شوینده و بهداشتی ولیعصر – مرکز فروش آنلاین مواد شوینده و بهداشتی در قروه ، کردستان و سراسر کشور

در کردستان ، قروه

معرفی شوینده و بهداشتی ولیعصر – مرکز فروش آنلاین مواد شوینده و بهداشتی در قروه ، کردستان و سراسر کشور

🔴 مجموعه شوینده و بهداشتی ولیعصر

🔹 مجموعه شوینده و بهداشتی ولیعصر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش آنلاین مواد شوینده و بهداشتی در قروه ، کردستان و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه شوینده و بهداشتی ولیعصر :

✅ فروش شوینده های بهداشتی با قیمت مناسب و محصولات لوکس

✅ به صورت انلاین

✅  به همراه پیک رایگان در داخل شهر

و…

 

🔸 با مدیریت  خالد دهقانی

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۰۴۷۰۵۸۰۳

🔸 آدرس  کردستان ، قروه خیابان شریعتی بعد از سه راه طالقاتی جنب کوچه اهار

 

مواد شوینده چیست؟

مواد شوینده یا detergent نوعی سورفکتانت یا ترکیبی از چند سورفکتانت هستند که در محلول های رقیق خاصیت پاک کنندگی نشان میدهند . این مواد معمولا الکیل بنزن سولفونات ها هستند گروهی از ترکیبات که مشابه صابون هستند اما در اب های سختی حلالیت بیشتری دارند چون استخلاف سولفونات که یک گروه قطبی است احتمال کمتری برای تشکیل پیوند با یون های فلزی مانند کلسیم و منیزیم که در اب باعث سختی آب میشوند نسبت به گروه قطبی کربوکسیلات در صابون ها دارد .

شوینده های خانگی به طور خاص اشاره به مایع ظرفشویی و لباسشویی اطلاق میشود و در مقابل مایع دستشویی و یا سایر مواد پاک کننده در این گروه قرار نمیگیرند . شوینده ها معمولا به صورت پودر یا مایع (محلول های غلیظ) تولید میشوند .

شوینده ها چگونه کار میکنند؟
مواد شوینده مانند صابونها عمل می کنند زیرا آنها امفیفیلیک یا دو خصلتی هستند. یعنی دارای دو سر آبدوست (قطبی) و آبگریز (غیر قطبی). ماهیت دوگانه آنها مخلوط شدن ترکیبات آبگریز (مانند روغن و گریس) را با آب تسهیل می کند. از آنجا که هوا هیدروفیلی نیست ، مواد شوینده نیز عوامل کف را تا درجات مختلفی قرار می دهند. Detergent از فعل لاتین detergere گرفته شده است که به معنی دور کننده و پاک کننده است.

دسته بندی شیمیایی شوینده ها
از انواع مواد شوینده مانند سدیم تری پلی فسفات ، سدیم هگزا متا فسفات ، سدیم کلریت و… در تهیه و تولید انواع مواد شوینده استفاده می شود. اما به طور کلی مواد شوینده بسته به بار الکتریکی سورفکتانت ها به سه گروه گسترده طبقه بندی می شوند. در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

شوینده های آنیونی
یکی از شونیده های متداول انینی الکیل بنزن سولفونات ها هستند. قسمت آلکیل بنزن این آنیون لیپوفیلیک یا چربی دوست (اب گریز) و بخش سولفونات هیدروفیل یا اب دوست است. در این بین دو گونه با گروه الکیل خطی وو دیگری با گروه الکیل شاخه ای بیشتر محبوبیت پیدا کرده اند. اما به دلیل اینکه موادی زیست تخریب پذیر نیستد و باعث الودگی محیط زیست میشوند در جوامع صنعتی پیشرفته مورد استفاده قرار نمیگیرند . سالانه 6 میلیارد کیلوگرم مواد شوینده آنیونی برای استفاده در شونیده های خانگی تولید می شود. اسیدهای صفراوی ، مانند اسید دیوکسیکولیک (DOC) ، مواد شوینده آنیونی هستند که توسط کبد برای کمک به هضم و جذب چربی ها و روغن ها ایجاد می شوند.

شوینده های کاتیونی
نوع کاتیونی مشابه با انیونی با یک جزء آبگریز است ، اما ، به جای گروه سولفونات آنیونی ، سورفکتانت های کاتیونی دارای آمونیوم کواترنر به عنوان انتهای قطبی هستند. مرکز سولفات آمونیوم دارای بار مثبت است.

شوینده های غیر انیونی
مواد شوینده غیر یونی به وسیله گروههای هیدروفیلی بدون بار آنها مشخص می شوند. مواد شوینده غیر یونی معمولی بر پایه پلی اکسی اتیلن یا گلیكوزید میباشند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران