مرکز پخش و فروش انواع کرکره برقی و جک ، دزدگیر و دوربین مداربسته در گلستان – علی آباد

در گلستان ، علی اباد

معرفی مرکز پخش و فروش انواع کرکره برقی و جک ، دزدگیر و دوربین مداربسته در گلستان – علی آباد

🔴 عادل عزتی

🔹 عادل عزتی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پخش و فروش انواع کرکره برقی و جک ، دزدگیر و دوربین مداربسته در گلستان – علی آباد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات عادل عزتی :

✅ فروش به صورت عمده و تک فروشی انواع کرکره برقی، جک، دوربین مداربسته و دزدگیر

✅ با مناسب ترین قیمت

و…

 

🔸 شماره تماس  09195622624

🔸 شماره تماس  09370227006

🔸 شماره تماس  09394878306

🔸 آدرس نمایندگی فروش  گلستان – علی آباد کتول چهارراه هنرستان نبش آفتاب ۱۰مغازه سونی مهندس عزتی

 

دوربین مدار بسته چیست؟

CCTV‌ مخفف تلویزیون مداربسته بوده و معمولا تحت عنوان نظارت تصویری شناخته می شود. واژه ” مدار بسته ” بدین معنا است که برخلاف تلویزیون ” عادی ” که به طور گسترده برای عموم پخش می شود ، پخش معمولا به تعداد محدودی از نمایشگرها ( بسته ) منتقل می شود. شبکه های دوربین مداربسته معمولا برای شناسایی و جلوگیری از فعالیت های مجرمانه و ثبت تخلفات ترافیکی مورد استفاده قرار می گیرند ، اما کاربردهای دیگری نیز دارند. دوربین مدار بسته به منظور نظارت و یا سایر اهداف تصاویر و یا ویدئو ضبط می کند. این دوربین ها می توانند دوربین فیلمبرداری باشند و یا دیجیتال! Walter Bruch مخترع دوربین مداربسته بود. هدف اصلی دوربین مداربسته گرفتن نور و تبدیل آن به سیگنال ویدئویی است. زیربنای دوربین مداربسته یک سنسور CCD است. CCD نور را به سیگنال الکتریکی تبدیل کرده و سپس پردازش سیگنال این سیگنال الکتریکی را به سیگنال ویدئویی تبدیل می کند که می تواند روی صفحه ضبط یا نمایش داده شود. دوربین های ویدئویی یا آنالوگ هستند یا دیجیتال ، بدین معنا که آنها بر اساس ارسال سیگنال های آنالوگ یا دیجیتال به یک دستگاه ذخیره سازی مانند ضبط صوت تصویری یا رایانه رومیزی یا رایانه لپ تاپ کار می کنند.

شاید اولین سوالی که برایتان پیش بیاید این است که آیا خرید و نصب دوربین مداربسته برای منزل و یا محل کارتان ضروری است یا خیر؟! و پاسخ به سطح امنیتی بستگی دارد که می خواهید به خانه یا کسب و کار خود اضافه کنید. در حالی که حسگرها می‌ توانند حرکت را تشخیص دهند و به شما اطلاع می‌ دهند که آیا درها یا پنجره‌ها باز یا بسته شده‌ اند و بدون نصب دوربین مدار بسته ، در واقع نمی‌ توانید ببینید در خانه و یا محل کار شما چه می‌ گذرد.

تعداد سیستم های امنیتی دوربین مداربسته مورد نیاز شما به طور کلی بستگی به اندازه خانه و یا محل کار شما و همچنین میزان سطح امنیتی مورد نیازتان دارد. حداقل توصیه می کنیم یک دوربین در ورودی اصلی خانه خود در طبقه همکف قرار دهید. در حالت ایده آل ، شما همچنین از دوربین های مدار بسته در فضای باز در تمام ورودی های طبقه همکف استفاده کنید. با این حال ، این برای کسی که در یک آپارتمان زندگی می کند صدق نمی کند. برای امنیت بیشتر ، می‌ توانید دوربین‌ های امنیتی بیشتری را در سطح زمین و در هر اتاقی که اغلب استفاده می‌ کنید یا باید برای ورود یا خروج از خانه عبور کنید ، قرار دهید. برای امنیت بیشتر می توانید دوربین های امنیتی را در راهروهای اصلی طبقه دوم یا سوم قرار دهید. با این حال ، به دلیل مسائل مربوط به حریم خصوصی ، قرار دادن دوربین در اتاق خواب یا حمام را توصیه نمی کنیم!

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران