بهترین مرکز فروش و نصب انواع کاغذ دیواری در مشهد

در خراسان رضوی

معرفی بهترین مرکز فروش و نصب انواع کاغذ دیواری در مشهد

🔴 مجموعه مرادی

🔹 مجموعه مرادی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و نصب انواع کاغذ دیواری در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه مرادی :

✅ فروش ونصب کاغذ دیواری .ایرانی وخارجی ازرولی80تومن به بالا

✅ پوسترسه بعدی

✅ پنل دیوارپوش.سقف کاذب.گفپوش.پارکت.کابینت.

✅ بازسازی وتعمیرات خونه

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

کاغذ دیواری چیست و در چه جاهایی بکار میرود؟

کاغذ دیواری پوششی تزئینی است که روی سطح دیوارهای انواع ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری، فرهنگی و هنری استفاده می شود و یکی از عوامل مهم در طراحی دکوراسیون داخلی است. یکی از ویژگی های مثبت کاغذ دیواری، تنوع زیاد آن است که موجب می شود بتوان رنگ، نقش و الگوی دیوارها را در نهایت هماهنگی به محیط اضافه کرد. توجه داشته باشید که فرقی ندارد که وسایل محیط شامل مبلمان، سرویس خواب و کابینت آشپزخانه و یا حتی سرویس بهداشتی باشد.

هر محیطی اعم از سالن پذیرایی، نشیمن، اتاق خواب، سرویس های بهداشتی، تراس و حیاط خلوت، اتاق کار، اتاق کنفرانس، سالن های عمومی نظیر سینما، تئاتر، مرکز همایش، آزمایشگاه و دیگر موارد می تواند با دیوار پوش کاغذی مناسب خود، تزئین شود. و علاوه بر دیوار و سقف که کاربردهای عادی آن است، می تواند بر روی در، کمد و کتابخانه نیز نصب شود. کاغذ دیواری در طراحی دکوراسیون هنری مثلا مربوط به دوره ای خاص از تاریخ و یا توجه به شاخه خاصی از هنر و یا مقوله های دیگری همچون ورزش، کمک شایانی به باورپذیری فضا و تداعی حس مفهوم مورد نظر می کند.
کاغذ دیواری ممکن است به صورت نقاشی، به صورت بافته شده و با طرح های گرافیکی تولید شود. همچنین از جمله روش های چاپ آن، می توان چاپ سطحی، چاپ ماشینی، چاپ سیلک، چاپ حکاکی و چاپ دیجیتالی را نام برد. در ادامه با برخی انواع کاغذ دیواری آشنا می شویم.

انواع کاغذ دیواری
روکش پارچه ای:
این کاغذ دیواری از یک لایه ماده وینیل اکریلیک و یا وینیل مایع تشکیل می شود و لایه طرح دار روی آن چاپ می شود. این کاغذ از انواع دیگر سبک تر است و معمولا برای محیط های کم رطوبت مانند نشیمن و اتاق خواب استفاده می شود.
روکش وینیل سخت:
این نوع کاغذ دیواری از یک لایه کاغذ لمینت شده با وینیل جامد ساخته می شود و دارای سطحی قوی و مقاوم است. این کاغذ قابل شستشو و کنده شدن از دیوار می باشد بنابراین مناسب محیط های مستعد چربی و لکه مانند آشپزخانه می باشد اما کاربرد آن در محیط های کارگاهی و انباری که امکان خراشیدگی در اثر برخورد اشیا وجود دارد صحیح نیست.
روکش وینیل بافته نشده (None Wood):
این کاغذ از یک لایه وینیل سخت و لمینت شده به همراه لایه ای از کاغذ بافته نشده تشکیل می شود. مقاومت بالا و نفوذ ناپذیری در برابر آب مهم ترین ویژگی این کاغذ دیواری است که کاملا مناسب برای استفاده در محیط های مرطوب نظیر حمام و آشپزخانه و سرویس بهداشتی است.
روکش نانو:
این کاغذ، قابل شستشو و ضد خش، ضد لکه و کثیفی و عایق گرما و صداست. پوشش نانو همچنین در برابر نور آفتاب و پارگی مقاوم می باشد.
روکش مخملی:
این کاغذ به دلیل جنس پارچه و نقش های زیاد، قابل شستشو نیست و معمولا در فضاهایی به منظور پذیرایی و جلسات رسمی به کار می رود. کاغذ دیواری مخملی، دارای طرح های کلاسیک و لوکس با قیمتی بیش از سایر انواع کاغذ می باشد.
گفتنی است از میان انواعی گفته شد، طرح های سه بعدی به دلیل نمای ظاهرا برجسته جذابیت زیادی دارند و امروزه منتخب بسیاری از جوان ها هستند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران