فروش و ارائه کلیه خدمات پمپ های آبرسانی در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی فروش و ارائه کلیه خدمات پمپ های آبرسانی در تبریز

🔴 گروه مهندسی و خدماتی تکنیک پمپ

🔹 گروه مهندسی و خدماتی تکنیک پمپ یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و ارائه کلیه خدمات پمپ های آبرسانی در تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گروه مهندسی و خدماتی تکنیک پمپ :

✅ فروش انواع پمپ های آبرسانی و لوازم جانبی

✅ فروش و ارایه کلیه خدمات پمپ های آبرسانی

✅ نصب و راه اندازی پمپ های آب به صورت تخصصی در آذربایجان شرقی و غربی

✅ تعمیر و سرویس تخصصی پمپ های آبرسانی

✅ طراحی سیستم های پمپاژ

✅ مشاوره رایگان برای انتخاب مناسب

و…

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس تبریز

 

پمپ آب چیست؟

پمپ آب وسیله‌ ای مکانیکی است که برای انتقال و جابجایی مایعات مختلف استفاده می‌ شود. این دستگاه با بالا بردن فشار، مایعات را با افزایش هد به ارتفاعات بالاتر و گاهی به ارتفاعات پایین مانند مخزن یا استخر هدایت می‌ کند. پمپ‌ ها کاربردهای فراوان و متفاوتی در انواع صنایع دارند.

پمپ آب در انواع و اندازه‌ های مختلف به صورت دستی یا با استفاده از موتور درون سوز، نیروی برق و نیروی باد کار می کنند. به پمپ های بسیار کوچک در سایزهای میکروسکوپی در مشاغل پزشکی استفاده می شود و پمپ های بزرگ مناسب برای مصارف صنعتی هستند.‌ پمپ از طریق یک منبع بیرونی مانند موتور، انرژی مکانیکی را به مایعی که از آن عبور می کند، انتقال می دهد. به همین انرژی سیال مایع پس از خروج از پمپ زیاد می شود.

کارکرد پمپ آب چگونه است؟

پمپ آب یکی از وسایل ضروری ساختمان می باشد. این وسیله بیشتر در مناطقی کاربرد دارد که فشار آب در آنجا کم است. اگر تصمیم گرفته اید که یک دستگاه پمپ آب برای ساختمان خود تهیه کنید باید با کارکرد پمپ به طور کامل آشنا شوید. همانطور که در بخش قبلی نیز ذکر کردیم پمپ وظیفه دارد که نیروی برق را تبدیل به نیروی محرک کند. سپس نیروی محرک را به سیالی که از پمپ در حال عبور است، انتقال دهد. این نیرو باعث افزایش فشار و عبور سریع مایع می‌شود.

انرژی مکانیکی پمپ توسط الکتروموتور تامین می شود. با ورود مایع سیال به داخل محفظه پمپ، پره ها یا پروانه های پمپ می چرخند. با چرخیدن پروانه ها انرژی محرک سیال نیز افزایش می یابد و با فشار و قدرت بیشتری جریان پیدا می کند.

انواع پمپ بر اساس نوع کاربرد

پمپ های خانگی

برای انتقال آب به تمام واحدهای ساختمان های مسکونی از پمپ های خانگی استفاده می شود. این پمپ ها آب چاه یا مخزن را به قسمت های مختلف ساختمان پمپاژ می کنند. پمپ های خانگی برای سیستم های آبیاری اتوماتیک و آبیاری باغ ها نیز کاربرد دارند.

جنس بدنه پمپ خانگی از برنز، چدن یا استیل است. جنس پروانه هم معمولا از برنج می باشد.‌ اندازه و نوع پمپ خانگی نیز به تعداد طبقات و واحدهای ساختمان بستگی دارد. در ادامه به معرفی انواع مختلف پمپ خانگی میپردازیم.

پمپ آب پنتاکس

پنتاکس یکی از برندهای خارجی معروف و معتبر که متعلق به کشور ایتالیا است و در تولید پمپ آب خانگی از به روزترین تکنولوژی دنیا استفاده می کند. این پمپ برخلاف اندازه کوچکی که دارد، دارای عمر بالا و قدرت بسیار زیادی است.

پمپ آب خانگی دارای مخزن انبساط

با توجه به شرایط ساختمان گاهی اوقات لازم است که پمپ آب خانگی که نصب می کنید دارای مخزن انبساط باشد. این مخزن انبساط در داخل خود مقداری آب پر فشار نگهداری می کند. هنگامی که پمپ روشن است در داخل مخزن انبساط هوای پرفشار ایجاد می شود. این هوا باعث افزایش فشار آب در داخل لوله ها می شود. استفاده از پمپ خانگی دارای مخزن انبساط باعث کم شدن مصرف برق و همچنین کاهش استهلاک پمپ می شود. در هنگام تهیه مخزن انبساط باید قدرت پمپ را در نظر بگیرید. زیرا اگر مخزن متناسب با قدرت پمپ نباشد، در زمان کار کردن ترک میخورد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران