فروش واحد آپارتمان مسکونی در اسلامشهر

در تهران ، اسلامشهر

معرفی فروش واحد آپارتمان مسکونی در اسلامشهر

🔴 پرویزفرجی

🔹 فروش واحد اسلامشهر

🔹 ۱۰۰ متر همکف دوخوابه

🔹 ماشین رو نقدی یا معاوضه

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  اسلامشهر

 

مهم‌ترین مزایای سرمایه‌گذاری در مسکن چیست؟

سرمایه‌گذاری در ملک و اصولا مفهوم سرمایه‌گذاری در هر حوزه‌ای همراه با سود و زیان است. یعنی شما نمی‌توانید یک نوع از سرمایه‌گذاری را پیدا کنید که صرفا سودآور باشد. سرمایه‌گذاری در ملک و املاک نیز از این قاعده مستثنی نیست.

خرید مسکن و سرمایه‌گذاری در ملک، مانند خرید هر دارایی دیگر دارای مزایا و معایب خاص خود است. از مهم‌ترین مزایای سرمایه‌گذاری در مسکن می‌توان موارد زیر را نام برد:
1- کسب درآمد با اجاره بها

سرمایه‌گذاری در املاک از طریق خرید مسکن، داشتن یک نوع دارایی است که می‌توانید از آن کسب درآمد کنید. نرخ اجاره بهاء واحدهای مسکونی در چند سال اخیر جهش قابل‌توجهی را به خود دیده است. شما می‌توانید از آن به عنوان یک منبع درآمد پایدار استفاده کنید.
2- کسب درآمد از پول رهن

یکی دیگر از مزایای خرید ملک استفاده از پول رهن آن به عنوان یک منبع درآمد است. بدین صورت که بسیاری از صاحبان املاک از طریق سرمایه‌گذاری پول رهن ملک در یک بازار دیگر، کسب درآمد می‌کنند.
3- کسب سود ناشی از تورم

قطعا یکی از دلایل اصلی سرمایه‌گذاری در هر حوزه‌ای، کسب سود از طریق افزایش تورم در آن حوزه خاص است. هر حوزه‌ای تورم خاص خود را داشته که بی‌ارتباط به شرایط کلی اقتصاد کشور نیست. شما می‌توانید از طریق تورم بخش مسکن و شرایط اقتصادی کشور، از سود سرمایه‌گذاری در ملک برخوردار شوید.
4- عدم نیاز به دانش تخصصی

اکثر بازارها از جمله بورس و فرابورس نیاز به دانش تخصصی جهت سرمایه‌گذاری دارند. این چالش در حوزه سرمایه‌گذاری در مسکن کمتر وجود دارد. هر چند که نباید بدون داشتن اطلاعات کافی نیز بی‌گدار به آب زد. با این حال، سرمایه‌گذاری در ملک نیاز به دانش علمی و آکادمیک خاصی ندارد.
5- افزایش قیمت با نوسازی مسکن

یکی دیگر از مزایای سرمایه‌گذاری در مسکن، کسب سود از طریق نوسازی مسکن است. به عنوان مثال، شما می‌توانید واحد مسکونی یک طبقه خود را نوسازی کرده و به یک واحد چند طبقه تبدیل کنید و از این طریق ارزش ملک خود را بالا ببرید.
6- لذت صاحبخانه شدن

واقعیت آن است که داشتن خانه یک نوع امنیت روانی خاصی را برای سرمایه‌گذار به ارمغان خواهد آورد. امنیتی که در خرید دلار، طلا یا سرمایه‌گذاری در بورس وجود ندارد. حتی بسیاری از افراد با هدف خرید خانه؛ به دنبال کسب سود در سایر بازارهای موازی هستند.
7- تغییر کاربری

از جمله دیگر مزایای سرمایه‌گذاری در مسکن می‌توان به تغییر کاربری آنها و استفاده از مزایای احتمالی در این خصوص اشاره کرد. تغییر کاربری معمولا می‌تواند منجر به افزایش قیمت ملک یا استفاده بهتر از آن شود. البته این کار چالش‌های خاص خود را نیز خواهد داشت اما می‌توان از آن به عنوان مزایای سرمایه‌گذاری در ملک نام برد.
8- ریسک کمتر

فعالیت در سایر بازارهای موازی مسکن ریسک بسیار بالایی را به سرمایه‌گذاران منتقل می‌کند. به عنوان مثال، ممکن است قیمت ارز یا قیمت طلا در یک بازه زمانی کوتاه به میزان قابل توجهی نوسان داشته باشد. این در حالی است که دامنه نوسانات در بازار مسکن بسیار کمتر و با شیب ملایم است.
9- استفاده از تسهیلات مسکن

قرار نیست شما برای خرید دلار، طلا یا سهام، تسهیلات خاصی دریافت کنید. این در حالی است که این مساله به روش‌های مختلف برای خرید خانه در نظر گرفته شده که می‌توان آن را یکی از بهترین مزایای سرمایه‌گذاری در مسکن نام برد. تسهیلات بانک مسکن و طرح‌های حمایتی دیگر از جمله آنها هستند.
10- تنوع در سرمایه‌گذاری

در حوزه سرمایه‌گذاری در ملک، فرد می‌تواند به روش‌های مختلف از جمله خرید زمین، خرید آپارتمان، خرید ملک قدیمی، خرید مسکن مهر، خرید ملک اداری، خرید ملک تجاری و موارد دیگر برای سرمایه‌گذاری اقدام کند. این در حالی است که به عنوان مثال، در برخی بازارها از جمله بازار ارز این تنوع وجود ندارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

  •  اسلامشهر تهران 

اشتراک گذاری آگهی

poster

مالک آگهی تاریخ عضویت: 25 فروردین 1400

تماس با آگهی دهنده

تماس با آگهی دهنده

اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .

تخفیف بگیرید

تخفیف بگیرید

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران