تولید و فروش توپ هفت رنگ ، اسلایم و شن جادویی در کرج – ملارد

در تهران ، ملارد

معرفی مرکز تولید و فروش توپ هفت رنگ ، اسلایم و شن جادویی در کرج – ملارد

🔴 رضافیض

🔹 رضافیض یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش توپ هفت رنگ ، اسلایم و شن جادویی در کرج – ملارد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رضافیض :

✅ تولید توپ بادی هفت رنگ وخطی

✅ انواع رنگهای اسلایم

✅ شن جادویی

✅ با کیفیت عالی

✅ ارسال به تمام نقاط کشور

✅ به صورت عمده

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۹۳۶۴۶۸۷

🔸 آدرس  کرج ،ملارد

شن جادویی چیست؟

یکی از معروف ترین و محبوب ترین اسباب بازی ها در سراسر جهان، شن جادویی می باشد که به شن رنگی بازی نیز شناخته می شود. شن جادویی دارای خاصیت خمیری می باشد ولی ماهیتی شبیه به شن و ماسه معمولی را دارد. این شن های بازی کاملا منعطف می باشند و دارای چسبندگی بسیار بالایی هستند که با استفاده از آن می توان انواع اشکال مختلف و سازه های شنی را ساخت. شن های جادویی با مارک های مختلفی تولید شده اند که رنگ بندی های متنوع و جذابی نیز دارند. این شن های بازی در بسته بندی های حجمی گوناگونی در بازار موجود می باشند که با توجه به سلیقه و کارکرد کودک خود، می توانید از رنگ ها و سایزهای مناسب استفاده کنید. شن های جادویی کاملا ضد آب هستند و به عنوان یک اسباب بازی بی نظیر و باکیفیت برای رده سنی ۳ سال به بالا مورد استفاده قرار می گیرند. اگر قصد خرید شن جادویی اصل و اورجینال را دارید، می توانید از مراکز معتبر فروش آن را تهیه نمایید.

آشنایی با انواع رنگ های جذاب و شاد شن های جادویی
یکی از اسباب بازی های مهیج و مفرح در میان کودکان، شن جادویی است که استفاده از این محصول برای بچه ها بسیار لذت بخش می باشد. با توجه به اینکه بسیاری از کلینیک های روانشناسی از این محصول به عنوان یک ابزار درمانی یاد می کنند و از آن سود می برند، رنگ بندی های شن جادویی نیز از لحاظ روانشناسی بسیار حائز اهمیت می باشد. شما با توجه به سلیقه کودک خود، می توانید هر یک از رنگ های سبز، بنفش، خاکستری، قرمز، آبی، صورتی و زرد را انتخاب کنید. همچنین برخی از پکیج ها به صورت چند رنگه می باشند و شن های جادویی با چندین رنگ متنوع در آنها موجود می باشند. شن جادویی ۵۰۰ گرمی معمولا به صورت تک رنگ به بازار عرضه شده است که با قیمت مناسب، می توانید از این محصول استفاده کنید.

آشنایی با انواع سایزهای حجمی گوناگون شن جادویی
با توجه به خصوصیات روانشناسی و روانکاوی شن های جادویی، این محصولات به طور گسترده در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند. شن های جادویی در وزن های مختلف به صورت بسته بندی تولید و به بازار عرضه شده اند. از جمله پرفروش ترین شن های جادویی، می توان به شن جادویی ۳۰۰ گرمی، شن جادویی ۵۰۰ گرمی، شن جادویی یک کیلویی و شن جادویی ۲ کیلویی اشاره کرد. شما می توانید با توجه به اندازه مصرف و علاقه کودک خود، به خرید انواع شن های جادویی اقدام نمایید. اگر قصد خرید شن جادویی نیم کیلویی به همراه وسایل مخصوص شن بازی را دارید، می توانید محصول مرغوب و باکیفیت را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.

ویژگی های ظاهری و کیفی شن های بازی کودکان
با توجه به ویژگی های منحصر به فرد و خاص شن های جادویی، این محصول به یکی از پرطرفدارترین اسباب بازی ها در میان کودکان تبدیل شده است. ویژگی های شن جادویی سبب شده تا افراد زیادی در سراسر جهان از این محصول به عنوان یک نیاز اساسی برای کودک خود بهره ببرند. از جمله ویژگی های ظاهری و کیفی شن های جادویی اورجینال، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شن های جادویی دارای بافت خمیری می باشند ولی تمام خصوصیات شن و ماسه معمولی را دارند.
شن های جادویی دارای مجوز بهداشت می باشند و هیچ ضرری برای پوست دست کودک نخواهند داشت.
شن های جادویی دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی هستند که کار ساخت انواع اشکال را آسان می نماید.
شن های جادویی اورجینال به هیچ وجه پس از گذشت زمان، سفت نخواهند شد.
شن های جادویی برخلاف خمیر بازی پس از گذشت زمان، خشک نخواهند شد.
شن های جادویی از چسبندگی بسیار بالایی برخوردار می باشند.
و…

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران