انجام خدمات اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در سراسر اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی مرکز انجام خدمات اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در سراسر اصفهان

🔴 محمدرضا مسلمیان

🔹 محمدرضا مسلمیان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در سراسر اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمدرضا مسلمیان :

✅کارگران ماهر متخصص در زمینه حمل اسباب کشی

✅ تخصص در زمینه جابجایی یخچال ساید -گاوصندوق -پیانو

✅ دارای انواع ماشین های وانت-نیسان-ایسوزو

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  اصفهان پل چمران

اصول اسباب‌کشی ایمن و راحت چیست ؟

1-برنامه‌ریزی کنید.
قبل از شروع به بیرون ریختن وسایل، لیستی از آنچه که در خانه جدید قطعا نیاز دارید را تهیه کنید. یعنی مواردی که به طور منظم از آن‌ها استفاده می کنید، مانند تخت و وسایل آشپزی. برای لیست کردن وسایل مورد نیاز به فضای خانه جدید، بزرگتر و کوچکتر بودن آن توجه کنید.

اگر ممکن است برای انجام هریک از کارها یک زمان مشخص تعیین کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا طبق زمان و برنامه مشخصی تمام وسایل بسته‌بندی شود و از فشار و استرس روز نهایی اسباب‌کشی هم کم شود.

2-جمع کردن وسایل را به روزهای آخر موکول نکنید.
یکی از مهم‌ترین اصول بسته‌بندی وسایل برای اسباب‌کشی شروع به موقع و عدم تعویق بسته‌بندی است. جمع کردن همه وسایل خانه کار راحتی نیست. بنابراین این کار را به روزهای آخر جابجایی موکول نکنید و زودتر جمع کردن و بسته‌بندی کردن وسایل را شروع کنید و کم‌کم کار را پیش ببرید.

3-لیستی از وسایل مورد نیاز تهیه کنید.
برای شروع استرس نگیرید. ابتدا لیستی از وسایل موردنیاز برای اسباب‌کشی و بسته‌بندی تهیه و آن‌ها را آماده کنید. این کار باعث می‌شود که دیگر به دنبال وسایل غیرضروری نگردید و در وقتتان صرفه‌جویی کرده و بتوانید به راحتی وسایلتان را بسته‌بندی کنید. برای هر اسباب‌کشی به کارتن مخصوص اسباب‌کشی، سلفون، بابل رول، چسب و … نیاز دارید. سعی کنید کارتن وسایل برقی مانند تلویزیون، سیستم صوتی، مایکروفر و سایر وسایل برقی منزل را نگه دارید و آن‌ها را با کارتن خودشان بسته‌بندی کنید.

4-کارتن مناسب تهیه کنید.
کارتن‌ها نباید خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشند. برای تهیه کارتن از مغازه داران اطراف خود بخواهید یک یا چند عدد کارتن برای شما تهیه کنند. همچنین می‌توانید انواع کارتن را از شرکت‌های حمل بار خریداری کنید.

5-وسایلی که نیاز ندارید، نگه ندارید.
هنگام بسته‌بندی وسایل، اگر به چیزی نیاز ندارید، آن را به خانه جدید نبرید. سعی کنید بار خود را سبک کنید. اگر قابل فروش هست، بفروشید، اگر قابل استفاده نیست دور بیندازید و اگر قابل اهدا شدن است، هدیه دهید.

6-از آشپزخانه شروع کنید.
آشپزخانه و وسایل آن پیچیده‌ترین قسمت خانه است. بسته‌بندی وسایل را از آنجا شروع کنید تا استرس نگیرید. جمع کردن آشپزخانه بار زیادی را از دوش شما بر می‌دارد. برای شروع بسته‌بندی وسایل بهتر است ابتدا ظروف شکستنی را بسته‌بندی کنید و با این کار مانع شکستن ظروف در زمان بسته‌بندی وسایل دیگر شوید.

7-وسایل خواب را آخر جمع کنید.
آخرین چیزی که جمع‌آوری می‌کنید، تخت‌خواب‌ها باشند. خوابیدن روی زمین در کنار وسایل در هنگام اسباب‌کشی، خستگی و زحمت شما را دو چندان می‌کند.

8-حواستان به وسایل آسیب‌پذیر باشد.
وسایلی مانند لیوان​ها، بشقاب​های شیشه‌ای و چینی، آینه و تابلوها، قاب​های عکس، آباژور، مجسمه​ها، وسایل دکوری و … را پیش از قرار دادن در کارتن به وسیله نایلون​های حباب‌دار، کاغذ یا روزنامه بسته‌بندی کرده تا به هم برخورد نکنند و سپس داخل کارتن قرار دهید.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران