اجرای کابینت آشپزخانه در ارومیه

در آذربایجان غربی ، ارومیه

معرفی اجرای کابینت آشپزخانه در ارومیه

🔴 کابینت آشپزخانه درنا

🔹 کابینت آشپزخانه درنا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجرای کابینت آشپزخانه در ارومیه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کابینت آشپزخانه درنا :

✅ طراحی کابینت آشپزخانه

✅ نصب کابینت اشپزخانه

✅ارائه بهترین قیمت

✅ بهره مندی از کادری حرفه ای و مجرب

و….

 

🔸 شماره تماس 09148780459

🔸آدرس ارومیه

انواع کابینت آشپزخانه چیست؟

انواع مدل کابینت آشپزخانه معمولاً بر اساس نوع متریالی که کابینت با آن ساخته می شود دسته بندی و نام گذاری می شوند. بر همین اساس قیمت های متریال های مختلف جهت ساخت کابینت و کمد دیواری متفاوت است. اما بطور کلی کابینت ها شامل دو قسمت میشن:

بدنه یا یونیت کابینت: این قسمت چارچوب کابینت و در حقیقت قسمتی از کابینت هست که در نمای بیرونی دیده نمیشه. در اکثر مواقع از ورق ام دی اف سفید معمولی برای ساخت یونیت استفاده میشه.
درب کابینت: نمای بیرونی کابینت هست که دیده میشه. وقتی به عنوان مثال میگیم کابینت هایگلاس است، منظورمون اینه که درب کابینت و قسمتهایی که در نمای بیرونی دیده میشن از ورق هایگلاس ساخته شدن.

پس در این مقاله میخوایم با انواع کابینت که در حقیقت دربهای کابینت محسوب میشن، آشنا بشیم.

انواع کابینت آشپزخانه که در این مقاله میبینین، به ترتیب قیمت عبارتند از:

کابینت ملامینه
کابینت ام دی اف
کابینتِ های گلاس
کابینت ممبران
کابینت انزو
کابینت روکش چوب
کابینت چوبی

کابینت ام دی اف (MDF) چیست؟

ورق ام دی اف شبیه ملامینه است (ورقی با روکش ملامینه)، اما با مغزی ای متفاوت. مغزی این ورق ها بجای نئوپان از جنس متریالی به نام ام دی اف می باشد که فشردگی بیشتری دارد. پس در بازار منظور از ام دی اف، ورقی با مغزی MDF و روکش ملامینه است.

بطور کلی، حساسیت ورق ام دی اف در برابر آب نسبت به ملامینه کمتر است اما باز هم به رطوبت حساس است. به همین دلیل سلام ساختمان همیشه به کابینت سازهای خودش پیشنهاد میده تا برای یونیت کابینت در بخش سینک ظرفشویی (یا هر جایی که در معرض آب است)، از متریال پی وی سی (PVC) استفاده کنن، تا خیالمون از بابت آسیب پذیری ام دی اف در معرض آب راحت باشه.

کابینت های گلاس (High Gloss) چیست؟

همونطور که در بالا گفتیم، یونیت های (چهارچوب/اسکلت) این نوع کابینت معمولاً ام دی اف سفید است. اما بخش های قابل رویت آن و درب ها از جنس ورق «های گلاس» ساخته میشه. مغزی این نوع ورق‌ها از ام دی اف خام و روکش‌ اون‌ها از متریال براقی مثل پلکسی گلاس ساخته میشه.

کابینت های گلاس از نظر ظاهری بسیار براق تر و دارای تنوع طرح زیاد و زیباتر از ام دی اف می باشد. عموماً قیمت های گلاس بیشتر از ام دی اف می باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران