بهترین مرکز طراحی و اجرای آلاچیق در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی بهترین مرکز طراحی و اجرای آلاچیق در اصفهان

🔴 اسماعیلی

🔹 اسماعیلی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی و اجرای آلاچیق در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات اسماعیلی :

✅ اجرای آلاچیق با بهترین کیفیت

و…

 

🔸 شماره تماس  09139031044

🔸 آدرس  اصفهان برآن شمالی دستجا

 

آلاچیق چیست؟

آلاچیق نوعی سازه است که به عنوان سایبان استفاده می‌شود که می‌تواند دارای سقف باز و سقفی گنبدی شکل است که معمولا در فضای باز ویلاها، حیاط منزل، باغ‌ها، باغچه‌ها، فضای سبز پارک‌ها، روف گاردن، سواحل دریا و جنگل‌ها و… ساخته می‌‌شود.

معنی آلاچیق چیست؟
واژه آلاچیق واژه‌ای ترکمنی است. در گذشته به این سازه در زبان فارسی کلاه فرنگی و تارم گفته می‌شد. درباره این که آلاچیق مربوط به کدام کشور است تعابیر مختلفی وجود دارد اما برخی متخصصین آن را مربوط به قوم ترکمن می‌دانند.

داشتن یک آلاچیق در باغ و ویلای می‌تواند فضایی زیبا برای برگزاری مهمانی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی و گذراندن شب‌های گرم باشد. می توان حتی آن را در روف گاردن پشت بام اجرا نمود.
همچنین از آلاچیق ها می‌توان با هدف استفاده اقتصادی بهره برد. در کافی شاپ ها و یا فضاهای باز از آلاچیق برای ارائه خدمات و فروش محصولات استفاده می‌کنند.

آلاچیق ها در دو نوع ساده و پیچیده وجود دارند. نوع ساده آن همان آلاچیق های از پیش ساخته هستند که می‌توان براحتی تهیه کرد و در طراحی محوطه سازی بکار گرفت اما نوع پیچیده آن باید توسط متخصصین ماهر طراحی و ساخته شود.

المان های مختلف طراحی و ساخت آلاچیق
متریال آلاچیق
اندازه آلاچیق
گیاهان بکار رفته در آلاچیق

متریال آلاچیق
متریال مورد استفاده برای آلاچیق فلز و چوب یا سایر متریال های مقاوم در فضای باز است. از آجر هم می توان برای تکیه گاه آلاچیق استفاده کرد. با طرح و مدل های متنوع که روی چوب انجام می‌شود جلوه زیبایی به آلاچیق می‌دهند. ترکیب فلز و بتن اکسپوز یکی از مدرن ترین طراحی های آلاچیق به شمار می‌رود.

اندازه آلاچیق
اندازه و ابعاد آلاچیق باید متناسب با محیط مورد نظر انتخاب شود. اندازه کلی فضا، کاربری، امکانات مدنظر و سلیقه افراد المان های موثر در انتخاب ابعاد و اندازه آلاچیق است.

گیاهان بکار رفته در آلاچیق
استفاده از گیاهانی مانند درخت انگور و یاس روی سقف و ستون‌های آلاچیق به فضای آلاچیق روح زندگی را اضافه می‌کند. گیاهانی که در آلاچیق بکار می رود بایستی متناسب با محیط و مقاوم در برابر شرایط جوی باشند. نگهداری مناسب و پیش بینی ملزومات آبیاری و زهکشی گیاهان بایستی در مرحله طراحی آلاچیق در نظر گرفته شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران