بهترین مرکز سمپاشی با پهپاد ، خدمات کشاورزی و دامداری در خمین

در مرکزی ، خمین

معرفی بهترین مرکز سمپاشی با پهپاد ، خدمات کشاورزی و دامداری در خمین

🔴 شرکت خدمات کشاورزی و دامداری سبز کهره

🔹 شرکت خدمات کشاورزی و دامداری سبز کهره یکی از بنام ترین فعالان در زمینه سمپاشی با پهپاد ، خدمات کشاورزی و دامداری در خمین می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شرکت خدمات کشاورزی و دامداری سبز کهره :

✅ سمپاشی مزارعه و باغات با پهپاد

✅ افزایش سرعت سمپاشی

✅ جلوگیری از افزایش ضایعات کشاورزی

✅ کاهش آسیب های زیست محیطی

و…

 

🔸 شماره تماس  09184334801

🔸 شماره تماس  09120532805

🔸 شماره تماس  09383652805

🔸 آدرس  استان مرکزی . شهرستان خمین روستای طنجران گشلن 12

 

مزایای سمپاشی با پهپاد چیست؟

۱) افزایش سرعت محلول‌پاشی
یکی از پارامترهای مهم در فرآیند سمپاشی سرعت انجام سمپاشی می باشد. از مزایای اصلی سمپاشی با پهپاد، سرعت چشمگیر آن می‌باشد به شکلی که به کمک پهپاد در هر ساعت می‌توان ۶ الی ۷ هکتار را سم پاشی انجام گردد. اما در روش های سنتی حداکثر می‌توان هر ساعت یک الی دو هکتار را سم‌پاشی کرد. سرعت بالای حرکت پهپاد این امکان را می‌دهد که هر هکتار از زمین کشاورزی در مدت ۸ الی ۱۲ دقیقه محلول‌پاشی گردد. این سرعت بالا، موجب می‌شود که بتوان در هر روز بین ۲۵ الی ۵۰ هکتار را محلول‌پاشی کرد (بسته به میزان یک دست و شکیل بودن مزرعه).

معمولاً آفت‌ها یک دوره سم پاشی داشته و در صورتی که در آن دوره سمپاشی نشود خسارات زیادی به محصولات وارد می کنند. این مسئله در زمانی که سرعت مقابله اهمیت دارد، هنگام بروز بیماری و آفت خاص، به منظور جلوگیری از انتشار بیشتر، حیاتی است. از سوی دیگر به دلیل همین سرعت بالا، امکان اجرای مراحل متعدد محلول‌پاشی به کاربر داده می‌شود.

۲) حفظ سلامت کاربران
معمولا در روش‌های سنتی سم‌پاشی، فرد سم‌پاش نیاز است که وارد زمین شود. به همین دلیل در تمام مدت سم‌پاشی با سم، در تماس است. سموم کشاورزی نیز چون از مواد شیمیایی تولید شده‌اند، غالبا برای بدن انسان مضر هستند. به صورت تجربی دیده شده است که پس از سم‌پاشی فرد سم‌پاش، تا یک هفته دچار علائمی چون خارش، قرمزی چشم و اسهال می‌باشد. در سم‌پاشی بوسیله پهپاد، از آنجایی که سم‌پاشی بدون حضور فرد درون مزرعه انجام می‌گیرد و حتی خلبان نیز در کنار مزرعه حضور دارد، چنین آسیب‌هایی به حداقل می‌رسد. این ویژگی، یکی از مهمترین مزایای سم‌پاشی با پهپادهای کشاورزی است.

۳) کاهش مصرف آب (۱۰ لیتر در هکتار)
در روش‌های سنتی، برای محلول‌پاشی هر هکتار، بین ۲۰۰ الی ۵۰۰ لیتر آب نیاز است. علاوه بر مشکل تأمین چنین حجم بالایی از آب، سم یا ریز مغذی مورد نظر نیز به خوبی در این حجم مخلوط نمی‌شود و به صورت یکنواخت در کل مخزن پخش نمی‌گردد. در پهپادها به دلیل محلول پاشی هوشمند، و نیز مخلوط شدن سم یا ریزمغذی در حجم بسیار کمتر آب، علاوه بر کاهش مصرف آب، سم یا ریزمغذی نیز به طور کامل در حجم مورد نظر مخلوط می گردد.

۴) کاهش مصرف سم
از دیگر مزایای سم‌پاشی با پهپادهای کشاورزی، کاهش مصرف سم می‌باشد. علی‌رغم اینکه اکثر سموم در کشاورزی به صورت میزان لیتر بر هکتار تجویز می‌شوند، بعضی از سموم نیز به صورت میزان دوز، مصرف می‌شوند. در این موارد، میزان مصرف سم در هکتار به شکل قابل توجهی کاهش می‌یابد.

نکته دیگر اینکه در مواردی که میزان سم به صورت میزان لیتر بر هکتار است، معمولا در روش های سنتی، کاربران با یک ضریب اطمینان، برای اینکه از میزان سم ریخته شده بر گیاه مطمئن شوند، از سم بیشتری استفاده می‌کنند. به عنوان مثال در صورتی که یک سم به صورت ۱ لیتر در هکتار باشد، معمولا کاربران از ۲ تا ۳ لیتر در مخزن تراکتور برای یک هکتار استفاده می‌کنند. در صورتی که در روش نوین، به کمک پهپاد، تمام میزان سم، بدون شره کردن بر روی زمین، بر روی برگ‌های گیاهان ریخته می‌شود که دقیقا همان میزان تجویز شده می‌باشد.

۵) پوشش کامل زمین
محلول‌پاشی بوسیله پهپاد به‌طور هوشمند انجام می‌شود. ابتدا نقشه‌برداری انجام شده و سپس پهپاد با استفاده از نقشه اقدام به محلول‌پاشی می‌کند. چون کل عملیات با استفاده از سامانه GPS انجام می‌گیرد، زمانی که مخزن محلول، خالی شود و یا به هر دلیلی عملیات متوقف شود، پهپاد با ذخیره نقطه توقف، در پرواز بعد، دقیقا به همان نقطه بازگشته و عملیات را از سر می‌گیرد. این امر باعث می‌شود که تمام مساحت زمین به‌طور کامل پوشش داده شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران