فروش پروتز مو در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی فروش پروتز مو در اصفهان

🔴 محمد مهنام

🔹 محمد مهنام یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش پروتز مو در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمد مهنام :

✅ فروش پروتز مو خارجی

✅ فروش چسب پروتز مو

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس اصفهان خیابان هاتف

پروتز مو چیست؟

بازگرداندن موهای از دست رفته با استفاده از پروتز مو روش جدیدی است که امروزه به شدت مورد استفاده قرار می گیرد. این روش که یک راه حل موقتی برای افرادی است که بر اثر ریزش مو دچار طاسی و ضعف اعتماد به نفس شده اند به دلیل هزینه ترمیم مو کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

در این روش، موی مصنوعی به جای کاشت در پوست سر، در پروتزهایی از جنس نانو که بسیار ظریف و مشبک هستند کاشته می شوند، سپس با چسب مخصوصی روی پوست سر انسان قرار می گیرد.

در ظاهر پروتز مو حالتی بسیار طبیعی و مانند موی انسان دارد.

مزایای پروتز مو :

هزینه کمتر نسبت به کاشت مو
حالت طبیعی پروتز موی نانو
نداشتن درد و جراحی

این پروتزها، با توجه به نوع کچلی و طاسی سر افراد، جنس و حالت طبیعی موهای خود آن ها، در مراکز زیبایی و ترمیم مو ساخته می شود و با روش های مختلفی، بر روی سر قرار داده می شود.
روش های اتصال پروتز مو روی سر

استفاده از چسب های مخصوص گیاهی
استفاده از کلیپس به موهای فرد، متصل می شود.
با گره به موی سر خود فرد وصل می شود که با رشد مو، نیاز به فیکس کردن دارد.

ساختار پروتز مو چگونه است؟

پروتز مو از دو قسمت «بیس پروتز» و «موهای پروتز» تشکیل شده ‌است. بیس پروتز یک لایه توری مشبک بسیار ظریف است که با شبیه‌سازی پوست سر انسان ساخته شده و امکان تبادل هوا برای پوست سر را ایجاد می‌کند. روی این لایه موهای طبیعی و مشابه با موهای اصلی فرد یا به سلیقه خودش قرار می‌گیرد. تفاوت نحوه کاشت مو مصنوعی در پروتز و کلاه‌گیس باعث می‌شود پروتز مانند کلاه‌گیس نمایی غیرطبیعی نداشته باشد و در نهایت این پروتز روی قسمت طاس سر ثابت می‌شود.

پروتز مو چگونه روی سر نصب می‌شود؟

برای نصب پروتز مو روی سر ابتدا لازم است قسمت‌های طاس سر فرد اندازه‌گیری شود. اندازه‌گیری دقیق برای طبیعی بودن نتیجه مهم خواهد بود. در مرحله بعدی پروتز مو با توجه به رنگ، جنس، حالت، تراکم و ضخامت موهای طبیعی فرد انتخاب می‌شود. بعد از انتخاب، پروتز مو با استفاده از چسب‌های کراتینه گیاهی یا گیره‌های مخصوص روی ناحیه‌های موردنظر نصب می‌شود. در نهایت برای از بین رفتن مرز بین موهای طبیعی فرد و پروتز مو، موها اصلاح می‌شوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران