خدمات تامین‌ توکن امضای دیجیتال در بندر ماهشهر

در خوزستان ، بندرماهشهر

معرفی خدمات تامین‌ توکن امضای دیجیتال در بندر ماهشهر

🔴 مرکز آموزش بازرگانی شعبه بندر ماهشهر و بندر امام خمینی

🔹 مرکز آموزش بازرگانی شعبه بندر ماهشهر و بندر امام خمینی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات تامین‌ توکن امضای دیجیتال در بندر ماهشهر میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مرکز آموزش بازرگانی شعبه بندر ماهشهر و بندر امام خمینی :

✅ تامین‌ توکن امضای دیجیتال و ثبت نام سامانه ستاد

✅ صدور و تامین گواهی امضا الکترونیک

✅ ثبت نام و آموزش سامانه ستاد ایران

✅ قابل توجه کلیه دستگاه های اجرایی و تامین کننده ها و مناقصه گران و مزایده گران در بندر ماهشهر، بندر امام خمینی و هندیجان

و….

 

🔴 موارد استفاده از توکن امضای دیجیتال

✅ انجام کلیه معاملات جزئی و متوسط کالا و خدمات از مرحله ثبت درخواست خرید، ارسال پاسخ توسط تامین کنندگان، تعیین برنده، امضای قرارداد، ارسال و تحویل در سامانه ستاد ایران

✅ انجام کلیه مناقصه و فراخوان های ارزیابی از مرحله ثبت و انتشار، دانلود اسناد و ارسال پیشنهاد، بازگشایی مناقصه، ارزیابی فنی، تعیین برنده، عقد قرارداد

✅ انجام کلیه مزایده های منقول و غیر منقول از مرحله ثبت و انتشار مزایده، ارسال پیشنهاد، قیمت بازگشایی و تعیین برنده، عقد قرارداد با امضای الکترونیکی، پرداخت و صدور حواله خروج سامانه باربری و حمل و نقل و بارنامه

✅ سامانه تجارت الکترونیک

 

🔴 شهر های تحت پوشش

✅ بندر امام خمینی

✅ شهر چمران

✅ هندیجان

✅ شهر زهره

✅ رامشیر

 

🔸آدرس خوزستان، بندرماهشهر، بلوار آیت الله طالقانی، جنب سینما دریا، مجتمع تجاری الماس شهر، طبقه سوم

معرفی امضای دیجیتال

امضای دیجیتال یکی از روش های ریاضی است که برای اعتبار سنجی و صحت یک پیغام در نرم افزار یا سند دیجیتال به کار برده می شود. این امضا در واقع با امضای الکترونیکی متفاوت است، در امضای الکترونیکی کاربر تنها تصویر امضای خود را در سند کپی و استفاده می کند. این نوع امضا، در واقع معادل امضای دست نویس و یا مهر تمبر خواهد بود. امضای دیجیتال امنیت بیشتری را برای کاربر ایجاد می کند و در واقع مشکلاتی که در اثر جعل هویت در ارتباطات دیجیتال به وجود می آید را کاهش می دهد.

امضای دیجیتال ، می تواند شواهدی از اصل بودن، هویت و وضعیت سند الکترونیکی یا پیغام را تایید کند، همچنین می تواند رضایت آگاهانه ی صاحب امضا را نیز نشان دهد. امضاهای دیجیتالی در بسیاری از کشورها از جمله ایالات متحده، به همان میزان که امضای سنتی اسناد اهمیت دارد، الزامی است.

امضای دیجیتال چگونه کار می کند؟

این امضا براساس رمزنگاری کلید عمومی است که به رمزنگاری نامتقارن نیز معروف است. با استفاده از یک الگورتیم کلید عمومی مانند RSA، شخص می تواند دو کلید را تولید کند که به صورت ریاضی به هم مرتبط هستند: یکی خصوصی و یکی عمومی.

امضاهای دیجیتالی به این دلیل کار می کنند که رمزنگاری کلید عمومی، وابسته به دو کلید رمزنگاری معتبر است. هر فردی که یک امضای دیجیتال تولید می کند، از کلید خصوصی خود برای رمزگذاری داده های مربوط به امضا استفاده می کند. تنها راه رمزگشایی این داده ها با کلید عمومی امضا کننده است. به این طریق، این امضا تایید می شود.

در این تکنولوژی باید نسبت به مخفی نگه داشتن کلید خصوصی توسط اشخاصی که آن را ساخته اند، اعتماد کافی ایجاد شود. اگر شخص دیگری به کلید خصوصی امضا کننده دسترسی داشته باشد، آن شخص می تواند امضای جعلی را به نام دارنده کلید خصوصی ایجاد کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران