طراحی ، تولید و فروش انواع مصنوعات چوب افرا در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی طراحی ، تولید و فروش انواع مصنوعات چوب افرا در اصفهان

🔴 مجموعه مصنوعات چوب افرا

🔹 مجموعه مصنوعات چوب افرا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی ، تولید و فروش انواع مصنوعات چوب در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه مصنوعات چوب افرا :

✅ طراحی وساخت انواع دکوراسیون منزل کابینت کمد دیواری

✅ طراحی و اجرای انواع دکوراسیون دفتر مغازه و فروشگاه

✅ به همراه کادری مجرب واستفاده از انواع متریال روز بازار

و…

 

🔸 با مدیریت قاسمی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۳۱۶۵۴۸۶۳

🔸 آدرس  اصفهان میدان جوان خیابان ارزنان کوچه ویلا

 

مهمرین ویژگی‌های یک کمد دیواری مناسب چیست؟

چهارچوب محکم

استحکام چهارچوب کمد دیواری از اهمیت بالایی برخوردار است. چهارچوب کمد دیواری باید بسیار مقاوم باشند تا در هنگام چیدن وسایل شکم نداده و مقاومت داشته باشند. چهارچوب‌ها محلی برای نصب کمد دیواری هستند. بنابراین برای افزایش استحکام چهارچوب، می‌توانید از آهن‌آلات استفاده کنید تا دوام و عمر بالایی داشته باشد. در صورتی که قصد دارید از چهارچوب‌های ام دی اف استفاده نمایید باید MDF را به صورت دوبل به کار ببرید.
جنس کمد دیواری

در گذشته از چوب طبیعی برای ساخت کمد دیواری استفاده می‌شد. ولی امروزه برای کاهش وزن کمدها و همچنین سبک بودن و کاهش قیمت آن از کمد دیواری‌های ام دی اف استفاده می‌شود. بر روی ورق‌های خام MDF روکش‌های مختلفی قرار می‌دهند تا نه تنها کیفیت و مقاومت آن‌ها افزایش یابد، بلکه زیباتر و جذاب تر نیز بشوند.
دستگیره کمد دیواری

از دیگر ویژگی‌های کمد دیواری مناسب که شاید نادیده گرفته شود، دستگیره‌های آن است. شکل دستگیره‌ها تاثیر بسیاری بر روی زیبایی کمد دارند. همچنین متراژ خانه و ساختار آن نیز بر روی نوع دستگیره کمد دیواری تاثیر می‌گذارد. حتی برخی از افراد از مدل‌های کمد دیواری بدون دستگیره برای خانه خود استفاده می کنند. در اتاق‌هایی که متراژ پایینی دارند نیز از کمد دیواری ریلی استفاده می‌شود تا در فضای اتاق صرف‌جویی شود. زیرا درب این کمدها معمولا به بیرون باز نمی‌شوند.
جادار بودن کمد

هر فرد با توجه به وسایل و لوازمی که دارد، به فضای خاصی برای قرار دادن وسایل خود نیاز خواهد داشت. اما معمولا همه افراد ترجیح می‌دهند که کمدهای بزرگ و جادار داشته باشند تا بتوانند همه وسایل خود را در داخل آن قرار دهند. عوامل مختلفی بر روی فضای داخل کمد تاثیر می‌گذارند. مثلا متراژ اتاق بر روی ارتفاع و ابعاد کمد دیواری تاثیرگذار است. همچنین نوع کمد دیواری باید به صورت صحیح انتخاب شود و برای استفاده بهینه از فضا می‌بایست تمامی قسمت‌های کمد را به بخش‌های مناسبی تقسیم کرد.
امنیت کمد دیواری

کمد دیواری ها برای قرار دادن لوازم بسیار حساس و گران‌قیمت مناسب نیستند و نمی‌توانند به صورت کامل ایمنی آن‌ها را تضمین کنند. زیرا معمولا دسترسی به کمدهای دیواری بسیار ساده است. البته برای افزایش امنیت کمد دیواری می‌توانید برای آن‌ها قفل‌های مختلفی طراحی کنید تا مانع از دسترسی سایر افراد به وسایل و لوازم شوید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران