تولید و فروش شامپو سبغ اصل در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی تولید و فروش شامپو سبغ اصل در مشهد

🔴 محمد جواد کامل

🔹 محمد جواد کامل یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش شامپو سبغ اصل در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمد جواد کامل :

✅ فروش ویژه شامپو سبغ اصلی

✅ با سیب سلامت و علامت استاندارد

✅ تاییدیه وزارت بهداشت

و…

برای برخورداری از تخفیفات شگفت انگیز ما تماس بگیرید

 

🔸 شماره تماس 09016062538

🔸 آدرس مشهد پایین خیابان مجتمع بازار هشتم طبقه اول پلاک ۱۷۶

 

خواص شامپو سبغ چیست؟

1- ضد ریزش مو و افزایش رویش مجدد مو : شامپو گیاهی سبغ یکی از موثرتری شامپو های گیاهی ضد ریزش مو میباشد، ترکیبات موجود در این شامپو پس از استفاده به ریشه مو رسیده و املاح و مواد معدنی مورد نیاز ریشه را تامین میکند. این شامپو علاوه بر متوقف کردن ریزش مو سبب ایجاد موی جدید در کف سر خواهد شد.

از دیگر خواص این شامپو سبب تقویت ریشه موهای نازک و بی جون میشود و آن ها ضخیم تر میکند. همچنین دوستان برای نتیجه هر چی بهتر و تقویت ریشه مو ، ابرو ، و مژه و افزایش تعداد و رویش میتوانند از روغن کندش استفاده کنند

2- رفع شوره سر : این شامپو به دلیل حواص ضد باگتری و همچنین ضد قارچ بودن خود به دلیل داشتن گیاهانی همچون گزنه و بابا آدم در همان روز های اول میبینید که بالای 95 % شور سر شما از بین رفته و پس از استفاده چند هفته میبینید که کل شوره سرتان از بین رفته. پس اگه از شوره سر رنج میبرید و تا به الان راه های زیادی رو امتحان کردین ، استفاده از این محصول رو توی اولویت ها قرار بدین.

3- جلوگیری از سفید شدن مو : این شامپو با داشتن ترکیباتی همچون عصاره هلیله ، سیاه دانه و آملا رنگدانه های موی شما را تامین کرده و سبب جلوگیری و حتی رفع موهای سفید در سر شما خواهد شده ، فقط این نکته مد نظرتان باشد استفاده از غذاهای طبع سرد را محدود کنید تا پرسه سفید شدن موهای سفید در سر متوقف شود.

4- از بین بردن شپش : ترکیبات موجود در این شامپو علاوه بر خفه کردن شپش ها ، سبب از بین بردن تخم شپش هم خواهد شد ، ولی برای گرفتن نتیجه قطعی میتوانید از این مقاله استفاده کنید چگونه شپش سر را ریشه کن کنیم و در کنار شامپو از قطره اینور پیل برای از بین بردن شپش ها استفاده کنید.

5- از بین بردن سلول های مرده پوست : یکی از تاثیرات شامپو سبغ اصل بر روی بدن از بین بردن سلول های مرده پوست و همچنین پاکسازی بدن از هر گونه ترکیبات مضر میباشد، این شامپو در عین سادگی و با داشتن ترکیبات گیاهی خاص خود ، میتواند همزمان هم برای مو و هم برای پوست استفاد ه شود

ترکیبات شامپو سبغ گیاهی :

گیاه بابونه

رزماری

ریشه بابا آدم

پر سیاوشان

اسطخودوس

روغن نارگیل

روغن بابونه

نحوه استفاده از شامپو سبغ :

بهتر است هفته ای سه بار و هر بار دو مرتبه موهای خود را با شامپو سبغ شستشو دهید ، به طوری که ابتدا موهای خود را خیس کرده و مقداری از شامپو را با موهای خود آغشته کرده و بگذارید 5 دقیقه شامپو با ریشه موهای شما در تماس باشد و سپس آبکشی کنید و بار دوم مجددا تکرار کنید.

نکته 1 : تماس شامپو بر روی بدن هیچ تاثیر بر افزایش موهای زائد بدن ندارد و نگران این موضوع نباشید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران