مبلشویی پاک شوما – شستشو مبل در منزل در سمنان

در سمنان ، سمنان

معرفی مبلشویی پاک شوما – شستشو مبل در منزل در سمنان

🔴 مجموعه مبلشویی پاک شوما

🔹 مجموعه مبلشویی پاک شوما یکی از بنام ترین فعالان در زمینه شستشو مبل در منزل در سمنان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه مبلشویی پاک شوما :

🔷شستشو انواع مبلمان های راحتی
🔷چرمی
🔷صندلی نهار خوری
🔷 تشک خوشخواب
🔷 صندلی ماشین
💎با پیشرفته ترین دستگاها در منزل💎

و…

 

🔸 با مدیریت  مهدی اسماعیل زاده

🔸 شماره تماس  ۰۹۲۱۰۷۱۸۶۵۱

🔸 شماره تماس  ۰۹۹۳۶۵۴۰۵۴۵

🔸 آدرس  سمنان

 

5 مزیت اصلی شستشو و نظافت مبلمان که لازم است بدانید چیست؟

شستشو و نظافت مبلمان به صورت حرفه ای و اصولی راهکاری است که باید برای حفظ و نگهداری طولانی مدت آن انتخاب کنید. 5 مزیت اصلی و مهم تمیز کاری مبلمان شامل موارد زیر است:
1. عمر طولانی تر مبلمان

بایستی بدانید که هر چه از لوازم و مبلمان خود بهتر مراقبت کنید، ماندگاری و طول عمر آنها بیشتر می شود. شستشو و نظافت مبلمان یا لوازم داخلی از ایجاد لکه در پارچه مبلمان شما جلوگیری می کند.

این کار بوها، چربی بدن و گرد و غبار را که ممکن است به طور دائمی به مبلمان شما در صورت عدم نگهداری مناسب بچسبد، از بین می برد. با استفاده از تمیز کننده مبلمان می توانید عمر مبلمان خود را افزایش داده و در دراز مدت در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

تأثیر شستشو و نظافت مبلمان در افزایش طول عمر آن
2. کیفیت بهتر هوا

روکش مبلمان به دلیل ماهیت الیافی خود به طور طبیعی مواد آلرژی زا را جمع می کند. تمیز کاری حرفه ای مبلمان یا لوازم داخلی عمیق به داخل الیاف مبلمان شما می رود و شوره، گرده و گرد و غبار را که می تواند باعث آلرژی شود و چشم، بینی و گلو را تحریک می کند، از بین می برد. حذف این مواد حساسیت زا منجر به کیفیت بهتر هوا در منزل شما و زندگی سالم تر برای شما و خانواده تان می شود.
3. زیبایی ظاهری بهتر

شستشو و نظافت مبلمان، اثاثیه منزل شما را نو می کند. این کار به حفظ یکپارچگی مبلمان شما کمک کرده و از آسیب رسیدن به آن جلوگیری می کند. نتیجه تمیز کردن حرفه ای و صحیح مبلمان، ظاهر بهتر مبلمان و در نتیجه خانه ای بهتر است.
4. بوی تازه تر و پاکیزه تر

روکش مبلمان شما در طول عمر خود چندین بوی مختلف را به خود گرفته است. اگرچه ممکن است بتوانید سریعا آنها را با یک اسپری خوشبو کننده بپوشانید، اما تأثیر آن دائمی نیست. اما فقط یک تمیز کاری کامل و عمیق باعث می شود که بوی نامطبوع مبلمان شما برطرف شود.

5. روش های تمیز کاری ایمن تر

مبلمان شما ممکن است بسیار شکننده باشد، بنابراین جهت نظافت آن به تخصص نیاز دارید و نباید دوام آن را با بکار بردن مواد شوینده نامناسب به خطر بیاندازید. امروزه مراکز معتبری جهت شستشو و نظافت مبلمان فعال هستند که با برخورداری از تیم متخصص و با تجربه می توانند بهترین روش را برای تمیز کردن مبلمان شما تعیین کرده و ظاهر جدید آن را زیبا جلوه دهند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران