زیبا سازه بیرجندی – تولید انواع پنجره ها دوجداره و‌ نما کرتن وال در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی زیبا سازه بیرجندی – تولید انواع پنجره ها دوجداره و‌ نما کرتن وال در مشهد

🔴 زیبا سازه بیرجندی

🔹 زیبا سازه بیرجندی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید انواع پنجره ها دوجداره و‌ نما کرتن وال در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات زیبا سازه بیرجندی :

✅ تولید درب پنجره های المینیوم و یو‌پی‌ وی سی و‌نماهای لامل کرتن‌وال و‌فرم لس

✅ تولید درب و‌پنجره با کمترین زمان و تخفیف ویژه با 15سال تجربه کاری

و…

 

🔸 شماره تماس  09153848470

🔸 شماره تماس  09376767736

🔸 آدرس  مشهد‌جاده‌کلات‌گرجی خیابان صنعت‌پلاک 52

 

درب و پنجره دوجداره چیست؟

در و پنجره های دو جداره دارای دو شیشه هستند که توسط یک جداکننده و با شکافی بین 6 تا 20 میلی متر از هم فاصله دارند. فاصله بین دو شیشه کاملا پلمپ شده و با گاز آرگون پر می شود تا یک لایه عایق ایجاد کند. میتوان در پنجره‌ و درب دو جداره از شیشه‌های رنگ‌دار یا کم گسیل(low-e) برای بهبود عملکرد استفاده کنند. این شیشه‌ها قابلیت نصب بر روی اکثر پروفیل‌ها( upvc ، چوبی، آلومینیوم و …) را دارند. همچنین در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم بوده و تا حد زیادی مانع انتقال آن به فضای داخلی خانه می‌شود.

از نظر ساختاری، شکاف بین این شیشه ها، تفاوت اساسی بین درب و پنجره دو جداره و تک جداره است. این فاصله پنجره را به پنجره ای عایق تبدیل میکند که باعث جلوگیری از هدر رفت انرژی خواهد شد. در ادامه مزیت پنجره دوجداره را توضیح خواهیم داد.

1- کاهش مصرف انرژی
هزینه انرژی در ایران بیش از 100 درصد از ده سال گذشته تاکنون افزایش یافته است. بیش از نیمی از انرژی مصرف شده در خانه های ایرانیان برای تامین انرژی دستگاه های گرمایشی و سرمایشی، خنک نگه داشتن در تابستان و گرم کردن منزل در زمستان مصرف میشود. خنک نگه داشتن در تابستان و گرما در زمستان می تواند گران باشد، به همین دلیل است که شیشه دوجداره یک راه حل هوشمند است.

2- کاهش حجم صدای ورودی به ساختمان
پنجره های دوجداره می‌توانند صدای بیرون از جمله صدای وسایل نقلیه (خودروها، هواپیماها و …) و صداهای دیگر را تا 60 درصد در مقایسه با شیشه‌های تک جداره کاهش دهند.

سازمان جهانی بهداشت دریافته است که قرار گرفتن طولانی مدت در معرض صدا می تواند به ایجاد استرس، مشکلات خواب کمک کند و سلامتی انسان را به خطر بیاندازد.

3- مقاومت در برابر شرایط گوناگون
درب و پنجره های دوجداره الومینیومی بسیار با استحکام هستند و عمر مفید آنها بالاست. آنها به جهت شکل پروفیل مصرفی در برابر شریط سخت آب و هوایی و طوفان و سرما و گرما مقاومت بالایی دارند. در شرایط مختلف جوی شامل مناطق بسیار سرد سیر، در مناطق گرمسیر ، در برابر باد و باران های اسیدی و نمکی، در برابر آبهای شور و در محیط های مرطوب و شرجی مقاوم بوده و آثاری همچون خوردگی و پوسیدگی در آنها ایجاد نمی شود.

4- افزایش امنیت
شیشه دوجداره نسبت به شیشه تک جداره محکم‌تر است و سخت تر شکسته می‌شود. این ویژگی باعث افزایش امنیت خانه شده و احتمال سرقت را کاهش می‌دهد. همچنین در مدل های پنجره‌های دوجداره بدلیل داشتن قفل هایی که در چندین نقطه تعبیه شدند، ایمن تر از پنجره های قدیمی هستند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران