بهترین خشکشویی و سپید شویی سپید3 در شهرکرد

در چهارمحال و بختیاری ، شهرکرد

معرفی بهترین خشکشویی و سپید شویی سپید3 در شهرکرد

🔴 خشکشویی سپید3

🔹 خشکشویی سپید3 یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خشکشویی و سپید شویی در شهرکرد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات خشکشویی سپید3 :

✅ انجام کلیه امور مرتبط شست و شو

✅ شست و شوی انواع لباس

✅ روفرشی

✅ کالای خواب(روتختی پتو ملحفه بالش)

✅ پرده

✅ رنگرزی لباس

✅ تعمیرات لباس(خیاطی)

✅ شست و شوی مبلمان(درمنزل)

✅ همراه با پیک رایگان در محدوده

و…

 

🔸 با مدیریت  تاج الدینی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۰۶۴۷۱۴۱

🔸 آدرس  شهرکرد خیابان کاشانی نبش کوچه ۱۹

 

خشکشویی چیست؟

خیلی از افراد فکر می‌کنند که روند خشکشویی یعنی حین شستشو از هیچ نوع مایعی استفاده نمی‌شود و لباس‌ها به اصطلاح خشک هستند. اما واقعیت این است که خشکشویی به هیچ وجه «خشک» نیست. وقتی لباس خود را تحویل می‌دهید، کارشناسان خشکشویی آن را با یک ماده حلال ویژه تمیز می‌کنند. این ماده ممکن است از نوع PERC یا ماده حلال جدیدتری باشد که بیشتر دوست‌دار محیط زیست است. وقتی لباس‌هایتان تمیز شدند، ماده شوینده از آنها استخراج شده و سپس لباس‌ها اتو پرس می‌شوند.

خشکشویی و آبشویی
یک سوء تفاهم بزرگ درباره خدمات خشکشویی و تعرفه‌های خشکشویی وجود دارد. بعضی از خشکشویی‌های محلی عموماً هزینه‌های خیلی کمی را برای «خشکشویی» از مشتری می‌گیرند. اما حقیقت این است که پیراهن‌های شما به جای خشکشویی، آبشویی و اتو می‌شوند. البته به احتمال زیاد این خشکشویی قصد فریب شما را ندارد و نمی‌خواهد به شما بقبولاند که در حال دریافت خدمات دیگری هستید. همه‌چیز فقط به سطح کلی اطلاعات یک فرد عادی از انواع مختلف خدمات ارائه شده در خشکشویی برمی‌گردد.

اکثر افراد نمی‌دانند که روش‌های مختلفی برای تمیز کردن لباسشان در خشکشویی وجود دارد و به همین خاطر به صورت خودکار خدماتی را انتخاب می‌کنند که به نظر ارزان‌تر است، با این تصور که حتماً این خدمات بهترین گزینه برای آنهاست. خدمات آبشویی حرفه‌ای برای از بین بردن لکه‌های محدود، مثل از بین بردن لکه زرد عرق از زیر بغل لباس یا دور یقه مناسب است. اما لباس‌هایی که دارای لکه‌های اساسی هستند یا روی برچسب آنها نوشته شده «فقط خشکشویی» باید به صورت اختصاصی به خشکشویی سپرده شوند.

کدام انواع پارچه باید خشکشویی شوند؟
بهترین راه برای اینکه بفهمید باید از کدام خدمات شستشو استفاده کنید، مراجعه به برچسب حاوی نکات مربوط به نگهداری و شستشوی لباس است. به عنوان یک قانون کلی، پارچه‌های پشمی را باید همیشه به خشکشویی برد اما بلوزهای نخی و پنبه‌ای و لینن را می‌توان به راحتی آبشویی و اتو کرد. اگر لباس شما خیلی کثیف و لکه‌دار شده، بهتر است خدمات خشکشویی را انتخاب کنید تا کار شستشو با عمق بیشتر انجام شود و کلیه لکه‌ها از روی لباستان پاک شوند.

ویژگی‌های خشکشویی خوب کدامند؟
ممکن است همین حالا هم یک خشکشویی فوق‌العاده در نزدیکی شما باشد که خدمات بی‌نظیری ارائه می‌دهد و حتی از ماده حلالی به غیر از PERC در عملیات خود استفاده می‌کند. اما اگر اینطور نیست، نگران نباشید. با در نظر گرفتن چند نکته زیر حین جستجو برای یافتن بهترین خشکشویی در منطقه‌، می‌توانید مرکز دلخواه و مناسب خود را پیدا کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران