بهترین مرکز تعمیرات مبلمان در منزل در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی بهترین مرکز تعمیرات مبلمان در منزل در مشهد

🔴 مهرداد شبان

🔹 مهرداد شبان ( دارای مدرک بین الملی درود گری و مبلمان ) یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات مبلمان در منزل در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهرداد شبان :

✅ تعمیر انواع مبلمان در منزل شما

✅ تقویت کف دسته وپشت مبل

✅ تعمیر شکستگی پایه و….

✅ تعمیر سوختگی

✅ تعمیرات انواع مبلمان راحتی کلاسیک و مدرن و استیل و ….

✅ انجام خدمات در منزل شما و در اسرع وقت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب انجام میشود

و…

 

🔸 شماره تماس  09388101875

🔸 آدرس  مشهد

بخش­های مختلف یک مبل چیست؟

روکش چرمی یا پارچه ­ای
، مهمترین نقش را در زیبایی مبلمان ایفا می­کند و اگر رویه مبل شما دچار سوختگی، پارگی، پوسته شدن و کدورت در اثر گذشت زمان شده است می توانید با تعویض و انتخاب رویه دلخواهتان، ظاهری نو به سرویس مبلمان خود ببخشید. به علاوه اگر مدت طولانی از خرید مبلمان شما می­گذرد، با انتخاب رویه ای با کیفیت، طرح و رنگ مطلوب، تنوع قابل ملاحظه­ای در دکوراسیون منزلتان ایجاد خواهد شد. همیشه دکوراسیون درست روح و جان مختلفی را به خانه می‌بخشد و نیاز است که هر چند وقت یکبار این دکوراسیون را تغییر دهید.

اگر چند سال است که مبلمان خود را تعویض یا تعمیر نکرده‌اید این کار را به ما بسپارید تا بهترین گزینه‌ها را برایتان اعمال کنیم. در تعمر مبلمان خود می‌توانید به جز اجزای داخلی کلاف را نیز تعمیر کنید. تعمیر کلاف برای مبل سلطنتی بیشتر انجام می‌گیرد به این دلیل که طرح خاصی را داراست و این طرح‌ها گاهی اوقات شکستگی برای آنها ایجاد می‌شود و ناموزون می‌شوند. در این موارد تعمیر کلاف لازم است و در رویه کوبی اجزایی که مشکل داشته باشند از جمله پارچه عوض می‌شوند.

اسکلت چوبی مبل یا کلاف
اگر کلاف عمیقا آسیب دیده باشد برای تعمیر باید روکش را در آورده و چوب را با دستگاه مخصوص صیقل دهیم. سپس از نو پرداخت و رنگ ­کاری انجام دهیم.

فنرها
که در اثر خم شدن یا شکستن باعث نشست سطح مبل شده و باید تعویض شوند.
فوم و یا ابر
که هرکدام در اثر استفاده­ ی طولانی مدت دچار فرورفتگی شده و ظاهر نامناسبی به مبل می­دهند. این ایرادات با هزینه­ای بسیار به صرفه­ تر از هزینه­ی تعویض مبل برطرف می­شوند.
از دیگر خرابی­های احتمالی می­توان به لقی پایه­ های مبل، شکستگی تاج، شکستگی بدنه و… نام برد.

رویه ­کوبی مبل
کلیه فعالیت­هایی که روی کلاف خام انجام می­شود تا مبل قابل استفاده شود، رویه­ کوبی مبل نام دارد. برای تعمیر ابتدا همه­ ی اجزایی که نیاز به تعویض دارند از کلاف خارج شده و پس از برطرف کردن ایرادات کلاف شامل تعمیر شکستگی­ ها، لکه گیری و رنگ کاری، مبل برای رویه کوبی تحویل متخصص رویه کوب داده می­شود. رویه کوب با قرار دادن اجزای جدید شامل ابر یا فوم، انواع فنرها و تسمه، پنبه و کرک و درنهایت پارچه، مبل را آماده­ی تحویل می­سازد.

رنگ کاری مبل
رنگ کاری مبل روشی مؤثر برای لکه گیری و نوسازی سرویس مبلمان قدیمی به شمار می آید. اینکار نیازمند مهارت، ظرافت و بهره گیری از ابزار مختلف و رنگ مخصوص چوب می­باشد. مبلمان استیل یا سلطنتی که عموما از چوب ساخته می­شوند با گذشت زمان یا در اثر نگهداری نامناسب، کیفیت و زیبایی اولیه خود را از دست می­دهند.

با توجه به اوضاع اقتصادی کنونی و قیمت بالای این نوع مبلمان، معقول­ترین راه نوسازی با استفاده از رنگ کاری آن می­ باشد. در صورت عدم مراجعه به رنگ کار متخصص و مجرب، شاهد بروز مشکلاتی مانند پوسته پوسته شدن رنگ، بد رنگ شدن چوب در اثر ترکیب رنگ قبلی و جدید و هدر رفت سرمایه ­تان خواهید بود.

ورق طلا و نقره و برنز مبل
شاید فکر کنید جلوه ی درخشان و زیبایی که مبلمان یک فروشگاه، پشت ویترین دارند به خاطر اسکلت فلزی آنهاست؛ اما اینطور نیست! ورق کاری مبل با ورق های طلایی، استیل، نقره ای و… باعث این تصور می­شود. طلاکاری و روکش هایی که در این شیوه به کار می­رود شکوه ویژه­ای در دکوراسیون شما ایجاد خواهد کرد.

باید بدانید طلاکاری و رنگ آمیزی مبل با رنگ طلایی تفاوت فاحشی دارند. رنگ طلایی نوعی رنگ پوششی است که علیرغم داشتن زیبایی خاص خود نمی تواند برق و جلای فلزی ایجاد کند. در طلاکاری مبل، ورق های فلزی بسیار نازک با چسب مخصوص به نمای چوبی مبلمان چسبانده می شود. این کار آنقدر انجام می شود تا ظاهری کاملا طلایی و درخشان ایجاد شود و اینطور به نظر برسد که اسکلت مبل شما فلزی است.

از مزایای این روش می­توان به افزایش دوام، مقاومت چوب در برابر آب و آفت و زیبایی خیره کننده به دلیل سطوح صاف و منعکس کننده­ی نور اشاره کرد. طلاکاری مبل زمان بیشتری نسبت به رنگ کاری با رنگ های طلایی می طلبد و هزینه ی آن هم بیشتر است. حتما در نظر داشته باشید که آیا مبلمان شما از نظر استحکام و سلامت دیگر اجزا، ارزش صرف هزینه برای ورق کاری با طلا یا نقره را دارد یا خیر.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران