فروش کالا و مواد غذایی نقد و اقساط در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی فروش کالا و مواد غذایی نقد و اقساط در شیراز

🔴 گروه فروش کالا قسطی شیراز

🔹 گروه فروش کالا قسطی شیراز یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش کالا و مواد غذایی نقد و اقساط در شیرازمی باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گروه فروش کالا قسطی شیراز:

✅ فروش کالا موادغذایی خشکبار لوازم کشاورزی میوه و تره بار

✅ بصورت نقد و اقساط

و…

 

🔸 شماره تماس 09174362090

🔸 آدرس  شیراز

 

مزایای خرید قسطی کالا چیست؟

خرید کالاهایی که از توان شما خارج است

یکی از مهمترین مزایای خرید اقساطی این است که شما می توانید کالاهایی را خریداری کنید که از توان شما خارج است. در چند سال اخیر قیمت تمامی کالا افزایش خیلی زیادی داشته اند و قدرت خرید مردم بسیار کم شده است. موبایل، تبلت یا لپ تاپی که در گذشته، برای مثال با یک ماه حقوق خود خریداری می کردید، حالا باید 6 ماه حقوق خود را برای خرید آن بدهید. پس شما با خرید اقساطی می توانید کالاهایی را بخرید که در حالت عادی خرید آن برای شما سخت و حتی در برخی موارد غیر ممکن است و همچنین این امکان را به شما می دهد که موبایل، تبلت و لپ تاپ بهتری خریداری کنید.
مدت زمان بازپرداخت طولانی

به نسبت میزان خریدی که کرده اید برای شما اقساط در نظر گرفته می شود و شما در بازه زمانی نسبتا طولانی آن را پرداخت می کنید. مدت زمان بازپرداخت هر چقدر طولانی تر باشد بهتر است زیرا میزان پرداختی ماهیانه شما کم می شود و دیگر نگران پرداخت های خود نخواهید بود.
پرداخت ماهانه کم

یکی دیگر از مزایای خرید اقساطی پرداخت ماهانه کم است. شما معمولا نمی توانید تموم حقوق ماهانه خود را خرج مواردی مثل موبایل و لپ تاپ و … کنید و نیاز های ضروری مثل خوراک، پوشاک و پرداخت اجاره نیز دارید. با خرید اقساطی هر ماه مبلغ کمی را به عنوان قسط پرداخت می کنید و نیازی نیست تمام پول خود را خرج کنید.

خرید اضطراری

در دنیای امروز به علت گسترش وسایل هوشمند و همچنین فضاهای مجازی، هر فردی نیاز به موبایل، تبلت و لپ تاپ دارد. مخصوصا در حال حاضر که همه کلاس ها به صورت مجازی برگزار می شود و تعدادی از افراد نیز کار خود را از خانه انجام می دهند داشتن وسایل هوشمند بیشتر از قبل مورد نیاز و ضروری است. پس اگر شما موبایل یا لپ تاپ ندارید و همچنین پول کافی برای خرید آن ندارید به راحتی می توانید با خرید اقساطی، آن ها را خریداری کنید.
بازپرداخت های ثابت

در همان ابتدای خرید میزان مبلغی که به صورت ماهیانه باید پرداخت کنید و طول مدت آن مشخص می شود و شما می توانید به راحتی پول خود را مدیریت کنید تا سر موعد پرداخت ها را انجام دهید. بعد از چند ماه اگر پول کافی داشتید، می توانید همه قسط ها را یکجا پرداخت کنید و از دردسر پرداخت های ماهیانه راحت شوید.
نیازی نیست منتظر جمع شدن پول خود باشید

شاید در کشور هایی که تورم ندارند و وضعیت اقتصادی خوبی دارند خرید قسطی مزایای کمتری داشته باشد ولی در کشور ما اوضاع فرق می کند. نگه داشتن پول نقد در اوضاع الآن ریسک زیادی دارد و ممکن است در عرض چند روز ارزش پول شما پایین بیاید؛ بنابراین اگر به فکر این هستید که 6 ماه پول خود را ذخیره کنید و بعد خرید کنید احتمال اینکه بعد 6 ماه هم نتوانید خرید کنید زیاد است! در حال حاضر وضعیت به صورتی است که هر چه زودتر چیزی را که نیاز دارید بخرید سود کرده اید. خرید اقساطی این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که هر چیزی را نیاز دارید در همان لحظه و بدون نگرانی خریداری کنید.

مدیریت مالی بهتر

مطمئنا قسط ها برای شما به صورتی تعیین می شود که شما قادر به رفع نیاز های ضروری خود باشید و با پرداخت ماهیانه قسط ها، شما می توانید بهتر درآمد خود را مدیریت کنید و هزینه های غیر ضروری را حذف کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران