صنایع چوبی اطلس – دکوراسیون و کابینت ممبران ، پلی اورتان ، روکش چوب ، پُلیشی در تهران

در تهران ، تهران
کد کسب و کار : 88196

معرفی صنایع چوبی اطلس – دکوراسیون و کابینت ممبران ، پلی اورتان ، روکش چوب ، پُلیشی در تهران

🔴 صنایع چوبی اطلس

🔹 صنایع چوبی اطلس یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش دکوراسیون و کابینت ممبران ، پلی اورتان ، روکش چوب ، پُلیشی در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات صنایع چوبی اطلس :

✅ طراحی و ساخت انواع دکوراسیون ممبران ، پلی اورتان ، روکش چوب ، پُلیشی

✅ ساخت انواع کابینت آشپزخانه و کمد دیواری و دکوراسیون منازل

✅ کیفیت جنس و بهترین یراق

✅ برای بهبودی وکمتر هزینه کردن مشتری اجرتی هم کار میکنیم

✅ قیمت کارگاهی، اجرتی

✅ بازدید و مشاور رایگان

✅ انجام کار تمامی مناطق تهران و حومه

✅ ☆خوشحالیم که جزو بهترینا هستیم☆

و…

 

🔸 با مدیریت محمدحسن کرمی

🔸 شماره تماس  09127619611

🔸 شماره تماس  09361908089

🔸 شماره تماس  02177369912

🔸 آدرس  تهرانپارس قنات کوثر خیابان حسینی(شکوفه)کوچه ۱۰۸ پلاک ۵۵

 

کابینت پلی اورتان چیست؟

کابینت پلی اورتان ، همان کابینت چوبی یا ام دی اف خام است که پوششی از رنگ پلی اورتان (polyurethane paint) روی سطوح آن اجرا می‌شود.این رنگ در مقایسه با رنگ‌های دیگر، از نظر کیفیت و ماندگاری در سطح بالاتری قرار دارد. کابینت‌های سبک مدرن بیشتر از ورق MDF روکشی (فرآوری شده) مانند ملامینه، هایگلاس و پلی گلاس ساخته می‌شوند و ظاهر ساده ای دارند. برای اینکه بتوان کابینت‌هایی با طراحی متفاوت‌تر تولید نمود باید از متریالی استفاده نمود که خاصیت ابزارخوری و فرم پذیری بیشتری داشته باشد.

ام دی اف خام و چوب طبیعی مهم‌ترین متریال جایگزین MDF روکش شده هستند. تقریباً هر مدل و طرحی روی چوب و MDF خام با استفاده از CNC و ابزار آلات نجاری قابلیت پیاده سازی و اجرا دارد. در نهایت بعد از ساخت محصولات چوبی برای محافظت از بافت خام چوب و همچنین زیبایی بیشتر، نوبت به اجرای رنگ‌ پلی اورتان روی ام دی اف خام یا چوب می‌رسد.

اجرای رنگ پلی اورتان روی ام دی اف خام

رنگ پلی اورتان از ترکیب رزین و هادرنر (سخت کننده؛ مشابه رنگی که در اتومبیل مورد استفاده قرار می‌گیرد) ساخته می‌شود. که باعث افزایش مقاومت کابینت در برابر رطوبت، مواد شوینده و اشعه‌ خورشید می‌شود. این رنگ کیفیت بسیار بالایی دارد و مانند رنگ‌های پودری پوست پرتقالی نمی‌شود. ضمناً در مدت زمان بسیار کوتاهی حتی در درجه حرارت پایین خشک می‌شود و رطوبت موجود در آن به بافت چوب آسیب نمی‌رساند که در رنگ آمیزی متریال چوبی بسیار اهمیت دارد. کابینت پلی اورتان مقاومت بالایی در برابر ضربه و خط و خش دارد.

خشک شدن در دمای پایین و پوست پرتقالی و گچی نشدن
پایداری عالی در برابر رطوبت و اشعه UV
مناسب برای تولید انواع کابینت و محصولات چوبی از جمله انواع درب لابی و اتاقی

قیمت کابینت پلی اورتان

قیمت کابینت پلی اورتان تابعی از قیمت متریال مصرف شده برای طراحی کابینت (MDF، چوب، رنگ، ریل و لولا و جک و …) است. حتی ممکن است بسته به نوع طرح و نوع ابزار مورد استفاده، قیمت افزایش یا کاهش پیدا کند. بر اساس کیفیت رنگ مصرفی، چوب یا ام دی اف زیر کار و کیفیت روکش، قیمت‌های مختلفی برای مدل‌های مختلف کابینت با رنگ پلی اورتان می توان در نظر گرفت، اما تجربه ثابت کرده در بیشتر موارد کابینتِ تولید شده با رنگ پلی یورتان هزینه بالاتری نسبت به کابینت‌های ملامینه یا هایگلاس دارد.

انواع رنگ پلی اورتان

به طور کلی رنگ‌های پلی اورتان به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند که یکی از آنها بر پایه روغن و دیگری بر پایه آب است رنگ پلی اورتانی که بر پایه روغن تولید می‌شود غلظت بیشتری دارد و دیرتر خشک می‌شود اما از نظر کیفیتی و طول عمر دوام بالاتری دارد. رنگ‌های پلی اورتان بر پایه آب رقیق هستند و به سرعت خشک می شوند به همین دلیل برای تولید کابینت با رنگ پلی اورتان بر پایه آب لازم است چند دست رنگ روی سطوح مختلف کابینت پاشیده شود.

در بازار دو نوع رنگ پلی اورتان ایرانی و خارجی داریم که نوع خارجی آن کیفیت و قیمت بالایی دارد. در مجموع این رنگ جزو رنگ های گران قیمت صنایع چوب محسوب می‌شود و معمولاً برای محصولات چوبی گران‌قیمت مثل کابینت لوکس چوبی استفاده می‌شوند.

رنگ پلی اورتان بر پایه آب : خشک شدن سریع + غلظت کم
رنگ پلی یورتان بر پایه روغن : کمی دیرتر خشک می‌شود و غلظت زیادی دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران