فروش و نصب انواع کاغذ دیواری در مشهد و سبزوار

در خراسان رضوی ، مشهد
کد کسب و کار : 91761

معرفی فروش و نصب انواع کاغذ دیواری در مشهد و سبزوار

🔴 گالری زیباسازان

🔹 گالری زیباسازان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و نصب انواع کاغذ دیواری در مشهد و سبزوار می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گالری زیباسازان :

✅فروش کاغذدیواری

✅نصب پوستر

✅پارکت

✅کفپوش

✅پرده زبرا

و…

 

🔸 با مدیریت  شایسته

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  شعبه ۱:مشهد   –  شعبه۲:سبزوار

 

کاغذ دیواری (دیوارپوش) چیست؟

در رابطه با تعریف اینکه کاغذ دیواری (دیوارپوش) چیست می‌توان گفت که پوشش‌هایی تزیینی هستند که برای سطح دیوارهای داخلی فضاهای مختلف بکار می‌روند. از جمله این فضاها می‌توان به ادارات، منازل، فروشگاه‌ها و غیره اشاره نمود. این دیوارپوش، یکی از جنبه‌های طراحی داخلی به شمار می‌آید. این دیوارپوش محبوب و زیبا به شکل رول یا به صورت متری به فروش می‌رسد. کاغذدیواری‌ها با چسب مخصوص روی دیوار مورد نظر نصب می‌شوند. جدا کردن آن‌ها از روی دیوار نیز تقریبا ساده است. کاغذ دیواری می‌تواند ساده یا منسوج باشد یا الگوهای گرافیکی داشته باشد. برای چاپ طرح و نقش کاغذدیواری از روش‌های گوناگونی: مثل چاپ سطحی، چاپ به وسیله حکاکی، چاپ سیلک ابریشمی، چاپ دیجیتالی و چاپ با ماشین چرخشی استفاده می‌شود.

استفاده از کاغذ دیواری چیست؟

استفاده از کاغذدیواری در دکوراسیون و فضاهای داخلی، پوششی نو و تازه نیست، مدت‌هاست که، این دیوارپوش زینت بخش جداره‌های داخلی و حتی پوشش دهنده اکسسوری‌های جانبی در راستای همگن شدن طرح مایه در ساختمان‌هاست. نخستین بار کاغذ دیواری‌ها در اروپا در دوران رنسانس با استفاده از تکنیک وودکات «برش چوبی» در چاپ به محبوبیت بالایی رسیدند.

از میان کشورها: انگلستان و فرانسه در تولید کاغذدیواری اروپایی پیشگام بودند، با این حال آغازگر تولید کاغذدیواری از منظر تاریخی به چین باستان باز می‌گردد. چراکه چینی‌ها دویست سال قبل از تاریخ میلاد مسیح با استفاده از تولید کاغذ ساقه برنج، به دیوارهای خود پوشش می‌دادند. اما امروزه تغییرات بزرگی در فرایند تولید، طرح مایه‌ها و مواد تولیدی کاغذ‌های دیواری شاهد هستیم، که گواهی بر بهبود کیفیت چاپ، ابعاد، تنوع رنگ‌ها و طرح‌های بی‌نظیر تا موارد دیگر، روز به روز در حال پیشرفت است.

کاغذ دیواری می‌تواند با استفاده از طراحی مدرن و الیاف بافته شده به گونه‌ای یک فضا را زنده کند، که شاید با رنگ زدن دیوارها به نتیجه‌ای مشابه نتوان دست یافت. با طیف وسیع محصولات در حال توسعه در سال‌های اخیر (طیف گسترده از لحاظ قیمتی)، اکنون بهترین زمان برای استفاده از کاغذ دیواری در طرح ریزی و تغییر دکوراسیون می‌باشد.

انواع کاغذ دیواری پذیرایی

کاغذ دیواری برجسته

نوع دیگری از کاغذ دیواری وجود دارند که با نام کاغذ دیواری برجسته شناخته می‌شوند. این کاغذ دیواری‌ها همانطور که از اسم‌شان پیداست، دارای نقوشی هستند که برجستگی مشخص داشته و باعث ایجاد بافت می‌شوند. به کمک این کاغذ دیواری‌های جذاب می‌توان یک دیوار ساده را به عنصری خیره کننده تبدیل کرد. همچنین به واسطه همین برجستگی‌های جذاب، می‌توان عیوب دیوار را پوشاند. در گذشته عیب این کاغذ دیواری‌ها دشواری در نصب و جداسازی آنها بود و از هر کسی بر نمی‌آمد. اما امروزه بدلیل فناوری‌های مختلف تولید و نصب کاغذ دیواری، این مشکل نیز برطرف شده است.

کاغذ دیواری مایع

شاید برای شما جالب باشد که بدانید انواعی از کاغذ دیواری با نام کاغذ دیواری مایع نیز وجود دارند. این کاغذ دیواری‌ها که برخلاف موارد مذکور زیاد شناخته‌‌شده نیستند. مواد سازنده آنها سلولز و فیبر نخی بوده و به همین خاطر با نام مایع شناخته می‌شوند. اجرای این نوع از کاغذ دیواری بصورت مایع می‌باشد. کاغذ دیواری مایع فاقد مواد مصنوعی و سمی‌ هستند، به سادگی نصب می‌شوند، قابلیت ترمیم در یک بخش خاص را دارند، به عنوان عایق عمل می‌کنند و آنتی استاتیک هستند. البته به خاطر داشته باشید که آب آن‌ها را خراب می‌کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران