صنایع چوبی هایلوکس در کاشان

در اصفهان ، کاشان

معرفی صنایع چوبی هایلوکس در کاشان

🔴 صنایع چوبی هایلوکس

🔹 صنایع چوبی هایلوکس یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات طراحی ، تولید و ساخت  انواع صنایع چوبی ( کابینت ، کمد دیواری و .. ) در کاشانمی باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات صنایع چوبی هایلوکس :

✅ ساخت انواع مصنوعات چوبی ازقبیل

✅ کابینت

✅ کمد دیواری

✅ میز تلویزیون

✅ کلوزت

و….

 

🔸 شماره تماس 09022920290

🔸آدرس کاشان – جاده قمصر کوچه میلاد میلاد ۹صنایع چوبی هایلوکس

 کابینت تمام چوب چیست ؟

کابینت تمام چوب اصیل‌ترین و قدیمی‌ترین نوع کابینت آشپزخانه است که اغلب در خانه‌های مجلل و بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد و زینت بخش فضای خانه و محیط طبخ غذا است. بطور معمول بدنه کابینت چوب از MDF درجه یک و بقیه قسمت‌ها که شامل درب، ستون و سر‌ستون، تاج و زیرچراغ از چوب و روکش چوب طراحی می‌شود. بدلیل آسیب پذیر بودن چوب خام در برابر رطوبت و عوامل محیطی تمامی کابینت‌های چوب طبیعی احتیاج به رنگ آمیزی دارند. روکش رنگ هم از سطوح چوبی محافظت می کند و هم باعث زیبایی بیشتر کابینت می شود.

مهم ترین مزایا کابینت آشپزخانه تمام چوب عبارتند از :

جذابیت و گرمی خاص بدلیل استفاده از چوب طبیعی
تولید سفارشی و تطابق حداکثری با سلیقه کارفرما
استفاده بهینه از فضا با کم ترین پرتی ممکن
تنوع بالا در انتخاب مدل و رنگ کابینت
طول عمر و دوام زیاد

در مورد نحوه ساخت کابینت چوب طبیعی و پارامتر هایی که در هنگام خرید کابینت تمام چوب باید مد نظر قرار بگیرد و همچنین انتخاب مدل و رنگ و … نظرات متعددی وجود دارد که بخشی از آنها سلیقه ای بوده و بخش دیگر مربوط به نکات فنی و تجربی است که به مرور به هریک از آنها خواهیم پرداخت.

قیمت کابینت با چوب طبیعی

به محض اینکه اسم کابینت تمام چوب می‌آید خیلی ها از قیمت آن شکایت می‌کنند و می‌گویند قیمت کابینت کلاسیک تمام چوب خیلی بالاست. بله درسته به شکل کلی این نوع کابینت قیمت بالاتری نسبت به کابینت‌های ام دی اف دارد اما راهکارهایی وجود دارد که با صرف هزینه کمتر شما را به هدفتان یعنی خرید کابینت تمام چوب برساند.

مهم‌ترین چوب‌هایی که در ساخت کابینت چوبی استفاده می‌شوند : راش، بلوط، ملچ، گردو، توسکا، افرا و … هستند که از نظر قیمتی و مشخصات فنی تفاوت‌های زیادی باهم دارند. انتخاب آنها به بودجه و سلیقه کارفرما و همچنین رنگ کابینت آشپزخانه بستگی زیادی دارد. داشتن اطلاعات کافی در این زمینه، قبل از انتخاب نوع چوب کابینت می تواند کمک زیادی به شما نماید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران