تعمیرات تخصصی مرسدس بنز در تهران

در تهران ، تهران

معرفی تعمیرات تخصصی مرسدس بنز در تهران

🔴 محمدعلی مرادی

🔹 محمدعلی مرادی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات تخصصی مرسدس بنز در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمدعلی مرادی :

تعمیرات تخصصی مرسدس بنز
کلاس بنز
C350.c240.c200
E200.E240.E280.E350
Cls350.cls500
B200
ML
موتور و گیربکس اتومات،تیپ تروتیک و غیره،
از مدل ۲۰۰۰ به بالا
با لوازم وارداتی و نو
گارانتی یک سال و ۲۰ هزار کیلومتر میباشد.

 

🔸 شماره تماس  09124739474

🔸 آدرس  میدان فتح بزرگراه آیت الله سعیدی بلوار معلم نرسیده به چهاراه قهوخانه پلاک ۴۱۵

 

انواع مدل های مرسدس بنز

کلاس‌های مرسدس بنز با ترکیب یک تا سه حرف مشخص می‌شوند و اعداد درج شده در کنار این حروف نشان دهنده حجم موتور در خودرو هستند.

شماره سه رقمی درج شده روی هر خودرو نشان دهنده حجم موتور است. این اعداد حاصل تقسیم حجم موتور بر عدد هستند که به شکل سنتی روی خودروهای این کمپانی درج می‌شوند.

کلاس‌های اصلی این خودرو با یک یا دو حرف مشخص می‌شوند و کلاس‌هایی که سه حرف را به خود اختصاص می‌دهند گونه‌های مشتق شده از دو کلاس متفاوت می‌باشند.

به طور کلی کد اتاق‌های بنز به صورت زیر می‌باشند:

کلاس A، کلاس B و کلاس C که حرف اول کلمه compact یا جمع و جور را به خود اختصاص داده‌اند.
کلاس E، حرف اول کلمه اقتصادی در آلمانی می‌باشد.
کلاس S، حرف اول کلمه ویژه شناخته می‌شود و جزو طبقات اصلی به حساب می‌آید.
کلاس SL، مخفف کلمه اسپرت بزرگ است.
کلاس CL، مخفف کلمه کوپه بزرگ است.
کلاس G، که نشان دهنده خودروهای شاسی بلند مرسدس بنز است.
در هر زمان که حرف L در کنار هر یک از این کلاس‌ها، نشان دهنده لوکس و بزرگتر بودن آن خودرو می‌باشد.

خوردوهای مرسدس بنز کلاس E

ماشین‌های بنز در این کلاس به صورت فول سایز ارائه شدند و پس از آن مدل کوپه کلاس E وارد بازار جهانی شد. مرسدس بنز، خودروهای کلاس E خود را با موتورهای یکسان در بدنه‌های مختلف تولید می‌کند. به طور کلی می‌توان گفت که خودروی کلاس E در زمینه مصرف سوخت اقتصادی‌ترین خودروهای کلاس بنز محسوب می‌شوند. تولید خودروهای این کلاس از سال ۱۹۵۳ در کارخانه بنز شروع شد و ۵ نسل از آن به بازار جهانی ارائه شد. سال ۱۹۶۰ این کلاس خودرو به عنوان لوکس‌ترین خودروی بنز شناخته شد.

خودروهای مرسدس بنز کلاس CLS

این کلاس از خودروها از کلاس خودروهای کوپه CL مشتق شده است و به دلیل ویژگی‌ها و مشخصاتی که از خودروهای کلاس S قرض گرفته، این حرف را به یدک می‌کشد.

خودرهای مرسدس بنز کلاس C

خودروهای کلاس C اقتصادی‌‌ترین سری مرسدس بنز و احتمالا اقتصادی‌‌ترین خودروهای تاریخ بنز محسوب می‌شوند. خودروهای کلاس C بنز همانند خودروی کلاس A و B خط تولید خودروهای اجرایی کامپکت در زیر مجموعه دایلمر AG می‌باشند.
این خودرو در سال ۱۹۹۳ جایگزین خودروهای W201 شد و تا زمان تولید مدل‌های W168 کلاس A در سال ۱۹۹۷ کوچک‌ترین خودروی بنز محسوب می‌شد. اولین مدل نسل اول خودروهای کلاس C در سال ۱۹۹۳ معرفی شدند و اولین مدل‌های نسل دوم این خودرو در سال بعد یعنی سال ۲۰۰۰ تولید شد‌ند. همچنین نسل سوم خودروهای کلاس C نیز در سال ۲۰۰۷ وارد بازار شد و در پایان هم در سال ۲۰۱۴ شاهد ورود آخرین خودروهای کلاس C به بازار جهان بودیم.
خودروهای کلاس C در ابتدا در قالب خودروهای استیشن و سدان دیده شدند اما در سال ۲۰۰۰ این خودروها تبدیل به خودروهای کوپه شدند. همچنین این خودروها با کمی تغییر به خودروهای کلاس CLC تغییر ماهیت دادند.
خودروهای CLC تا سال ۲۰۱۱ در خط تولید بودند اما در سال ۲۰۱۲ یک مدل کوپه از کلاس C جایگزین آن شد. بنز C200 یکی از خودروهای این کلاس می‌باشد که بسیار پرطرفدار نیز بوده است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران