تعمیر تخصصی کامپیوتر ecu 206 در تهرانسر – تهران

در تهران ، تهران

معرفی تعمیر تخصصی کامپیوتر ecu 206 در تهرانسر – تهران

🔴 خدمات تخصصی ۲۰۶ احسان

🔹 خدمات تخصصی ۲۰۶ احسان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر تخصصی کامپیوتر ecu 206 در تهرانسر – تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات خدمات تخصصی ۲۰۶ احسان :

✅ تعمیر تخصصی ecu و bsi و bsm خودرو ۲۰۶

✅ تعمیر تخصصی کامپیوترهای خودرو ۲۰۶ و ۲۰۷

✅ تعمیر تخصصی ساعت خودرو ۲۰۶

✅ تعمیر تخصصی پنل AC خودرو ۲۰۶

✅ تعمیر تخصصی قفل مرکزی خودرو ۲۰۶

✅ تعمیر تخصصی دریچه بخاری و موتور بخاری خودروی ۲۰۶

و…

 

🔸 با مدیریت احسان محمدیان

🔸 شماره تماس 09917272817

🔸 آدرس تهرانسر بلوار فاز ۳ شهید بهشتی پلاک ۱۵۷ خدمات تخصصی ۲۰۶ احسان

 

علائم خرابی ایسیو خودرو چیست؟

ایسیو خودرو چیست؟

بدون تردید، ایسیو خودرو (ECU) از جمله قطعات کلیدی و تعیین کننده در ساختار ماشین به شمار می آید. اهمیت ایسیو به اندازه ای بوده که از آن با عنوان مغز خودرو نام می برند. بر همین اساس، بروز هرگونه نقص و خرابی در این قطعه، کارکرد و عملکرد بسیاری از قطعات خودرو را با اختلال مواجه می کند.

به تعبیر دیگر، ایسیو کامپیوتر اصلی خودرو بوده که امکان حرکت و استفاده از امکانات و قابلیت های خودرو به این قطعه وابسته می باشد. خرابی و بروز نقص فنی کامپیوتر خودرو، عیب یابی و تعمیر این قطعه را بیش از پیش اهمیت و ضرورت می بخشد.

علائم خرابی ایسیو خودرو چیست؟

به طور کلی، بروز یک سری ایرادات در کارکرد و عملکرد خودرو می تواند نمایانگر نشانه های خرابی ایسیو به شمار رود. معیوب شدن ecu خودرو با بروز اختلال و در پی آن عملکرد نامطلوب قسمت های مختلفی از خودرو همراه می باشد.

روشن نشدن پیشرانه از نشانه های خرابی ایسیو

یکی از بارزترین نشانه های خرابی ایسیو روشن نشدن و عدم کارکرد پیشرانه و موتور خودرو می باشد. لازم به ذکر است که نیروی لازم برای مصرف سوخت و به حرکت درآمدن خودرو به وسیله پیشرانه محقق می گردد. در صورت خرابی و آسیب دیدن ایسیو علی رغم کارکردن استارتر، به علت عدم صدور دستور از ecu، پیشرانه خودرو روشن نمی شود.

کاهش توان و راندمان پیشرانه

کم شدن و به حداقل رسیدن توان و قدرت پیشرانه، از دیگر نشانه های خرابی ecu به شمار می رود. در چنین شرایطی غالبا شتاب و توان موتور خودرو با اختلال روبرو می گردد. همچنین، مصرف سوخت خودرو نیز با افزایش چشمگیری مواجه می شود.

لرزش شدید پیشرانه

از دیگر نشانه ها و علائم خرابی ایسیو خودرو میتوان به لرزش و ارتعاش شدید پیشرانه، اشاره نمود. چنانچه توان و قدرت موتور کاهش پیدا کند، در هنگام آغاز به کار پیشرانه لرزش نسبتا شدیدی احساس می شود. ادامه یافتن این روند میتواند دال بر خرابی و معیوب شدن ای سی یو خودرو باشد.

ظاهر شدن چراغ مربوط به چک موتور

بدون تردید، روشن شدن چراغ چک موتور، از مهمترین و بارزترین علائم خرابی ecu تلقی می گردد. چنانچه چراغ چک موتور بر روی صفحه نمایش خودرو ظاهر شود، بروز نقص فنی و ایراد در کامپیوتر ماشین را نشان می دهد. ناگفته نماند که روشن شدن این چراغ همواره دلیلی بر خرابی ایسیو نمی باشد، اما با استفاده از دستگاه دیاگ میتوان از سلامت ای سی یو خودرو اطمینان حاصل نمود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران