بهترین مرکز فروش روغن مایع و روغن صاف در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی بهترین مرکز فروش روغن مایع و روغن صاف در تبریز

🔴 اوجان عرفان

🔹 اوجان عرفان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش روغن مایع و روغن صاف در تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات اوجان عرفان :

✅ تهیه و توزیع انواع روغن های خوراکی و روغن صاف

✅ درسایزهای مختلف

و…

 

🔸 شماره تماس  09124802755

🔸 آدرس  استان آذربایجان شرقی تبریز شهرک شهید سلیمی انتهای بلوار جنوبی انبار عرفان پلاک 78

 

مزایای استفاده از روغن مایع چیست؟

یکی از بزرگترین مزایای روغن مایع نسبت به روغن‌های جامد، به بدن انسان بازمی‌گردد. جایی که روغن باید در دمای بدن یعنی ۳۷ درجه سانتی‌گراد حالت مایع داشته باشد تا هضم و جذب آن توسط بدن کار راحتی باشد. روغن‌های جامد به همین دلیل است که در متابولیسم بدن خوب هضم و جذب نمی‌شوند.

روغن‌های مایع مانع از جذب کلسترول توسط خون می‌شوند. این مزیت یکی از بهترین مزیت‌های روغن مایع است که منجر به استفاده بیشتر آن طی سال‌های اخیر شده است. در صورتی که کلسترول خون بالا باشد، می‌تواند در رگ‌ها رسوب کرده و عوارض جدی را برای قلب در پی داشته باشد.

استفاده از روغن جامد بهتر است یا مایع؟
با توجه به توضیحاتی که در مورد روغن مایع و جامد دادیم بهتر است که از روغن‌های مایع استفاده کنیم. زیرا مصرف مداوم روغن جامد مضرات به مراتب بیشتری دارد. روغن جامد با توجه به رسوب ذراتش در رگ‌ها به علت هضم سخت و ناسازگار بودن با متابولیسم بدن، از مضرات بیشتری برخوردار است. از همین رو بهتر است که از روغن مایع به جای روغن جامد استفاده کنیم.

مضرات روغن جامد چیست؟
اگر دقت داشته باشید طی سال‌های اخیر استفاده از روغن‌های جامد توسط شهروندان ایرانی به شدت کاهش یافته است. دلیل این موضوع هم روشن شدن مضرات روغن جامد برای همه قشر‌های جامعه است. هرچند که این روغن توسط برخی از رستوران‌ها و فست‌فود‌ها همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
یکی از مشکلاتی که در جامعه ما زیاد دیده می‌شود بیماری‌های قلبی و عروقی است. مصرف روغن جامد منجر به بالا رفتن کلسترول خون می‌شود. بالا بودن کلسترول خون می‌تواند در نهایت مشکلات قلبی و عروقی را به دنبال داشته باشد.
یکی دیگر از مشکلاتی که روغن‌های جامد دارند، هضم نشدن آن‌ها در متابولیسم بدن است. این موضوع به علت وجود هیدروژن در روغن جامد است. همان‌طور که گفته شد هیدروژن موجود در روغن جامد مانع از هضم روغن می‌شود و نتیجه این موضوع رسوب کردن چربی‌ها در رگ‌های بدن و به خصوص رگ‌های قلب و عروق است.
یکی از مشکلات شایع در جامعه ما چاقی و اضافه وزن است. روغن جامد یکی از دلایل اصلی افزایش وزن در افرادی است که در رژیم غذایی خود از روغن جامد استفاده می‌کنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران