فروش محصولات آرایشی بهداشتی و مراقبت پوستی لدورا در عسلویه – بوشهر

در بوشهر ، عسلویه

معرفی مرکز فروش محصولات آرایشی بهداشتی و مراقبت پوستی لدورا در عسلویه – بوشهر

🔴 علیرضا مهتاب پور

🔹 علیرضا مهتاب پور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش محصولات آرایشی بهداشتی و مراقبت پوستی در عسلویه – بوشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علیرضا مهتاب پور :

✅ محصولات آرایشی و بهداشتی ،مراقبت فردی

✅ مشاوره رایگان پوست و مو با محصول پیشنهادی تضمینی 💯گیاهی

✅ انواع رژ لب ماسک مو . سه نوع شامپو ، پنکیک ، آب رسان کرم های دور چشم . لیفتینگ. سه نوع صابون. ماسک های صورت . پک کامل پاکسازی صورت که نتحیه استفاده اول متوجه میشن .محلول دو فاز، ژل مو ،ماسک مو پودر های ضد لک و جوش آبرسانی و غیره

✅ ارسال به سراسر کشور

و…

 

🔸 شماره تماس  09189300943

🔸 آدرس  عسلویه

انواع لوازم آرایشی و مراقبت از پوست چیست؟

1) پاک کننده صورت یا فیس واش
یکی از مهم‌ترین محصولات مراقبت از پوست، پاک کننده صورت است. احتمالاً درمورد اهمیت شستن صورت مخصوصاً هنگام شب، شنیده‌اید.

قبل از خوابیدن باید حتماً آرایش خود را پاک کنید؛ اگر با آرایش بخوابید، منافذ صورتتان مسدود می‌شود و این امر منجر به پیری زود رس و بروز انواع جوش می‌شود.

برای شادابی و زیبایی پوست ، شب‌ها با استفاده از شوینده صورت مناسب نوع پوست‌تان، آرایش و آلودگی‌هایی که در طول روز جذب پوستتان شده است را پاک کنید.

2) کرم مرطوب کننده
صرف نظر از اینکه کجا زندگی می‌کنید و چه نوع پوستی دارید، خانم هستید یا آقا، باید همیشه پوست خود را مرطوب و هیدراته نگه دارید. کرم مرطوب کننده، محصولی است که این کار را برای شما انجام می‌دهد.

استفاده از مرطوب کننده از خشکی پوست جلوگیری می‌کند، به پوست شما ظاهر جوانتری می‌دهد و در نهایت موجب زیبایی پوست می‌شود. مرطوب‌کننده‌ها همچنین از پوست در برابر محرک‌های بیرونی که باعث خارش و حساسیت پوستی می‌شوند، محافظت می‌کند.

کرم مرطوب کننده را بر اساس نوع پوستتان انتخاب کنید. اگر پوستتان مستعد جوش زدن است، از مرطوب‌کننده‌های غیر کومدون زا استفاده کنید، زیرا مرطوب‌کننده‌هایی که دارای چنین فرمولاسیونی هستند، باعث مسدود شدن منافذ نمی‌شوند.

3) کرم ضد آفتاب
حتماً می‌دانید که ضد آفتاب مهم‌ترین و اصلی‌ترین محصولی است که باید هر روز از آن استفاده کنید. طبق توصیه متخصصان، ضد آفتاب باید همیشه در لیست محصولات ضروری مراقبت از پوست هر کسی وجود داشته باشد. چرا که پرتوهای مضر خورشید در تمام روزهای سال، باعث آسیب به سلول‌های پوستی می‌شود.

صبح‌ها بعد از شستن و مرطوب کردن پوست، از ضد آفتاب استفاده کنید و سپس بقیه برنامه روزانه مراقبت از پوست خود را انجام دهید. استفاده از کرم ضد آفتاب، بهترین روش برای جلوگیری از پیری زود رس پوست، ایجاد لکه‌های قهوه‌ای، چرمی شدن پوست و انواع سرطان پوست، است. ملانوما، یکی از انواع سرطان پوست، بیشترین قربانی را در میان افراد 20 تا 30 سال مبتلا به سرطان دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران