سفارش ، دوخت ، فروش و نصب انواع پرده در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی مرکز سفارش ، دوخت ، فروش و نصب انواع پرده در اصفهان

🔴 سید مرتضی حسینی

🔹 سید مرتضی حسینی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه سفارش ، دوخت ، فروش و نصب انواع پرده در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سید مرتضی حسینی :

✅ دوخت و نصب انواع پرده تور وپارچه ای ومدلهای روز پرده منزل

✅ با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  اصفهان – خ دانشگاه

نکات مهم هنگام انتخاب پرده چیست ؟

یکی از نکاتی که هنگام انتخاب خانه به آن توجه می‌کنیم، پنجره است. پنجره‌ها روزنه ورود نور به داخل خانه هستند. معمولاً نور خانه در طول روز به وسیله نور طبیعی از طریق پنجره‌ها تامین می‌‌شود. تنظیم میزان ورود نور از پنجره‌ها به داخل خانه به وسیله پرده‌ها صورت می‌گیرد. همچنین پردۀ خانه از دید افراد بیرون جلوگیری می‌کند. پرده‌هایی که به پنجره‌ها وصل می‌کنیم علاوه بر تنظیم نور و جلوگیری از دید افراد، در دکوراسیون و زیبایی خانه نیز نقش مهمی دارد. این روزها علاوه‌بر تنوع جنس پارچه پرده، مدل پرده نیز تنوع زیادی دارد. در چند سال اخیر پرده‌ زبرا و پرده پانچی وارد بازار شده و در مقابله با مدل‌های قدیمی مثل پرده حریر یا پرده دانتل و… است.

تعریف پردۀ مناسب خانه
پرده‌‌ها یکی از عناصر مهم در دکوراسیون ایرانی است. زمان قدیم جنس و مدل پارچه مطرح نبود و پرده‌ها فقط پارچه‌هایی بودند که به وسیله آن نور خانه را تنظیم می‌کردن و یا پنجره‌ها را می‌پوشاندند که داخل خانه در معرض دید افراد قرار نگیرد. در زمستان‌ و تابستان نیز عایقی باشد در برابر ورود و خروج هوای سرد و گرم. اما این روز‌ها پرده‌های خانه نقش مهمی در دکوراسیون خانه ایفا می‌کنند.

در سال‌های اخیر وقتی افراد تصمیم به تغییر دکوراسیون خانه خود می‌گیرند و یا خانه خود را تغییر می‌دهند، یکی از کارهایی که در ابتدا انجام می‌دهند گرفتن اندازه پنجره‌ها برای دوختن و یا اندازه کردن پرده‌های خانه است؛ چرا که پرده‌های خانه، این پارچه‌های رنگی چین‌دار باعث جلوه بیشتر به سالن نشیمن، پذیرایی، آشپزخانه و اتاق‌های خواب می‌شوند. جنس پرده‌های خانه ممکن است از حریر و تور باشد تا مخمل و ساتن، اما مهم این است که با سایر وسایل خانه مانند مبلمان و فرش هارمونی و هماهنگی داشته باشد. اگر قسمتی از چهارچوب و یا دیوار پنجره خانه شما عیبی داشته باشد به وسیله پرده پوشانده و از نظرها پنهان می‌شود.

انتخاب پارچه برای پردۀ خانه
قبل از هر چیز مشخص کنید که تصمیم دارید که پرده کدام قسمت خانه را تغییر دهید و با توجه به نوع کارکرد، رنگ دیوار، وسایل مختلف جنس پارچه پرده را انتخاب کنید. پرده‌ای که برای اتاق پذیرایی انتخاب می‌کنید با پرده‌ای که برای اتاق خواب و یا حتی نشیمن انتخاب می‌کنید متفاوت است.

انواع پارچه پردۀ خانه
حریر
حریرها از پارچه‌های پرطرفدار برای پردۀ خانه هستند. پرده حریر تنوع رنگی بالایی دارند و به راحتی با دکوراسیون خانه ست می‌شوند. البته از پارچه‌های حریر بیشتر برای پرده اتاق و آشپزخانه استفاده می‌شود اما این پارچه طرفداران زیادی دارد که ترجیح می‌دهند، از حریر برای پرده سالن پذیرایی و نشیمن استفاده کنند. اگر از آن دسته افرادی هستید که به دوست دارید در طول روز نور طبیعی به خانه بتابد، حریر انتخاب مناسبی برای پردۀ خانه شما است.

مخمل
پرده‌های مخملی معمولاً برای والان و گوشواره استفاده می‌شوند. زیر والان و گوشواره هم معمولاً از پارچه‌های حریر و توری استفاده می‌کنند که والان و گوشواره جلوه داشته باشد. این جنس از پرده معولاً در خانه‌های قدیمی و یا خانه‌هایی به دکوراسیون پر زرق و برق دارند به چشم می‌خورد.

تور
پارچه‌های نوری نیز از پارچه‌های پرطرفدار برای انتخاب پرده است. تار و پود پارچه‌های توری پر است و یا به اصطلاح اهل فن پربافت است، بنابراین می‌توان از آنها به تنهایی بدون والات و گوشواره استفاده کرد. توع رنگی در پارچه‌های توری بالا است و شما حق انتخاب دارید.

کتان
پارچه‌های کتان مانند پارچه‌های حریر تنوع رنگی بالایی دارند و طرح و نقش‌ها نیز متنوع است. پارچه‌های کتان انتخاب مناسبی برای پردۀ خانه است و با هر دکوراسیونی همخوانی دارد.

ساتن
پارچه ساتن در عین سادگی، جلوه زیبایی به خانه شما می‌یخشند. پارچه‌های ساتن نیز تنوع رنگی خوبی دارند و مدل نیمه طرح‌دار آن برای سالن‌های پذیرایی خانه‌های کوچک مناسب است.

لنین
پارچه‌های لنین به دو صورت سبک و سنگین در بازار موجود است. پارچه‌های لنین به سرعت چروک می‌شوند، بنابراین این پارچه برای مدل پرده‌هایی مناسب است که چین زیادی نمی‌خورند. پارچه‌های لنین پارچه‌هایی ساده و تک رنگ هستند و برای خانه‌‍‌هایی با دکوراسیون مدرن مناسب‌ است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران