دفتر خدمات نظافتی در کرج

در البرز ، کرج

معرفی دفتر خدمات نظافتی در کرج

🔴 مجموعه خدمات نظافتی موسوی

🔹 مجموعه خدمات نظافتی موسوی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نظافت منزل و مبل شویی در کرج می باشد که با ارائه خدمات بسیار با کیفیت  به محبوبیت فراوانی دست یافته است .

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه خدمات نظافتی موسوی :

✅ نظافت منزل

✅ صفرتا ۱۰۰ خدمات نظافتی

✅ مبل شویی

✅ رعایت پروتکل های بهداشتی

✅ بانیروی متعهد بکار خانوم واقا

و…

 

🔸 با مدیریت مرتضی موسوی

🔸 شماره تماس 09369297473

🔸 آدرس  کرج میانجاده بلوار باغستان

 

معرفی روش های شستشوی انواع مبل

شستشوی مبل مخمل:

شستشوی مبل مخمل بسیار حساس است زیرا اگر این کار به درستی انجام نشود می‌تواند به الیاف پارچه آسیب رسانده و باعث جدا شدن پرزهای پارچه گردد، یا این که باعث له شدن آن ها شود. بنابراین بهتر است این کار توسط یک تیم باتجربه انجام گردد که مبل شویی در کرج به دلیل پرسنل با تجربه و با کیفیتی که دارد، می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. زیرا این افراد می‌ توانند جنس مبلمان را به خوبی تشخیص دهند و بهترین دستگاه ها را برای تمیز کردن آن استفاده کنند. و با استفاده از روش های اصولی برای شستشوی مبل مخمل باعث می‌ شوند تا ظاهری جذاب به مبلمان شما داده شود.

شستشوی مبل پارچه ای:

مبل های پارچه ایی از متداول ترین مبلمان مورد استفاده می باشد که معمولاً بسیاری از افراد از آن ها استفاده می کنند. این مبل ها که در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد معمولا مبل راحتی هستند. و به همین دلیل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. پس در مقابل بیشتر نیز کثیف خواهند شد. بنابراین تمیز کردن مبلمان اهمیت بسیار زیادی پیدا خواهد کرد. زیرا باعث تمیز و نو شدن مبل ها شده و همین موضوع می‌ تواند به طول عمر آن نیز کمک کند.

شستشوی مبل میکروفایبر:

میکروفایبر نوعی از مبل ها باشد که معمولاً از جنس پلی استر می باشد و این جنس خیلی سریع چربی و روغن را به خود جذب می ‌کند. در این مرکز این لکه‌ ها را خیلی راحت برطرف کرده و باعث می شود ماندگاری مبلتان بالاتر برود. در واقع مبل شویی برای مبلمان میکروفایبر می ‌تواند به روش‌ های مختلف انجام داده شود و با توجه به نوع لکه ایجاد شده تعیین می‌ شود.

شستشوی مبل چرمی:

یکی از مهم ترین اصولی که برای شستشوی مبل چرمی باید در نظر گرفته شود تخصص می باشد. مجموعه خدمات نظافتی موسوی دارای تخصص بسیار بالا برای انجام این کار می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل انواع مختلف مبلمان چربی را به این مراکز بسپارید تا آن ها بتوانند با تشخیص صحیح نوع چرم را شناسایی کرده و بهترین گزینه را برای تمیز کردن آن ها استفاده کنند.

شستشوی مبل سلطنتی:

مبلمان سلطنتی که در واقع همان مبل استیل می باشد به دلیل وزن زیادی که دارد جابجایی آن ها سخت می‌ باشد. و همچنین این نوع از مبلمان دارای قیمت بالایی است. بنابراین تعویض کردن آن ها کار به صرفه ای نمی باشد و هزینه اضافی برای صاحبخانه در پی خواهد داشت. بهتر است با شستشوی به موقع مبل از فرسوده شدن آن ها جلوگیری کرده و ماندگاری آن ها را بالا ببرید تا بتوانید استفاده بهینه تری از این وسایل داشته باشید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران