بهترین مرکز حمل و نقل ماشین آلات صنعتی و سنگین در تهران – نسیم شهر

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز حمل و نقل ماشین آلات صنعتی و سنگین در تهران – نسیم شهر

🔴 شرکت خرم پسند سرو

🔹 شرکت خرم پسند سرو یکی از بنام ترین فعالان در زمینه حمل و نقل ماشین آلات صنعتی و سنگین در تهران – نسیم شهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شرکت خرم پسند سرو :

✅ حمل انواع بار پیچیده و تخصصی با کمرشکن

✅ حمل و نقل ماشین آلات صنعتی با بوژی

✅ حمل انواع بار سنگین و فوق سنگین با کمرشکن از 2محور تا 11محور

✅ حمل انواع بار 16ی با طول بالا و از 22تن تا 700تن در سراسر کشور و مرزها

✅ با 17سال سابقه آماده همکاری هستیم.

و…

 

🔸 شماره تماس  09163612047

🔸 آدرس  تهران جاده ساوه نسیم شهر

 

الزامات در حمل و نقل ماشین آلات سبک و سنگین چیست؟

در یک کارگاه ساختمانی، طیف بزرگی از انواع ماشین آلات ساختمانی حضور دارند. ماشین آلاتی که در ابعاد متنوع با عملکردهای گوناگون وظایف ویژه ای را انجام می دهند. از یک میکسر بتن ساده تا بالابر ساختمانی و هر ماشین آلات ریز و درشت دیگری در این لیست بلند بالا قرار دارند.در تمام این ماشین آلات ساختمانی قدرتی موتوری تدارک دیده شده است تا در کنار یک ساز و کار مکانیکی وظیفه ای از انبوه عملیات عمرانی انجام پذیرد.

جابه جایی مصالح سنگین ساختمانی، برش فلزات و بتن، حمل و نقل بتن، حفاری و… همگی انواع عملیات سنگین در ساختمان سازی هستند که باید با حضور قدرتمند انواع ماشین آلات ساختمانی اجرا شوند.در این بین همواره نیاز است تا این ماشین آلات ساختمانی قدرتمند و در عین حال حجیم را در سطح کارگاه جابجا کنیم. گاها لازم است تا ماشینی مانند میکسر بتن و یا موتور ویبراتور را بارها و بارها در سطح کارگاه ساختمانی حمل و نقل کنیم تا در هر گوشه از کارگاه عملیات عمرانی را پی بگیریم.در این بین چه الزاماتی برای حمل و نقل ماشین آلات سبک و سنگین ساختمانی مطرح است؟

آیا هر گونه جابه جایی این ماشین آلات ساختمانی همراه با دستورالعمل هایی است؟ آیا می توان بدون در نظر داشتن الزامات خاصی آنها را در هر شرایط و مکانی جابجا نمود؟قطعاً نمی توانیم طیف بزرگی از ماشین آلات ساختمانی را بدون در نظر داشتن قواعد استاندارد شده و الزامات قانونی در محیط کارگاه جابجا کنیم. برای این منظور لیست کاملی از انواع دستورالعمل ها را تدارک دیده اند.اما قبل از پرداختن به دستورالعمل های کلیدی در الزامات حمل و نقل ماشین آلات ساختمانی لازم است تا دلیل تدوین این بایدها و نبایدها را تشریح کنیم.

چرا به بایدها و نبایدها در حمل و نقل ماشین آلات ساختمانی نیاز داریم؟

در الزامات مطرح شده برای حمل و نقل هر تجهیز ساختمان سازی در نهایت دنبال یک هدف کلیدی هستیم. اینکه بتوانیم انواع ماشین آلات ساختمانی را در یک فضای کاملاً امن عاری از هر گونه آسیب برای دستگاه، اپراتورها، افراد حاضر در کارگاه و خود بنای عمرانی جابجا کنیم.

ماشین آلات ساختمانی در مدل های سبک و سنگین همگی بزرگ جثه و غالباً سنگین وزن هستند. در نتیجه جابه جایی آنها می تواند خطرآفرین باشد. خصوصاً که در آنها از انواع موتورها، بخش های دوار و قسمت های برنده استفاده شده است.لذا تامین امنیت دستگاه و اپراتورها کلیدی ترین دلیل برای رعایت الزامات در حمل و نقل ماشین آلات ساختمانی می باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران