بهترین تیم پیچ و رولپلاک نما با طناب ( راپل ) در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین تیم پیچ و رولپلاک نما با طناب ( راپل ) در سراسر تهران

🔴 تیم‌ راپل وان

🔹 تیم‌ راپل وان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پیچ و رولپلاک نما با طناب ( راپل ) در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 پیچ رولپلاک نما بدون داربست | سنگنما | راپل وان

🔹 خدمات پیچ و رولپلاک سنگ‌نما در سطح تهران

 

🔴 معرفی اجمالی تیم‌ راپل وان :

✅ تیم‌ راپل وان با تخصص و تجربه کافی در زمینه راپل توانسته است خدماتی همچون پیچ و رولپلاک سنگ‌نما را برای استان تهران پیاده‌سازی کند.

✅ تیم ما سابقه قابل توجهی در زمینه‌ی خدمات پیچ و رولپلاک در استان تهران است، همچنین برای اثبات کاری خود مشاوره و بازدید رایگان به مشتری‌های خود ارائه می‌دهید

🔴 خدمات حرفه ای ما

✅ قیمتی استثنایی و منصفانه

✅ دارا بودن بیمه‌نامه حوادث

✅ با کیفیت بالا‌ی پیچ و رولپلاک

✅ تایید شده نظام‌مهندسی

✅ دارای ضمانت‌نامه کتبی

✅ تمام نیروها تحت پوشش بیمه می‌باشند

✅ پیچ و رولپلاک انواع سنگ‌های تراورتن، گرانیت، مرمر، سرامیک و انواع سنگ‌های دیگر.

✅ رزین زدن بعد از درانتهای کار، کار مهمی است که باعث می‌شود درزهای بین سنگ‌ها گرفته شود.

 

✅ از بهترین محصولات پیچ و رولپلاک بازار استفاده کرده‌ایم که حداقل تا ۲۰ سال خیال مالکین ساختمان راحت باشد و یک نکته‌ی مهم کار ما بدون نیاز به داربست هست که مالکین ساختمان دیگر خرج اضافه‌ای برای زدن داربست نکنند.

 

🔸 با مدیریت  آرش مهینی

🔸 شماره تماس  09120445241

 

پیچ و رولپلاک سنگ چیست؟

به زبان ساده به عمل محکم کردن سنگ نما به بتن پشت سنگ توسط ابزار های خارجی مانند پیچ و رولپلاک نما که توسط یک فرد نماکار با دریل انجام می شود را پیچ و رولپلاک نما گوییم. باید دقت داشته باشیم که اگر سنگی از نما شل شده باشد. احتمال افتادن ان در شرایطی مانند زلزله و طوفان و نشست های که در اثر وزن ساختمان اتفاق می افتد بسیار زیاد است. و علاوه بر خطرات مالی خطرات جانی بسیاری نیز دارد.

چه کسی باید هزینه پیچ و رولپلاک نما را بپردازد ؟
هر نمایی از ساختمان چه نمای پشتی باشد یا نمای اصلی جزو مشاعات ساختمان حساب می شود. و نیز هزینه پیچ رولپلاک سنگ نما نیز باید به صورت مساوی توسط تمامی مالکان واحد ها پرداخت شود. و مالکی نمی تواند بگوید که مثلا من واحد پشتی هستم و نمای جلو به من مربوط نیست. در آپارتمان نشینی تمامی واحد ها باید هزینه مساوی برای تعمیرات قسمت های مختلف ساختمان بپردازند. و اگر واحد از پرداخت قیمت پیچ کردن سنگ نما خودداری کرد ساکنین می توانند با تنظیم صورت جلسه و ذکر این مورد در صورت بروز حادثه آن فرد را مقصر جلوه دهند. بنابراین بحث مقاوم سازی نمای ساختمان خود را جدی بگیرید. تا هم خصارت مالی و جانی به خود و هم به دیگران وارد نشود.

مسئولیت خسارت ریزش سنگ نما به عهده چه کسی است ؟
هرگونه خسارت و آسیبی که در اثر ریزش سنگ نما برای عابرین ،ساکنین و یا اموال و خودروهای مردم پیش آید. به مدت 10 الی 15 سال به عهده سازنده می باشد.

در بسیاری موارد به دلیل عدم دسترسی به سازنده و یا مشکلات قرار دادی و اجرایی که اکثرا بین کارفرما و سازنده به وجود می آید. و به نیمه کاره ماندن ساختمان و تغییر پیمانکار و مشکلاتی از این دست می شود. بنابراین توصیه ما به شما انجام پیچ رولپلاک کردن نما در اولین فرصت برای جلوگیری از خسارات و صدماتی است که از نظر مالی حتی قیمت پیچ کردن سنگ نما به نیم درصد آن هم نمی رسد.

با پیچ و رولپلاک نمای ساختمان چند سال خیالمان از ریزش سنگ ها راحت است ؟
مقاوم نبودن سنگ های نمای ساختمان یک عجل معلق است. که هر لحظه ممکن است حادثه بیافریند و هزینه های سنگینی را در پی داشته باشد. بنابراین در انتخاب شرکت مجری پیچ رولپلاک نما دقت کافی را داشته باشد. زیرا که اگر این کار توسط یک شرکت معتبر انجام شود دیگر برای همیشه خیالتان از استحکام سنگ های نما راحت می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران