خدمات پیرسینگ و میکرودرمال و کراتین مو در همدان

در همدان ، همدان

معرفی خدمات پیرسینگ و میکرودرمال و کراتین مو در همدان

🔴 بهنوش سعیدی

🔹 بهنوش سعیدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات پیرسینگ و میکرودرمال و کراتین مو در همدان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات بهنوش سعیدی :

✅ انجام کلیه خدمات پرسینگ میکرودرمال

✅ سرواخ کردن گوش

✅ گوش محوری،دکمه گوش،ابرو،بینی،

✅ حلقه،لپ،لب،

✅ اسمایل گردن

✅ نوک سینه،خط سینه،ناف،

✅ بیکینی،انگشت

✅ انجام کلیه خدمات صافی

✅ احیامو

✅ کراتینه،نانو کراتین وابریشم سازی

✅ پلکس تراپی

✅ پروتین تراپی

✅ ریباندینک

✅ بوتاکس مو

✅ خاویار تراپی

✅ ارگان تراپی

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس همدان

میکرودرمال چیست؟

میکرودرمال به معنای سوراخ کردن بدن و قرار دادن جواهراتی در آن به منظور زیبایی می باشد، میکرودرمال را برای اندام های مختلف بدن مثل لب، بینی، گوش، کمر، سینه، پا، زبان و… انجام می دهند. جواهرات نصب شده باعث تغییر شکل اندام در بدن می شوند. جنس جواهر کاشته شده متغیر می باشد و شخص می تواند بر اساس سلیقه و شرایط مالی آن را انتخاب کند که مرسوم ترین آن ها طلا، پلاتین، تیتانیوم و فلز های مشابه می باشد.

در مورد تاریخچه کاشت فلز در بدن زمان دقیق شروع این کار مشخص نیست اما چیزی که مشخص است از زمان های بسیار قدیم خانم ها و آقایان در نقاط مختلف زمین این کار را انجام می داده اند. مخصوصا میکرودرمال بینی و گوش را به راحتی می توان در قبرهای کشف شده از زمان های دور را به راحتی دید. قدیمی ترین بقایای مومیایی که کشف شده که از میکرودرمال استفاده کرده بوده است مربوط به پنج هزار سال پیش و میکرودرمال گوش با گوشواره های ورزشی می باشد.

میکرودرمال چگونه انجام می شود :

میکرودرمال برای اندام های مختلف بدن به شکل های مختلفی انجام می شود، بهتر است میکرودرمال را نزد پزشکی معتبر و عضو انجمن پیرس های حرفه ای انجام شود. به صورت کلی اگر بتوان گفت که میکرودرمال به چه صورت انجام می شود، می توان گفت که ابتدا ناحیه مورد نظر ضد عفونی می شود و بسته به اندام به شکل ها و زمان های مختلف اندام سوراخ و جواهر کار گذاشته می شود.

مراقبت های بعد از میکرودرمال :

مراقبت های بعد از میکرودرمال برای اندام های مختلف بسیار متفاوت است، دستورالعمل های مراقبتی را حتما از پزشکتان بخواهید. ما در اینجا روند بهبود به صورت عادی در اندام های مختلف را ذکر می کنیم.

نرمه گوش شش هفته

غضروف گوش چهار ماه تا یک سال

ابرو شش تا هشت هفته

سوراخ بینی دو تا چهار ماه

زبان چهار تا شش هفته

لب دو تا سه ماه

ناف نه ماه تا یکسال

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران