بهترین مرکز یدک کش چرخگیر جرثقیل شبانه روزی در کرمان

در کرمان ، کرمان

معرفی بهترین مرکز یدک کش چرخگیر جرثقیل شبانه روزی در کرمان

🔴 امیر قادری

🔹 امیر قادری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات یدک کش چرخگیر جرثقیل شبانه روزی در کرمان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات امیر قادری :

✅ حمل انواع خودروهای تصادفی و تعمیری و …

✅ در اسرع وقت

✅ با نازلترین قیمت

✅ بدون خسارت و صدمه

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

نکات حمل خودرو با یدک ‌کش چیست؟

یدک ‌کش ها یکی از متداول ‌ترین روش ‌های حمل خودرو در امداد خودرو ها هستند. احتمالاً تعدادی از آن ‌ها را در جاده دیده باشید. این نوع یدک‌ کش شامل ماشین ‌های نیمه ‌سنگین مانند نیسان می‌باشد که در قسمت بار آن جرثقیلی تعبیه‌ شده است. یدک‌کش ‌ها در دو نوع چرخ گیر و معمولی هستند که چرخ گیرها با وسیله ویژه‌ای که دارند در زیر لاستیک‌های خودرو قرار می‌گیرند و خودرو را تا ارتفاع مناسبی بالا آورده و سپس خودرو را حمل می کنند. اما نوع معمولی آن جرثقیل به شاسی خودرو متصل می‌شود و خودرو بالا برده می‌شود.

قوامین یدک کشی
در صورت نیاز به دریافت خدمات یدک کشی لازم است ابتدا قوانین راهنمایی رانندگی درمورد یدک‌کشی را بدانید و آن ها را رعایت کنید، مهم‌ترین موارد این قوانین عبارتند از:

یدک ‌کشی در شرایطی مجاز است که نور کافی وجود داشته باشد.
خودروی یدک‌ کش باید نیرو و توان کافی جهت یدک‌ کشی را داشته باشد.
وسیله‌ای که دچار آسیب شده است باید دارای راننده مستقل باشد و راننده گواهینامه معتبر داشته باشد.
یدک‌ کش نمی‌تواند هم‌زمان بیش ‌از یک خودرو را یدک بکشد.
بعد از اطمینان از این‌ که قوانین راهنمایی و رانندگی رعایت می‌شود نوبت به نحوه حمل خودرو با یدک‌کش می رسد.

در ابتدا راننده یدک‌ کش باید بررسی کند که آیا با این روش خودرو قابلیت حرکت دارد یا خیر؟ اگر خودرو حرکت داده شود آسیبی به قسمت ‌های دیگر وارد می شود یا خیر؟

برخی نقص‌ها و مشکلات خودرو که مربوط به سیستم انتقال قدرت و یا سیستم تعلیق هستند باعث می‌شود که خودرو به این روش قابل‌ حمل نباشد و روش‌های دیگر باید مدنظر قرار گرفته شود.

در مرحله بعد خودرو یدک‌ کش باید از لحاظ سلامت تضمین‌ شده باشد. خودرویی که خود دارای عیب و نقص است نمی‌تواند خودروی دیگری را یدک بکشد. ‌این سلامت باید در قسمت ترمزها و سیستم فرمان بیشتر باشد. مورد بعد این‌که ماشین یدک‌کش حتماً برای خودروی خود لاستیک زاپاس به‌ همراه داشته باشد.

پس‌از طی کردن این مراحل خودرو باید در قسمت جرثقیل یدک‌کش قرار بگیرد. فرد یدک‌کش باید خودرو را به میزانی بالا بیاورد که از وسعت دید خود نکاهد. هنگام بالا بردن خودرو به باد لاستیک‌ های ماشین معیوب باید توجه کرد، زیرا فشار بیشتری نسبت‌ به حالت عادی بر روی آن‌ها قرار می‌گیرد و چنانچه باد آن کم و یا سالم نباشد ممکن است در حرکت دچار مشکل شود.

نکته بعدی که باید به آن توجه کرد این است که خودروی یدک‌کش حتماً دارای بیمه شخص ثالث باشد. در صورت داشتن این نوع بیمه اگر به خودروی معیوب خسارت بیشتری در حین یدک کشی وارد شود بیمه هزینه آن را جبران خواهد کرد.

اگر شرکت امداد رسانی معتبر و دارای مجوز باشد قطعاً موارد فوق را رعایت می‌کند. به دلیل این‌که بر روی این مجموعه از طرف اتحادیه نظارت انجام می‌شود، مجموعه ملزم به رعایت نکات یدک‌کشی می‌باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران