصفانه وزیر نظر اتحادیه قالیشویان

✅  سرویس دهی منظم وبه موقع

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  شازند،شهرک مهاجران،شهباز و حومه

قالیشویی چیست؟

برای تعریف قالیشویی باید اول به تعریف قالی پرداخت؛ قالی یا فرش نوعی زیرانداز بافته شده از الیاف پنبه، پشم و در بعضی موارد ابریشم است که معمولاً برای پوشش زمین به کار می‌رود.

از آنجا که قالی و فرش همیشه نقش‌های زیبا بر خود داشته‌اند، امروزه به جنبهٔ تزئینی آن نیز توجه می‌شود.

قالیشویی به عمل نظافت فرش و زدودن آلودگی ها از آن اطلاق می شود. قالیشویی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و رعایت اصول و قواعد خاص آن سبب خواهد شد تا فرش دستبافت کیفیت اولیه خود را از دست ندهد. این کار باید به گونه ای صورت گیرد که حتی الامکان خصوصیات ظاهری و ساختمانی خود را حفظ کند.

در مرحله اول قالیشویی، ارتقای کیفیت و در مرحله دوم زدودن کثافات و آلودگی هایی که پس از سالیان دراز بر آن نشسته، مد نظر است. فرش های ماشینی به علت داشتن مواد پلاستیکی در گره ها و تار و پود، نرمی و لطافت خود را از دست می دهند.فرش های دستبافت رنگ پس می دهد و در جریان قالیشویی آب گرم رنگ پس داده شده را در قسمت های روشن فرش تثبیت می کند که رنگبرداری آن ها سخت و هزینه قالیشویی در آن بالاست.
شستشوی گستره وسیعی از انواع فرش دستباف، ماشینی، موکت و … را شامل می شود. شوینده نقش زیادی در چربی زدایی و درخشندگی فرش دارد . در عین حال شوینده باید به گونه ای باشد که به الیاف فرش آسیب وارد نکند. از جمله مواد شوینده استفاده شده در قالیشویی عبارتند از : پودر، کلر، سود، آب ژاوال و … می توان نام برد. به طور کلی شستشوی زیاد به بافت فرش آسیب وارد می کند. به خصوص فرش های دستباف به دلیل ارزش بالایی که دارند بایستی کمتر مورد شستشو قرار گیرند. بایستی در قالیشویی توجه نمود که می توان از سرکه و جوش شیرین استفاده نمود زیرا از بین برنده بسیاری از لکه ها می باشد. همچنین استفاده از نمک و سرکه نیز برای از بین بردن لکه های بسیار قوی نیز توصیه می شود. مراحل شستشوی فرش در قالیشویی عبارتند از: غبارگیری فرش که به دو روش معمولی و مکانیکی صورت می گیرد. مرحله دوم عبارتند از شستشو که عمدتا به صورت ماشینی انجام می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران