آشپزی کلیه مجالس در زاهدان

در سیستان و بلوچستان ، زاهدان

معرفی آشپزی کلیه مجالس در زاهدان

🔴 آشپز خانه آشپزباشی

🔹 آشپز خانه آشپزباشی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات آشپزی کلیه مجالس در زاهدان میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات آشپز خانه آشپزباشی :

✅ آشپزی کلیه مجالس

✅ ولیمه

✅ عروسی

✅ عزا

✅ نذری ها و عقیقه

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس استان زاهدان .خیابان هیرمند .مسجد امام جعفر صادق .هیرمند ٢٠

ویژگی های آشپز خانه آشپزباشی

 

🔸 کترینگ یا تهیه غذا

✔️ واژه کترینگ ” catering ” یک واژه انگلیسی است که به معنای طبخ و آماده کردن غذا در یک محل و سرو آن غذا در محلی دیگر است. به این صورت که غذا و و نوشیدنی و تمام مخلفات آن در مکان ‌های مشخصی طبخ و آماده سازی می‌شود و در مکان ‌های مورد نظر سرو می‌شود. در کترینگ غذا و یا تهیه غذا، غذاهای مختلف با کیفیت بالا و در حجم های بالا آماده می شوند و در مکان مورد نظر سفارش دهنده سرو می گردند. به همین دلیل از کترینگ غذا و تهیه غذا به صورت محلی برای سفارش غذا برای مهمانی ها و یا مجالس مختلف نیز استفاده می شود.

✔️ معمولا در کترینگ ها سفارش غذای خانگی از رونق بالایی برخوردار است. اکثر افراد خواهان طعم غذاهای خانگی سالم هستند و از خوردن این مدل از غذاها، لذتی دو چندان می برند. سفارش غذای خانگی با محصولات اولیه تازه و روش پختی اصولی در غذاها و دسرهای متنوع انجام می شود. علاوه بر تمام مزایا های نام برده، قیمت تمام شده غذاها در کترینگ غذا ارزان تر از رستوران ها محاسبه می شود.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران