حمل و نقل بار فرزانگان رسالت خراسان جنوبی – حمل بار و اثاثیه از بیرجند به سراسر کشور

در خراسان جنوبی ، بیرجند

معرفی حمل و نقل بار فرزانگان رسالت خراسان جنوبی – حمل بار و اثاثیه از بیرجند به سراسر کشور

🔴 مجموعه حمل و نقل بار فرزانگان رسالت خراسان جنوبی

🔹 مجموعه حمل و نقل بار فرزانگان رسالت خراسان جنوبی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه حمل بار و اثاثیه از بیرجند به سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی مجموعه حمل و نقل بار فرزانگان رسالت خراسان جنوبی :

با سلام و احترام
خدمت تمام همشریان عزیز
باربری/ پایانه بار/ شرکت حمل ونقل فرزانگان رسالت
شرکت حمل ونقل گلبانگ ترابر شرق

واقع در پایانه حمل ونقل بار بیرجند به ادرس کمربندی بیرجند به زاهدان
زیر نظر سازمان حمل ونقل جاده ای کشور

ارسال بار از کل کشور بهمراه بارنامه و بیمه نامه معتبر
به مقصد استان خراسان جنوبی ( بیرجند)

مشهد/ تهران/ شمال/ زاهدان و کل ایران
و سرویس برگشتی

برون شهری( تمام شهرهای ایران)✅✅✅

❇ارزانترین قیمت ( طبق نرخنامه و تعرفه دولتی که بنفع صاحب بار میباشد) رو از ما بخواهید

مجهز به انواع خاور روباز و مسقف / نیسان

مجهز به تریلی ترانزیت .لبه و لبه دار و کامیون تک ۱۰ تن / ده چرخ( ۱۵ تن )

صدور بیمه نامه و بارنامه دولتی قبل از بارگیری✅✅

❇حمل اثاث منزل و اداری در بیرجند و ارسال به شهرستانها با کارگران حرفه ای

 

🔸 با مدیریت  محمد فولادی

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

ویژگی های شرکت باربری خوب چیست؟

کیفیت بسته بندی
همانگونه که می‌دانید کیفیت بسته بندی اسباب و اثاث و وسایل در حمل و نقل اهمیت زیادی دارد . هرچه وسایل و اسباب شما مناسب تر بسته بندی شوند , ایمنی آنان در حین حمل و جابجایی نیز بیشتر خواهد بود . ارسال بار و حمل و نقل اسباب بصورت صحیح و بنیادی وقتی میسر است که بسته بندی درست صورت گرفته باشد . به خصوص برای اسباب و اثاث شکستنی که‌این این مورد اهمیتی زیاد دارااست . در مطالب پیشین در خصوص نحوه بسته بندی و حمل و نقل وسایل شکستنی در باربری توضیح داده ایم. می توانید با مراجعه به آن مقاله و خواندن مطلب از نکات بسیار مهمی مطلع شوید.

امروزه بسته بندی وسایل در اثاثیه کشی با به کارگیری از لوازمی نظیر جعبه های منحصر به فرد از نوع چندلایه , بابل رپ و استرچ رپ صورت می‌گیرد و کاریست که بایستی بصورت ماهر صورت بپذیرد . در غیر اینصورت ممکن است به وسایل زخم وارد شود . به همین بهانه کارگران موسسات حمل و نقل و سرویس ها حمل و نقل هم به طور معمول همت می نمایند تا در‌این تراز با توجه و نازکی فعالیت نمایند . بکارگیری از لایه ها و کاورهای پلاستیک و نایلونی یاری بزرگی به محافظت وسایل و اسباب و اثاث می نماید و بازدارنده از ضربه میل کردن به بدنه وسایل می شود .

زمان خدمت دهی
یکی دیگر از ویژگی شرکت حمل و نقل بین شهری و باربری زمان ارائه سرویس ها و اثاث کشی است . غالبا بیشتر موسسه ها باربری تلاش می نمایند تا در تمام ماه های سال و حتی‌د‌ر روزهای تعطیل هم این سرویس ها را به مشتریان خویش ارائه دهند .

عضویت در اتحادیه
یک کدام از اتحادیه های اساسی , اتحادیه حمل و نقل است که شرکتهای دارای اعتبار سرویس ها باربری در آن عضویت دارا هستند . در واقع یکی دیگر از خصوصیت های شرکت ها دارای اعتبار اتوبار, می‌تواند عضویت درین اتحادیه باشد . اعضای این اتحادیه در مسئله هزینه و ارزش های بسته بندی و حمل بار از نرخ های اتحادیه تبعیت می نمایند و در شرایطی که که به وسایل و اسباب مشتریان هر جور خسارتی وارد شود , آن ها پاسخگو خواهند بود و ضرروزیان های واجب را به مشتریان خویش پرداخت خواهند کرد .

انتقاد پذیر بودن
یک کدام از خصوصیت های یک کمپانی یا این که موسسه عالی انتقادپذیر بودن است . همگی ما وقتی که به موسسه یا این که راس اداری یا این که تجاری مراجعه کرده ایم , ممکن است سازه به دلایلی از سعی کارکنان , طریق انجام فعالیت یا این که پاسخگویی رضایت بدون نقص نداشته ایم . در چنین مواقعی رساندن صدای مشتریان به مدیران میتواند مفید باشد . در امر شرکتهای حمل و نقل هم چنین است . قابلیت انجام انتقاد و یا این که ارائه پیشنهادات و راهکارهای مطلوب به مدیران این شرکتها قادر است یاری بزرگی به ارتقاء کیفیت عمل آن‌ها کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران